1.8

1.8K 149 21
                                    

Lily gözden kaybolduktan hemen sonra karşıdan Albus ve James belirdi.

"Onu gördüm mü?" dedi James nefes nefese, "Lily'yi." diye devam etti Albus.

"Yo, hayır." dedi Scorpius, "Neden?"

"Sürekli telefona bakıyor! Ve neye baktığını çok merak ediyoruz!" diye sitem etti James, o kadar yorulmuş olmalıki sırtını duvara vererek yere oturdu. Albus'ta onun yanına yerleşti, "Sevgilisi mi var merak ediyoruz."

"Pekala, şey, ben biraz meşgulum. Gidiyorum. Hoşça kalın!"

Ve Scorpius'ta Lily'nin gittiği yere gitti.

Lily'yi nerede bulabilirdi? En basitinden aklına Slytherin Ortak Salon'u geldi. Kızlar yatakhanesine çıkmışsa eğer, Albus oraya çıkamazdı.

Slytherin Binasına gitmek için merdivenleri inerken aklına şu 'Bilinmeyen' meselesi geldi. Ne yani? Bilinmeyen her kimse, Lily telelfonunu Scorpius'a verdiğinde hiç mesaj atmayacak mıydı? Scorpius bunu saçma buldu ve kendi telefonunu çıkarıp, 'Kızıl'ım' olarak kaydettiği kıza mesaj attı.

Hey, Potter.

Lily?

Merak etmeye başlıyorum.

Bu kadar yeterdi (?)

Malfoy Ortak Salon'a geldiğinde parolayı söyleyip içeri girdi.

"Lily," diye fısıldadı, "Hey, Potter."

Lily kızlar yatakhanesine çıkan merdivenlerde belirdi, "Orda değiller, değil mi?"

Scorpius, "Hayır, ama hala aranıyorsun. Sahi, kim şu Bilinmeyen? Bulabildin mi?" diye sordu.

Cebinden kızın telefonunu çıkarıp kendisine verirken Lily konuştu, "Nasıl bulabilirim ki? Çocuk her kimse, çok iyi saklanıyor. Zeki birine benziyor. Her ne kadar Ravenclaw olduğundan şüphelensem de Slytherin de olabilir, öyle değil mi?"

Bir koltuğa, yanyana oturdular.

"Elbette, belki Gryffidor? Hatta Hufflepuff?"

İkiside sessiz kaldıktan sonra Scorpiua konuştu, "Onu seviyor musun?"

"Hayır, daha onu tanımıyorum bile..." Scorpius hayal kırıklığına uğradı, "Kendini gösterse aslında, kim olduğunu bilsem - Severdim belki biliyor musun?" Lily başını tıpkı babasının gözleri kadar gri gözlü çocupa çevirdi.

"Belki bilmemen daha iyi olur, ikinizinde iyiliği için. Belki onu tanırsan... ondan nefret etmenden korkuyordur? Ya onu sevmezsen diye..." Scorpius kamburlaştırdığı sırtını dikleştirdi ve ciddi bir hale büründü, kesin bir sesle konuştu, "Hatta belkisi yok bu işin, ben eminim, bundan korktuğu için sana kim olduğunu göstermiyor."

Lily başını arkaya attı, "Biran önce kendini gösterse iyi olacak o zaman," dedi nefesini vererek, "Bu iş sıkıcı bir hal almaya başlıyor."

𝐌𝐨𝐨𝐧 • 𝑠𝑐𝑜𝑟𝑙𝑖𝑙𝑦 [𝑡𝑒𝑥𝑡𝑖𝑛𝑔]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin