Bölüm 8

36 15 0
                                    

Selam arkadaslar uzun zaman oldu yazmayali umarim cok bekletmedim sizleri.8bolumu nasil yazsam diye cok dusundu ve sonunda buldum.Bir arkadasin onerisiyle sunu soylemek isdiyirum. Ben Azeriyim o yuzden yazdiklarim bazi cumleler azerice ola bilir cumleleri sizlerin anlaya bileceyiniz sekilde yazmaya calisdim.Umarim beyenirsiniz.İyi okumalar.

Bir hafta sonra:
Hadi kizlar okula kalkin okula gec kaldiniz diye bi sesle gozumu acdim.Tamam baba kalkdik.Uf ya yine okulda beni sinir edicek yaa su cocuk okula falan gitmek isdemiyirdum bi bahanemde yokdu evde kalmaya o yuzden gitmek zorundaydim.

Hazirlandik ve evden okula gitmek icin cikdik.Hadi bakalim bu gun neler olucak okulda.Her zamanki kimi mudur bey okulun onunde bizi bekliyor.Gunaydin mudur bey

Mudur:Gunaydin cocuklar.Hadi uslu-uslu siniflariniza gidin cocuklar.

Hadi bakalim dedim ve sinifa girdim.Evet ya gelmis yine bi gunde kalsa okuldan disimi kiricam.

Efe:Oo kimleri goruyorum bayan ariza gelmis.

Ece:Ha ha ha nasilda komiksin her sabah ayni sakayi yapmakdan yorulmadinmi??

Efe:Yok seni sinir etmeyi seviyorum ve her sabahda yapicam.

Ece:Apdal.
Yaa Allahim bu kadar kizin icine dusucek ne iylik yapdi bu apdalda bu okula geldi acaba.Gercekdende kafa karisdirici bir ayrintiydi da bu kimse nedense pekde onemsemiyordu.Kizlarin birsey demesini birak dahada neden  once gelmediyi icin cocugu doverler.

Bu aralar derslere kendimi pek veremiyordum notlarimda gitdikce kotuye dogru gidiyordu.Acilen kendimi derslere vermeliydim yoksa bu yil sinifda kalcam bu gidisle.

Zil caldi  ya yine hic bisey anlamadim dersden.Acaba amcam ve mudur bey ne yapdilar acaba konusdularmi.Kecen defa konusmamisdilar ama bu ay kesin babam okula gelir.

  Salam sevgili okucular unarim beyenirsiniz.İyi okumalar yorumlarinizi
bekliyorum.....

Özgür RuhHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin