Chapter 4

154 6 1
                                    

                        SARA
Divila sam se predivnom pogledu u kojem se plava nijansa neba poigrava sa nemirnom površinom vode, gledala sam boje sunčevih zraka kako nežno miliju preostale oblake, tada sam čula kucanje na vratima. Kada sam otvorila to je bio Nicholas, obučen u crnu majicu koja mu je još više isticala bled ten.
,, Hej"rekao je pri ulasku
,, Hej"rekla sam pomalo nesigurno,, nećeš valjda opet da sedneš na mene? "
,, Neću, došao sam u miru" rekao je kroz blagi osmeh.
,, Slušaj"nastavio je,, ja imam mnogo obaveza ovih dana, stalno sam pod stresom, i zato sam se istresao na tebi, i došao sam da kažem da mi je jako žao"
,, Ma, u redu je, ionako sam bila pospana od puta, ne sećam se pola toga".
,, Pomalo mi je drago zbog toga, nego, hajde da krenemo ispočetka, ja sam Nicholas".
Pružio mi je ruku i ja sam prihvatila.
,, Sara, drago mi je"
U tom trenutku smo začuli vrisak koji je dolazio od trpezarije. Oboje smo u isti mah potrčali dole. Zatekli smo Blade kako stoji uz zid, jednog rukava probodenom strelom i zabijenog u zid.
,, Šta se desilo"pitala sam, ali niko se nije pomerio. Mike je prišao prvi i izvadio stelu, tada je ispod Bladinog rukava provirila poruka. Na njoj nije ništa pisalo, samo je bila nacrtana vatra. Htela sam tim da se pozabavim, i primetila da nema Marka, mada to nije moglo da mi odvuče pažnju, Lucas je pucnuo prstima i pogledao u Nicholasa, on je odjednom zgrabio moju ruku i povukao me prema stepenicama.
,, Hej, šta radiš, hoću da pomognem"ali nije propustio njegov čelični stisak.
,, Nema potrebe za tim, rešiće to oni."rekao je to jedva čujno.
Kada smo došli gore, njegov stisak je popustio, i ja sam krenula prema Markovoj sobi, otvorila sam vrata ali njega nije bilo tamo, znala sam, kako je moglao to da uradi. Počela sam da govorim ne, ne, ne, ne, kada je Nicholas prišao i pitao šta nije uredu. Tada sam primetila otvoren ptozor, mora da se iskreno. Ovo se ne dešava.

Dark SideWhere stories live. Discover now