Nicholas
Parkirao sam auto i krenuli smo po Marka, Blade je tada istrčala iz kuće da pita šta se dešava. Nismo imali vremena da joj objašnjavamo, već smo uzeli Marka pod ruku. Blade nam je otvorila vrata, a Sara je zvala doktora. Smestio sam Marka na kauč, a on je jauknuo, izgleda da dolazi sebi. Doktor je brzo došao i krenuo je sa rutinskim pregledom, to je bio naš porodični doktor, Džef, on je znao za našu tajnu. Pregledao ga je i rekao da će biti u nesvesti još nekoliko sati, ali da će biti uredu. Video sam da je Sara odahnula, i da joj se boja vratila u lice.
,, Izgubio je svest zbog udarca u glavu, koji je nanet tupim predmetom, ali ne bi trebalo da ostavi nikakve posledice"završio je doktor
,, Da li sada možete da pregledate Nicholasa, molim vas"rekla je Sara prilazeći mi.
,, Mislim da stvarno nema potrebe za tim"pokušao sam da je zaustavim, ali bezuspešno.
,, Naravno, o čemu je reč? "
Uhvatio sam Bladein zabrinut pogled, moram da se izvučem iz ove situacije, a da me Sara ne provali.
,, Pogodjen je iz vatrenog oružja" krenula je da mi diže majicu na mestu gde mi je stavljala zavoj. Bio je prljav od krvi, ali i dalje čvrsto pričvršćen na mesto rane. Kada mi je Sara podigla majicu, i odlepila zavoj tamo nije bilo ničega,znao sam da će zaceliti.
,, Šta?"ostala je u čudu, kako da se izvučem.
,, Saro, šta je bilo sa Nickom? "pitala je Blade
,, Bio je pogodjen, mnogo je krvario, stavila sam mu zavoj, ali sada nema ničega. Kako je to moguće"
,, Pa moguće je da se osobi pod velikim stresom, počnu prividjati stvari "rekao je Džef posle nekoliko sekundi.
,, Nemoguće" opet nije odustajala,, znam šta sam videla "
Bilo je potrebno nekoliko đuta ponoviti istu priču, ali je Sara ipak odustala.
Pošto smo se zahvalili doktoru, i ispratili ga, svi smo bdili nad Markom.
Sara je sedela na kauču, odmah pored Markove glave, a Blade i ja smo uzeli stolice i seli pored njih. Nakon nekog vremena Blade me je pozvala u kuhinju da razgovaramo.
SARA
Jedino o čemu sam mogla da razmišljam bio je Marko, nadam se da će se što pre probuditi. Ovde smo jedva ceo dan, a već imamo probleme.
Nakon nekog vremena u sobi se vratio Nicholas, seo je na svoju stolicu. Sada je pravi trenutak da mu se izvinim.
,, Izvini za ono malopre "rekla sam što sam tišim glasom mogla.
Gledao je u mene nekoliko trenutaka, već sam pomislila da me nije čuo, ali mi je ipak odgovorio.
,, Na šta misliš"
Oči su mu bile fokusirane na mene, izgledao je zbunjeno, kao da stvarno ne zna o čemu govorim.
,, Ponašala sam se kao ludača,oko onoga sa metkom, izvoni stvarno"
,, U redu je, bila si pod stresom, razumem"
U taj mah su u sobu ušli Mike i Stefan, imali su zabrinut izraz lica, i smo su pokazali Nicholasu prema kuhinji. Kada su otišli mogla sam da čujem samo šapute. Tada je Marko počeo da otvara oči.
YOU ARE READING
Dark Side
FantasyŠta se desi kada sve bude novo, nepouzdano i nepoznato, ali opet tako ispravo?? Nova saznanja će gurati Sarinu izdržljivost do krajnjih granica, da li će izdržati da ne poklekne, pred tajnama i otkrićima, ali i pred zgodnim Nikolasom