13.Bölüm

36 5 2
                                    


Ah şu adam...

Niye geldi ki buraya yine ?

Sırıtıyor bide...

"Siparişinizi alabilirmiyim ?"

"Bir şey istemiyorum"

"Boş boş oturmaya mı geldin Ateş"

"Sanane kızım benim yerim değilmi ister otururum ister yakarım"

"Efendim"dedim azım küçük bir o şeklini alırken

"Benim burası..Doruk bana sattı sana söylemedimi yoksa "deyip güldü.Samimi değildi.İçten de değildi.Zafer gülüşü gibi bir şeydi.Ne zaferi be !?

"Tamam otur,patron."dedim ve gittim

Saat gece yarısını biraz geçmeye başlayınca cafede boşalmıştı,çalışanlar da gitmişti bir tek ben ve Ateş kalmıştık.Hayır yani ben uyuyacağım niye gitmyor.Sinirli bir bakış fırlattığımda yerinde kalkıp hızlıc yanıma geldi.

"Hadi,gidiyoruz"

"Nereye  be, hem gelmiyorum ben seninle bir yere.."

"Eve gidiyoruz"

"Gelmiyorum!"

"Geliyorsun"dedi gayet sakin bir şekilde

"Beni kovmuştun hani,hatırlatayım dedim"

"Tamam kovdum şimdi geri alıyorum"

"Kim geliyor seninle !"diye cırladım

"Sen geliyorsun benimle"diyerek kolumdan çekiştirmee başladı.Ona karşı koyamazdım.O kadar güçlüydü ki...Ama son  bir kez denemekten ne zarar çıkar ?

"Ha ha güleyimde boşa gitmesin"dememle pişman olmam bir olmuştu.Çünkü şuan onun sırtına yumruklarımı geçiriyordum.

Bir anda arbanın içine fırlattı.Hızlı fırlatmadı yavaş fırlattı.Yoksa yaşamıyor olurdum...

Oda arabaya bindi ve sürmeye başlad.

"Kemerini bağla"

"Daha demin fırlattın resmen beni şimdi önemli mi oldu"dedim abartarak

"Sen bilirsin bağlama"deyip gazı kökledi.Çok fazla heycanlanmıştım.Bu yüzden nefesim darlaşmıştı

Kesik kesik konuştum"Aat-eş Lü-lü-tfen  ya-yavaş-la"

"YA-YAL-VARI-RIM!" Biraz yavaşlayınca caım açtım ve hızlı hızlı nefes almaya başladım.Arbayı tamamen durdurdu.

"Bücür? İyimisin ?"dedi endişeli bir sesle

"Pa-panik atak var bende,ondan"

"Sende de her bok var"diye fısıldadı

"Evet var,beğenmiyosan..keyfin bilir"

"Hey..siz kızların doğasında mı var trip atmak ?"

Cevap vermedim.Ve yolu izlemeye devam ettim

////////////////////////////

"Anne..."Karşımda dikiliyordu.Ah iyi olmasada aramız seviyordum onu özlemiştim."Seni o kadar çok özledim ki"

"Özür dilerim.."

"Dileme anne..açıklmada yapma.Sadece sarıl bana" Ona doğru koştum.Ama bir türlü yanına yaklaşamıyordum.Her adım attığımda o daha da geriliyordu Yanından babam çıktı ve beline sarıldı.Gülümsedi.Bana baktığın da.

Gülümsemesi suratında dondu kaldı.

Silah sesleri!

"Anne" deyip yanına koştum.Kanlar içinde kalmıştı.Babamda.Onlara sarıldım.Geri bıraktığımda ikisininde suratları korkunç bir hal almıştı.

Yine mi gidiyorsunuz !

Çığlık atarak uyandım.Ateş bir anda odaya daldığında gözümden yaşlar akmaya başlamıştı(Arkadaşlar şu gözden yaş akma olayı her zaman olmuyor bilginize )

"İyi misin?!"

"Aateş O-onlarını gördüm...Ç-çok korkunçtu Ateş...Yine gittiler Ateş.."

Yanıma gelip bana sarıldı.."Şşşt, geçti"Bende ona sarıldım ve ağlamaya devam ettim.

Sabah uyandığımda,kafasını başlığa dayamış bir şekilde duruyordu.Hani diyorlar ya insan uykusunda daha masum durur -felan-diye.O aksine çatık kaşları ve beni donduran o soğuk biçimde uyuyordu...

Gidip yüzümü yıkadım.Karmançorman olan saçlarıma baktım ve gözüm altında ki halkalara,kaç gündür herşey üst üste geliyordu.Kısa bir duş yapmaya karar verdim ve küveti doldurdum.Duş jelini alıp lifin üzerine sıktım...daha sonrada saçlarımı bir kaç defa köpükleyip duruladım.

Ah,Kıyafetlerimi yanıma almayı unutmuştum,Banyonun kapısını araladaım kimse yoktu,Harbi bu çocuk hangi ara yaptırmıştı suları?Bunu sormayı aklımın görünmez not defterine yazdım ve dolaba doğru ilerledim.Dolapta sadece  bir iki parça iç çamaşırı ve siyah bir pantolonla siyah tişort vardı.Üzerimdeki boy havlusunu çıkart...demem ile,Kapının açılması bir oldu.Küçük çaplı bir çığlık attım.

"Telefonumu unutmuşum.."

Kafamı salladım ve dolabın kapağının arkasına geçtim.Böyle göremezdi değil mi?Çıktığında kıyafetlerimi giyinip aşağı indim.Mutfağa geçtim.Kahvaltı sofrası hazırdı bile

"Ah..unutmuşum ben hazırlayacaktım.."

"Ama hazırlamadın."

"Çok çok özür dilerim,bir daha olmayacak"

"Gel otur, akşam gelmeyeceğim.Boşuna fazla yemek hazırlama.Biraz evi felan temizle.Ha ayrıca garsonluk yapmıyacaksın,belirli günlerde solistlik....evin işlerini aksatma diye.ama işin...Ağğh çok konuştum.NEYSE !"deyip evden çıktı.

"Dengesiz ? Kesinlikle!"

"Biraz öyleyimdir."

Bir anda yerimden hopladım"S-sen gitmemişmiydin."

"Hesap mı soruyorsun kıvırcık ?"

"Yo -yo ne haddime (!)"deyip geri oturdum.Masanın üzerinden arabnın anahtarını aldı.Görüş açımdan çıkınca..

"Dengesiz olduğu kadar unutkan da !"dedim.

"Evet,hazırlıklı ol,seninde evde olduğunu unutur kız felan getirim"deyip göz kırptı.

Ah bu gün daha kaç defa daha rezil olacaktım ?

Hem kız felan da ne demek ?!

Terbiyesiz!!

Od-ARA VERİLDİ-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin