SARA
Osetila sam dobro poznati napad panike kako nadolazi.Saberi se, rekla sam sebi, nećeš sada da poklekneš, ako se izvučemo živi odavde imaću lep napad panike, i to će biti to, samo ne sada.
Nicholas je pritisnuo gas, i poleteli smo kroz vazduh, na trenutak se činilo kao da je vreme stalo, okrenula sam glavu i ugledala kako Marko i Blede ulaze u,, trku" iz sporednih ulica. Kada sam pogled ponovo fiksirala na put videla sam olupinu.
,, Skreni malo u levoo!!!! "povikala sam što sam glasnije mogla.
Jedva smo uspeli da se izvičemo. Ponovi smo vozili veoma brzo napuštenim putem, i izgledalo je kao da smo im umakli,rekla sam Nicholasu da stane, pa je tako i učinio. Skinuo je kacigu i okrenuo se ka meni. Taman kada sam se spremala da sidjem sa motora Nicholas je povikao da iza nas idu Blade i Marko, i da se čuju pucnjevi. Ja nisam ništa čula, pa sam to prepisla Nicholasovim natprirodnim sposobnostima. Baš kao što je i rekao, Blade i Marko su nam se približavali na motoru, sada sam i ja mogla da ih vidim. Nicholas je ponovo dao gas i krenuli smo.
Kao da ponovo proživljavam svu ovu dramu, kao da imam neki opasan deja vi, sve je ovo tako poznato. Međutim, Marko i Blade staju samo nekoliko metara od nas, pretpostavljam da nešto nije u redu.
,, Zašto ste stali, da li je sve uredu? "pitao je Nicholas ozbiljno.
,, Sve je uredu , ali je čudno, oni su nas samo odjednom ostavili na miru, samo su stali, imali su priliku da nas sustignu, ali nisu." rekla je Blade.
,, Verovatno igraju neku izopačenu igru. Bitno je da smo svi uredu. "brzo je odgovorio Nicholas.
,, Hajdemo kući." predložio je MarkoMARKO
Kada smo stugli kući, Sara je samo sišla sa motora i ušla u kuću bez reči. Na sebi je nosila crnu Nicholasovu jaknu, tako da je on samo bio u majici kratkih rukava.
,, Zar ti nije hladno? "pitao sam Nicka.
,, Zar nisi gledao ni jedan film o vampirima, nama ne može biti hladno." rekao je sa osmehom.
,, Ljudi, šta ćemi da radimo sa Sarom, očigledno je još ljuta na nas. "rekla je Blade, i dalje sedeći iza mene sa rukama oko mog struka.
,, Ne znam, ima mnogo toga da procesira, ipak joj se život okrenuo za 360 stepeni, ja predlažem da je pustimo na miru malo, pa onda da popričamo sa njom." rekao je Nik, kome je osmeh iščezao sa lica.
,, Ja ću da popričam sa njom odmah, ipak smo mi devojke, pitaću je samo kako se oseća, neću da prenagljujem. "
,, Mislim da to nije dobra ideja" rekao je Nik"znaš kako nekada umeš da deluješ pomalo nestrpljivo. "
,, Nije istina" uvređeno je odgovorila Blade.
,, Stanite ljudi, ona je moja sestra, ja ću ići da razgovaram sa njom. "rekao sam pokušavajući da smirim situaciju.
,, Ne, to bi bilo previše za nju, ja ću ići, samo ću proveriti da li je dobro, i reći joj da si imao samo dobre namere. Mislim da bih ja to trebao odraditi."
,, Pa, mislim da je Nik u pravu, on stvarno dobro deluje na ljude. "dodala je Blade.
,, Dobro, dobro, samo budi fin." nagovorili su me.
,, Uvek. "rekao je dok smo ulazili u kuću.
SARAJedva sam dočekala da se dočepam svoje sobe, samo sam skinula Nicholasovu jaknu i bacila se na krevet. Pokušala sam da ne plačem, ali nisam uspela, jednostavno je sve previše.
Tada sam začula kucanje na vratima.
,, Odlazi,ne želim društvo. "kratko sam odgovorila, nadajući se da će me ostaviti na miru.
,, Ali potrebna mi je jakna." bio je to Nicholasov zvonki glas.
,, Lažeš, znam da vampirima nikada nije hladno. "i dalje nisam navikla da izgovaram reč vampir, pa se ta reč samo skotrljala niz moje usne kao prljava.
,, Dobroo, provalila si me, samo hoću da porazgovaramo."
,, Nicholase, cenim to, ali bih stvarno volela da budem sama. "bila sam uporna.
,, Imam čokoladu, a i veoma sam tvrdoglav, neću otići odavde dok ne popričamo." insistirao je.
Nevoljno sam ustala sa kreveta i otvorila vrata.
YOU ARE READING
Dark Side
FantasyŠta se desi kada sve bude novo, nepouzdano i nepoznato, ali opet tako ispravo?? Nova saznanja će gurati Sarinu izdržljivost do krajnjih granica, da li će izdržati da ne poklekne, pred tajnama i otkrićima, ali i pred zgodnim Nikolasom