Chapter 13

94 6 1
                                    


                                                                    BLADE

Pokusala sam da pospremim kucu,moram da radim nesto da bih se smirila.Zasto nema nikoga,gde su svi?

Utom trenutku je Marko sisao sa stepenica,bez majice.Pokusala sam da mu ne gledam u grudi,ali takooo je zgodan.Steta sto je zauzet.,,O Blade,nisam te video,mislio sam da spavas.Zasto se ne odmoris malo?''

,,Ne mogu,pokusala sam,valjda se svasta izdogadjalo.''

,,Ni ja ne mogu da spavam,brinem za Saru,bio sam kod nje u sobi i nema je.Da li znas gde bi mogla biti?''

,Ne,mislila sam da spava.''Pa, koliko dugo?pokusala sam da razbijem tisinu.

,,Sta koliko dugo?''pitao je zbunjeno.

,,Koliko ste zajedno?Ti i Sara.''

,,Sta?Ne,ne,ne,krivo si shvatila,mi smo kao brat i sestra,ne,ne.''

,,Aha,izvini,bilo je nekulturno od mene,izvini.''

,,Ma nista,nego,ima li nesto da se jedE?''

,,Naravno.''

U isto vreme smo posegnuli za kutijom zitarica koj aje bila na  stolu.Ruke su nam se dodirnule,sve kao da je stalo na trenutak.A onda su zitarice pale na pod.Opet smo u isti mah pokusali da ih uzmemo.Sudarili smo se glavama,njegovo lice je bilo blizu mog,mogla sam da vidim lesnik nijansu njegovih ociju.Primicali smo se jedno drugom.Tada su na vrata usli moji roditelji.Marko je odskocio od poda kao ozaren.

,,Hejj ljudi,stigli ste.''

,,Jao Blade,dosli smo najbrze sto smo mogli,da li su svi uredu?''


                                                                                       SARA

,,Nisam mislio da cu ovo morati sam da ti pricam.''poceo je Nicholas.Sedela sam na njegovom krevetu,a on na stolici naspram mene.

,,Ovo ce ti zvucati jako cudno,ali moras da mi verujes,i da me saslusas.''rekao je ozbiljno

,,U redu,samo mi pojasni neke stvari.''

,,Ovako,primetila si da se ostali ukucani prezivaju Duncan, a ja Montmar?''

,,Da,ali kakve to veze ima samnom.?A i ne moras da mi govoris stvari za koje nisi siguran da li zelis da ja znam.''

,,U redu je,mogu da ti verujem.Znaci,kada sam bio beba majka i otac su me napustili,ostavili su me na kucnom pragu porodice Duncan.''

,,To je uzasno.''tiho sam rekla.Nisam znala kuda ovo sve vodi.,,Zao mi je.''

,,U redu je,nisi ti kriva.Duncanovi su me odgojili kao svoje dete,ali postoji jedna tajna u vezi njih.Uvek sam se razlikovao od Mike-a,Stefana i Blade.Uvek su bili bledi, i uvek su isli u podrum za vreme uzine,ja tada nisam shvatao,ali mi je Lukas objasnio.Oni su vampiri.''tu je zastao

,,Salis se?''upitno sam ga pogledala.

,,Rekao sam ti da me saslusas.Kada sam imao sedam godina uhvatila me je groznica.Secam se kao da je juce bilo,mislio sam da ce sve biti u redu,ali je Lucas rekao Rakel(njegova zena)da imam simptome.''

,,Simptome cega?''Upitala sam ,iako nisam verovala u pricu.

,,Preobrazaja.Tada mi je dao napitak,sastavljen od nekih biljaka.Sledeceg jutra kada sam se probudio bio sam jedan od njih.Pokazali su mi kako da se hranim zivotinjskom krvlju,i da se u podrumu nalaze posebni frizideri u kojima se nalazi krv,ali i kako ponovo da se naviknem na ,,ljudsku''hranu.Nikada im nije bilo jasno kako sam ja uspeo da se preobrazim.''Uvek sam im bio musterija.Sve do jednog dana,sve dok nisu otisli na neko putovanje.Meni je tada bilo deset godina.Kada su se vratili rekli su samo da su nasli dete sa istim simptomima kao mojim,ali da se dete nije preobrazilo,samo su mu poviseni hromozomi u krvi,isto kao sto su meni bili.Stupili su u kontakt sa prijateljima iz te drzave,nabavili detetove nazale, i uporedili ih sa mojim.Bili su identicni,osim hromozoma,oni su bili daleko visi od mojih,''

,,I dalje ne razumem.Nik,zasto mi ovo pricas?''

,,Kako je vreme prolazilo,cuo sam da planiraju da prate detetov napredak.Cak su kontaktirali i njegove roditelje.Ocekivali su da se dete preobrazi,ali nista.U tu istu zemlju su poslali cuvare koji su trebali da nadju zastitnike za to dete.Odlucili su da je najbolje da to bude neko njegovih godina.Odlucuju se za decaka koji ce u tinejdzerskim godinama dobiti poziv,u kom ce mu sve biti objasnjeno.Samo treba da pazi na drugacije dete, i sve ce biti u redu.Kako je vreme teklo,saznao sam da je devojcica u pitanju,i da je zemlja Srbija.''

,,Ma ne,lazes me.''rekla sam u neverici.

,,Duncanovi su poslali program za pracenje u Srbiju.Tebi je Marko dodeljen i on nas je obavestavao o tvom daljem stanju.Nije nista trebalo da se desi,trebali smo samo da te posmatramo dok proces ne otpocne.Ali se pojavio Kian.Bio je previse okupiran skidanjem nase porodice sa trona,sve dok nije saznao da postoji jos jedna naslednica,rodjena vampirica,TI.''

,,Reci mi da se salis.''rekla sam sa poslednjim trackom nade.Marko me je sve ovo vreme lagao?Da li sam ja njemu bila samo eksperiment?Da li su mene rodjeni roditelji lagali?

,,Nikada se ne bih salio sa ovakvim stvarim,Saro.''

,,TI lazes.''odbijala sam da priznam istinu.Od svih pitanja i od cele price mi se zavrtelo u glavi.Morala sam da izadjem na vazduh.

,,Zasto bih to uradio?''

,,Dokazi mi onda!!!''

Ustao jei sa iz fioke izvadio fasckilu na kojoj je pisalo 1.Otvorila sam je i unutra pronasla svoje slike,ali iz vremena kada sam bila samo malo dete.

,,Zar ti nije bilo cudno sto se dele stipendije u sredini juna?''

Boze,sta da radim?Istrcala sam iz sobe placuci.Svi su me lagali,svi su me izdali.


Dark SideWhere stories live. Discover now