0.4

2.2K 168 52
                                    

Lily Potter İksir sınıfına girerken düşünceliydi.

Bu kadar geniş kapsamlı kaynakları olabilir miydi bu Bilinmeyenin?

Şuan kapısında beklediği ve içindeki tüm erkekleri tek tek süzdüğü sınıfa bakarken gözü Bilinmeyene değmiş olabilir miydi?

"Ne bekliyorsun? Çekilsene kapının önünden."

Sonra bir ses duydu.

Malfoy'un sesi.

Scorpius Malfoy'un sesi.

Arkasına dönüp ona baktı.

Gri gözleri vardı, platin sarısı saçları. Babası kadar sert olmasada, Malfoylar'ın doğasında vardı bu.

Scorpius Malfoy'da bazen diğer bütün Malfoylar kadar soğuk olduyordu.

Bilinmeyenin Scorpius hakkında söylediklerini düşünürken, yanından geçip giden Malfoy'a takıldı gözleri.

Belki de Scorpius Malfoy sandığı kadar kötü değildi. Hayır, hayır. Bu doğruydu - Scorpius Malfoy gerçekten kötü biri değildi.

İksir'de Lily ve Roxanne yan yana otururken, hemen arkalarında Scorpius ve Albus vardı. Lily'nin yanındaki Roxanne'nin yanındaki sırada Hugo ve Louis vardı. Onların arkasında da James ve Fred oturuyordu.

Arkasındaki Albus'un Scorpius'a, "Sen nereye bakıyorsun öyle?" diye sorduğunu duydu. Scorpius herhalde cama bakıyor, diye düşündü Lily - evet, yani düşünüyordu, Albus'un ikinci cümlesini duyana kadar, düşünüyordu, "Sen neden öylece, dalgın bir şekilde önüne bakıyorsun? Profesör bu taraf ta Scorp."

𝐌𝐨𝐨𝐧 • 𝑠𝑐𝑜𝑟𝑙𝑖𝑙𝑦 [𝑡𝑒𝑥𝑡𝑖𝑛𝑔]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin