Bölüm 3

114 27 8
                                    

Gunler geciyordu annem gozumuzun onunde eriyordu sanki.Annemin hastaligi ile babamda herseye küsmuşdu sanki.Ne zaman görsem babam kendi odasinda agliyor ve neden bele oldugunu kendisine sorub duruyordu.

Her gun annemi ziyarete gidiyordum okul çıkışi ve her gidisimde ona çiçek alirdim,annem papatyaya bayilirdi çok severdi papatyayi.Elimde çiceklerle iceri girdim ve annem seslendi:Ece senmisin canim kizim.

Ece:evet annecim ben geldim ve bak sana ne getirdim dedim ve anneme sarildim.Onu cok ozluyordum eski gunlerdeki gibi olmayi isdiyordun.Birlikde ayni sofraya oturmayi,alisverise gitmeyi,babamla annemin sakalasmasini bile ozluyordum.

Birden kapi acildi ve iceri doktor Cem bey girdi,bakalim hastamiz nasil dedi ve gulumsundu.Bu gun kendini nasil hiss edirsiniz Melek hanim dedi??bence cok iyi gorunuyorsun diye soyledi.
Cem beyin yalan soylediyini annemde  biliyirdu cunki annem gunu gunden kotulesiyordu.

Cem bey bana bakarak Melek sen cok sanslisin biliyormusun cunki Ece gibi bi kizin var diye soyledi.Cok seviyordum Cem amcayi cunki annemi iylesdirmeye calisiyordu.Merhaba Cem amca nasilsin iysindir insallah ??İyiyim Ececim tesekkur ederim sen nasilsin??iyiyim tesekur etdim .Annemle oylene kadar vakit kecirdim sonra eve gitmem gerekdiyini soyledim anneme.Hastaneden ayrildim ve eve gitdim.

 
Her kese merhaba umarim beyenirsiniz bu bolumüde.yorumlarinizi bekliyorum iyi okumalar.

Özgür RuhHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin