SARA
Blade je iz dzepa izvadila nesto sto je licilo na hemijsku,pritisnula je vrh i lampica na kraju hemijske je zasvetlela.Uputila sam joj upitan pogled,i tek tada spazila zabrinutost u njenim ocima,povukla me je u suprotnom pravcu,sada smo isle iza skole.Pitala sam je sta se dogadja, ali me je ona ignorisala.
,,Blade,sta se dogadja?''bila sam uporna.I dalje nista,stala sam i u tom trenutku cula glasan zvuk motora.Kada sam se okrenula u pravcu ceste videla sam motor koji velikom brzinom ide prema meni.U trenutku samo ostala paralizovana,nisam znala sta da radim,ali bas u trenutku kada je trebao da me udari,motor se zaustavio ispred mene.Ustvari, ispred nas su se zaustavila dva motora.Blade je samo viknula da sednem iza vozaca.
Na motoru isprem mene vozac je skinuo kacigu,bio je to Nicholas.
,,Gde je?''upitao je Blake
,,Crni audi na ulazu u skolu,mislim da nas je video,moramo da pozurimo''
Nicholas je klimnuo glavom,a tada je i drugi vozac skinuo kacigu.Bio je to Marko.
,,Sta se desava?I Marko,odakle ti motor?
,,Penj se''Naredio mi je Nicholas.Blade je vec sela iza Marko,nista drugo mi nije ostalo.Dodao mi je crnu kacigu,stavila sam je i sela iza njega.Krenuli smo naglo,nisam znala gde da se drzim,mislila sam da cu pasti.
,,Uhvati me oko struka,idemo prebrzo ,ne mozes da se drzis za sediste''rekao je glasno da bi nadjacao zvuk motora.Za nekoliko trenutaka smo se vozili cestom u pravcu kuce,ali nam je crni audi bio za petama.Marko i Blade su bili odmah pored nas,Nicholas je podigao levu ruku i pokazao Marku neki znak,Marko je samo klimnuo glavom i tada su ubrzali.Srce mi je bilo u petama,zasto se sve ovo dogadja?
Iz audia su dopirali zvuci metaka.Ne opet,pomislila sam.Nicolas i Marko su razmenili znacajne poglede i tada smo Nicholas i ja skrenuli,razdvojili smo se.Vrisnula sam,Sta ce biti sa Blade i Markom,ne mozemo tek tako da se razdvojimo,znala sam da audi moze da prati samo jedan motor,ali neko ce biti u opasnosti.Poslednji put sam bacila pogled na Marka i Blade.Ona ga je cvrsto stezala oko struka,lica prekrivenog tamnim staklom kacige.
Nicholas je tada krenuo da skrece u sve moguce sporedne ulice,audi je krenuo za nama.
Vozili smo se dvedesetak minuta,izbegavajuci metke koji su sve vise i vise lupali o metal motora.Posle nekoliko kilometara ravnog puta skrenuli smo prema napustenoj kuci koja je podsecala na vikendicu.Cinilo se da smo napokon umakli napadacima.Stali smo na prilazu te napustene kuce,sisli smo sa motora.Tek tada sam shvatila da sva drhtim.
Nicholas me je uhvatio za ruku i povukao ka kuci.
,,Nismo sigurni jos,moramo da udjemo i nadjemo zaklon.''rekao je preskacuci ogradu.
,,Stani,nista ne razumem,ko su ti ljudi,sta hoce od nas?''Pokusala sam da sanam bar nesto.
preskocio je ogradu koja je bila prilicno trula,kada je usao u dvoriste otvorio je sa unutrasnje strani da bih ja mogla da udjem.
Na prilaz se upravo parkirao niko drugi,vec crni audi.Krenuli smo da trcimo ka kuci,kada smo usli videli smo da nije kuca,bila je to mala napustena fabrika,masine su bile prekrivene belim carsavima.Sakrili smo se iza najvece masine.
,,Samo ostani dole,kada ti ja dam znak ti bezi,sakrij se napolju,posle toga ce po tebe doci Mike.''nisam stogla ni da mu odgovorim kada je pucnjava pocela
Meci su leteli na sve strane,vristala sam iz sveg glasa,zabrnuta za Nicholasa i sebe.
Nisam ni znala kako mozemo da se odbranimo,nismo imali sanse protiv njih,bas u tom trenutku Nicholas je izvadio pistolj iz opasaca koji mu je visio ispod jakne.Boze,u sta sam se je uplela?
Pucali su na nas,a Nicholas je uzvracao paljbu.Cula sam da neko pada,mora da ga je Nicholas pogodio.
,,Molim te Nicholase,reci mi sta se desava''preklinjala sam sada stvarno uplasena.
,,Slusaj,sada sam malo zauzet..''rekao je sarkasticno i uperio pistolj preko ivice i zapucao.Cula sam jos jedno telo koje je palo,,ali je sustina u tome da oni traze tebe.''
,,Sta?Zasto,sta hoce od mene?''nastavila sam sa ispitivanjem dok je on pucao na ljude iz auta.Jos jedan je pao,to znaci da su ostala jos dvojica.
,,Niste ti i Marko slucajno dosli kod nas,promatrali smo te neko vreme,culi smo da Kian krece za tobom, ali nismo mogli da te zastitimo u Srbiji, pa smo se ponudili kao porodica za razmenu.''Metak je proleteo tacno pored mog uveta,vrisnula sam i pribllizala se vise Nicholasu.
,,Sta???Pratili ste me,zasto?
YOU ARE READING
Dark Side
FantasyŠta se desi kada sve bude novo, nepouzdano i nepoznato, ali opet tako ispravo?? Nova saznanja će gurati Sarinu izdržljivost do krajnjih granica, da li će izdržati da ne poklekne, pred tajnama i otkrićima, ali i pred zgodnim Nikolasom