Bölüm 6

73 25 5
                                    


Bu gun gozunu acdigimda kafamin uzerinde dayanan hediye pakedtini gorunce sasirdim ,tez yerimden kalkib hediye paketine bakdim.Uzerinde ismim yaziliydi huyum kurusun hediye paketini parcalamayi seviyorum hemen kutuyu acdim.Icinde bir kac aydan beri isdediyim mp3 calar vardi.Kosarak asagi indim babama sarildim.Iyki doguldun can kizim dogum gunun kutlu olsun, umarim hediyemi beyenirsin evet cok beyendim tesekkur etdim.Bu gun benim dogum gunumdun.


Annem ve babamin olumunden sonra kutladigim ilk dogum gunumdu,onlarsiz onlarsiz kutladigimda ilk dogum gunumdu.Onlari cok ozluyorum cok isdderdim bu gunde yanimda olsunlar.


Bu gun buyuk gundu yok yok dogum gunumu demiyorum babamla mudur beyin gorusmesi vardi.Dogum gunumden bele onemliydi benim icin.Hemen kahvaltimi yapdim ve Asli hadi cabuk bitirde cikalim bugun buyuk gun cabuk diye israr etdim.Aslida kahvaltisini yapdi sonra okula gitmek icin babama hazir oldugumuzu soyledik ve evden cixdig.Sanki bu gun mudur beyle babamin konusmasi hayatimi deyisicekdi,cok heycanliydim icimde adini koyamadigim duygular vardi.Evet kaliba catdik okula acaba babam ve mudur bey ne zaman konusucaklar cok merak ediyorum.


Mudur bey tamda her zamanki gibi siyah ceketve siyah pantolon ve bide beyaz gomlek giymis ALLAH askina bu adamin bundan baska hic elbisesi yokmu acaba diye dundum,isdemedende olsa yuzumde gulucuk yarandi.Mudure beye selam verdik,oda bize babaniz nerde kizlar diye sordu,arabayi park edib geliyor budur bey dedik ve sinifa gitdik.


Zil caldi herkes iceri siniflara girdi ve bende midemin bulandigini soyleyib sinifdan cixdim.Mudur beyin odasina dogru kosmaya basladim gitdiyimde odada kimse yokdu ama her defasinda burda konusuyolardi nereye gide bilirlerki deye dusundum......Aha buldum kaliba okul cikisi babami gorduyumuz kafe evet simdi oraya gitmeliyim dedim ve kosmaya basladim.Tamda kaldirimi karsiya gecerken ben yaslarda bir tane oglan cocugunu kendini arabanin altina atarken yaladim.Delirdinmi sen yoksa aptalmisin diye bagirdim.Bagirmama bakmayarak kendimde cok korkmusdum cunki babami bir trafik kazasinda kaybetmisdim.


Iyi okumalar sevgili okuyucular umarim beyenirsiniz.

Özgür RuhHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin