Merhaa arkadaslar 4 bolumde bir yanlislik olmus af edersiniz.Ceb telefonumda sorun oldugu ucun 4 olum yanlis yazildi.yorumlarinizi bekliyorum .Iyi okumalar.
Bir hafda sonra:
Babamin telefonu caldi arayan hastanedendi,telefonda ne soyledilerse babam hemen Ece hemen cikalim dedi.Baam sanki korkuyordu irseyden arabaya binmeden durdu birkac dakika eve bakdi ne oldu diye sordum yok bisey dedi ve arabaya bindi ve hastaneye yola cixdik.Babam arabayi oyle hizli kulaniyorduki ben korkuyordum baba yavas korkuyorum dedim sanki babam beni duymuyordu yola odaklanmisdi ve son hizla gidiyorduk.
Kac kere soylesemde korkdugumu babam sanki beni duymuyordu birden arkadan ir ses geldi ve araba taklalar atarak yuvarlanmaya basladi.Gozumu acdigimda babam direksiyonun basinda kanlar icinde yatiyordu.O ara baylmisim gerisini hatirlamiyorum gozumu acdigimda hastanedeydim.Uf basim cok agriyordu ne oldu ya bana?nerdeyim ben?etrafima baxdigimda hastanede oldugumu anladim.
Birden kapi acild iceri Cem amca girdi dedi:iymisin Ececim
Ece:Iyyim de ne oldu bana?En son babamla arabadaydik ve hastaneye geliyorduk sora sora kaza kaza yapdik sanirim.Babam nerde ne oldu ona?nerde babam?Baba-baba diye seslendim ama babam yodu gelmedi.
Cem:Ece ilk once sakin ol sana bisey diycem.Ben baban iyi demesini beklerken Cem amca basin sagolsun Ececim anneni ve babani kaybetdik dedi.O anda tum dunyam basima yikilmisdi sanki.Hayir yalan diyorsun inamiyorum sana dedim ve ayaga kalkmak isdedim o ara bayginlik gecirmism son hatirladigm dokdorlarin beni yatagima yatirmasi idi.Bir kac saat uyumusdum gozumu acdigmda Cem amcanin basimda eklediyini gordum.Bana bakarak dedi simdi daha iyisin diymi Ececim?Nasil iyi olurdum ki, annemi ve babami kaybetmisdim onlardan baska bu heyatda hic kimsem yokdu.Iyi olmasanda iyiyim dedim.Ececim sen sen dusunme ben cenaze isleri ile ilgilenirim dedi ve odadan cixdi.
Ben annemi ve babami o soguq topraga nasil koyardm.Hem annem soguqu sevmezdki o usurdu orda.Ne edecem bundan sonra??ALLAHIMsen yardim et bana.Bundan sonra hersey benim icin yeni baslayirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özgür Ruh
Historia CortaQadinlar dogulandan ölene qeder onlar üçün evvelceden müeyyen olunmuş yollar irelileyiler,bu yoldan salpma ehtimallari cuzi migdardadi.Her qadin ve her qiz oz ailesi ile birlikde xosbext yasamagi ister.Goren Ece yeni hekayedeki qiz nece yasayacax...