Yine ayni konusmalari yapicam klassik olarak.Selam arkadasla nasilsiniz umarim iyisinizdir.Bu bolumude nasil bulucaksiniz bilmiyorum ama ben seve-seve yaziyorum.Sizlerede iyi okumalar umarim beyenirsiniz.
Yaa uff yinemi okul.Her sabah okula gitmekmi olur yaa.
Hadi kizlar okul zamani tmm kalkdik baba dedim ve yatakdan kalkdim.Bu aralar babamin isi iyi gitmiyordu o yuzden eve gec geliyordu yuzu bile zar zor goruyorduk.Bazen geceler uyumayib onu beklerim ne zaman gelicek deye,bazende onu beklerken uyuya kalirdim.Kendi alemi kaybetdikden sonra onlari kendi alemin yerine koyuyordum.
Kahfaltimizi yapdik ve evden cikdik okula gitmek icin.Bu gun yuruyerek gitmek geldi icimden o yuzden ben arabaya binmedim.Babam ve ablam arabaya binib gitdiler.
Okula az kalmisdi ki,yaklasmaya bide ne gorsem?Efenin mudur beyin aracindan indiyini gordun.Acaba Efenin mudur beyle ne alakasi vardiki??Peki ya neden okula kadar goturmediki Efeni hic bisey anlamamisdim.Mudur bey gitdikden sonra kosarak Efeye yetisdim beni gorduyunde sasirmisdi sanki.Ona mudur beyi nerden tanidigini sordum sana ne dedi ve gitdi.Sanki onlari gorduyumden rahatsiz olmusdu.
Okula catdigimizda Efe telasli bir sekilde sinifa gitdi.Baska zamanlar butun gun konusurdu ama bu gun ona sanki bisey olmusdu.Agzini acib ders boyu bir cift laf bile etmemisdi.Qaliba bu cocuğa birseyler oldu bu sabah.Ders arasiydi herkes kantine indi,bende yerimde duramadim Efenin yanina gitdim.Hey ne oldu sana bu gun sesin cikmiyor.
Yok bisey git basimdan.Yok ya bisey oldu sana anlat hadi yoksa sabahki olaymi hani mudurbeyin seni okula getirmesini gordum diyemi boylesin??Bu konuyu senle daha sonra konusuruz istersen sende.O zamana kimi kimseye birsey soylemem tamami hadi ben gitdim sende canini sikma tamammi
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özgür Ruh
Truyện NgắnQadinlar dogulandan ölene qeder onlar üçün evvelceden müeyyen olunmuş yollar irelileyiler,bu yoldan salpma ehtimallari cuzi migdardadi.Her qadin ve her qiz oz ailesi ile birlikde xosbext yasamagi ister.Goren Ece yeni hekayedeki qiz nece yasayacax...