Chapter 6

162 6 1
                                    

                           SARA
Istčala sam iz auto što sam brže mogla, usput sam se molila da je Marko dobro. Kada sam krenula da trčim prema njemu Nicholas je već bio pored mene, kako je to uspeo, još je bio u autu kad sam ja krenula!? Ma, koga briga za to, samo da Marko bude dobro. Kada smo stigli do njega, disao je, hvala Bogu, ali je bio u nesvesti. Nicholas mu je proveravao puls kada smo začuli prvi pucanj.Vrisnula sam, i pogledala oko sebe, pucnjava je dolazila iz crnog auta bez registarskih tablica. Nicholas je prebacio jednu Markovu ruku preko glave, a ja drugu, polako smo išli dok su hici postajali sve glasniji.
,, Ulazi "naredio mi je Nicholas nakon što smo doneli Marka do auta„ ja ću njega da stavim u auto"
Poslušala sam ga, tačno kada sam sela videla sma ga kako zatvara druga vrata i kreće na vozačevo mesto. U trenutku kada je otvorio vrata,  njegovo telo se trznulo,  a on je napravio bolnu grimasu,  tada je crvena mrlja krenula da se širi iznad njegovog desnog kuka. Nisam ni stigla da reagujem on je već bio na sedištu i vezao pojas.
,, Šta radiš to, čoveče, pogodjen si, zvaću hitnu"rekla sma panično, stvarno upašena.
,, Biću ja dobro "rekao je staloženo.
,, Nicholase, molim te,  stani, bar da vidimo kolika je rana"
Nastavio je da vozi ignorišući me.
Ispružila sam levu ruku i pritisnula je na ranu. Desnom rukom sam povukla menjač i automobil se zauatavio. Posle toga sam se uverila da nas niko ne prati i rekla Nicholasu da izadje iz auta.
,, Nije mi ništa, skloni ruki sa menjača , moramo da idemo"
,, Pod jedan, sada idem po prvu pomoć, za koji se nadam da poseduješ u gepeku. Pod dva, kako si tako hladan , razumem ja adrenalin i sve to, ali zar te ne boli? I pod tri, ne govori mi šta sa radim, mrzim to." Sa ovim rečima sam ga ostavila u autu dok sam ja krenula po kutiju prve pomoći.

                      Nicholas
Bože, kako mi ide na živce ova devojka, ali opet ima nešto u njenom duhu što me privlači. Nicholase, ne razmišljaj o glupostima,  rekao sam sebi,  šta ako sazna? Glupa rana, do sada je već trebala da krene da zarasta. Kada se Sara vratila naterala me je da izadjem iz auta. Dok sam ja izlazio ona je proveravala Markovo stanje.
,, A sada skini majicu, moram da ti stavim zavoj, inače ćeš iskrvariti. "
,, Pa, ako hoćeš da me vidiš bez majice, zašto samo ne pitaš, nema potrebe da smišljaš izgovore" pokušao sam da je nasmejem ali nije uspelo.
,, Nemoj da se pomeraš, ovo će da boli"rekla je, ne znajući da ovo nije prvi put da sam ranjen.
Nežno je stavila zavoj na moju ranu, tako usredsredjena, kao da vrši sedmočasovnu operaciju. Od sve te strke nisam ni primetio da je još uvek u šortsu i majici kratkih rukava, mora da se smrzavala. Kada je završila izvadio sam ćebe iz gepeka i dao joj ga.
Za nekoliko trenutaka smo se ponovo kretali, i Marko je počeo da dolazi k sebi. I dalje je spavao ali je davao znake života.
         
                       Blade
Ne mogu da verujem da je opet počelo, taman sam mislila sa mogu da budem normalna sedamnaestogodišnkakinja. Šta ako ovog puta Kian ispe u svojim namerama, šta ako ćemo opet morati da se selimo? Iz mog razmišljanja me je trgao Stefanov glas, reko mi je da nema Nicholasa, Marka a ni Sare. Ne, ne, ne, šta ako ih se Kian dočepao.
Da vam objasnim ukratko, ja sam Blade, sedamnaestogodišnja devojka,  na izgled sasvim normalna, ali u suštini to nije tako. Moje ime znači oštrica i to potpuno odgovara mom karakteru. Naime, ja sam buduća prestolonaslednica. Pitate se otkud kraljevina u Americi,  e pa, ovo nije običan presto, ovo je presto vampira. Ja sam sledeća na redu za krunisanje. Moja braća su to već prošla ali ne tolilo komplikovano, oni su prinčevi, a ja treba da postanem kneginja. Moja dva rodjena brata su krunisana prošle godine , Stefan i Mike. Nicholas je krunisan pre dve godine, na svoj osamnaesti rodjendan, iako je usvojen. Mi ga ionako smatramo jednim od nas. Samo što je on mnogo moćniji.
Kian je veoma zloban čovek koji hoće moju krunu. Razlog je njegova ćerka,  koja po njemu treba da vlada. Pokušao je sve, baš sve, samo da bi sd domogao krune, to mu, na svu sreću, nije pošlo za rukom, pa je odlučio da pokuša da me ubije. Pre nekoliko godina smo morali da se preselimo da bi se sakrili od njega, ali izgleda da nas je ponovo pronašao. A ovo troje još uvek nema,  sada se već brinem.

Dark SideWhere stories live. Discover now