Genç çocuk telefona bakakaldı.
Bunun üstüne bir de engellemesi, koymuştu.
Tamam, sevmiyordu ama bunu söylemesi gerekmezdi. Sonuçta sevmiyorsada... en azından konuşuyorlardı. En azından Scorpius Malfoy o zamanlarda Lily'ye sahipti.
Ama şimdi...
Ama çocuk şunu biliyordu ki, Lily Potter gerçekten bencildi. Kendi mutluluğu için başkasının mutluluğunu engelliyordu.
O kalp Lily'ye ait olsa, sevmek özgürdü. Scorpius bunu takmadı.
Eğer mesaj atamıyorsa, o da gider gerçeğiyle konuşurdu.
"Lily."
"Şey, Lily?"
"Hadi ama, Potter!"
Lily en sonunda, arkasında onu takip eden erkeğe döndü?, "Ne var, Scorp?"
"Um, şey, nasılsın?"
Lily şaşkınca sarışın çocuğa baktı, "Hiç bu kadar iyi olmamıştım!" dedi Lily sitemle.
"Evet, bende." dedi Scorpius gülümseyerek. Lily çocuğa bakakaldı. Sonra yürümeye devam etti, "Tanrı aşkına, Bilinmeyen gitti sen geldin!"
"Bilinmeyen mi?" diye sordu Scorpius şaşkınca.
"Ah, biliyor musun? Boş ver gitsin."
"Şu aptal kız - seni ceza almak zorunda bırakan kızdan bahsediyorum. Ona çok sinir oldum."
"Evet, kesinlikle - Dur biraz! Cezaya kaldığımı nereden biliyorsun?" dedi Lily dururken.
Scorpiua dudağını ısırdı, "Bazı kaynaklarım var diyelim." Sırıttı.
Lily kaşlarını çattı ve yürümeye devam etti, "Tamam, Scorp. Şimdi meşgulum, daha sonra konuşuruz."
"Tamam, şey, görüşürüz!"
Lily Potter yürüken telefonunu cüppesinin cebinden çıkardı. Engeli kaldırdı.
Seni sevmiyorum demem, asla sevmeyeceğim anlamına gelmez. Asla, asla deme.
-
Bölümde bunu nereye sıkıştıracağımı bilemedim yani şöyle oldu, Scorpius Black'e, o İhtiyaç Odası'ndayken telefonunu alıp eğer Lily'ye mesaj atarsa, kendisinin yerine Black'in cevap vermesini istedi. Çünkü Scorpius, Lily'nin onu denemek için mesaj atacağını biliyordu. Ve Black'te bunu seve seve yaptı.
Bir de şunu belirtmek istiyorum. Bana göre, Blaise Zabini, Draco'un en iyi arkadaşıydı. Yani o sahte falan değildi. Bu yüzden Black Zabini'nin Scorpius'a yardım etmesine şaşırmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐨𝐨𝐧 • 𝑠𝑐𝑜𝑟𝑙𝑖𝑙𝑦 [𝑡𝑒𝑥𝑡𝑖𝑛𝑔]
Fanfiction❝ Bunca zaman... sendin. ❞ Harry Potter - Yeni Nesil Hikayesi Lily L. Potter Scorpius H. Malfoy •Kapak : @MechiBlanco Selam! Bu hikaye oldukça acemilik içerir. Baştan uyarmak istedim sonra okuduğunuza pişman olmayın efenim :) sevgiler, sağlıklı günl...