salam sevgili okucular ozur dilerim uzun bir zamandir yazamaya ara vermisdim.7bolumu umarim beyenirsiniz.Iyi okumalar
Hala o gun babam ve mudur beyin neden o gorusmeye gitmediklerine anlamamisdim.Gorusme yerine gitdiyimde hic kimse yokdu gec kaldigimi saniyordum ama saate bakdigimda tamda zamaninda ordaydim ama kimseler gelmemisdi.Biraz bekledi simdi gelirler diye dusundun ama kimse gelmedi.Bende okula donmeye karar verdim ve okula geri dondum.Okula donduyumde mudur beyi okulda gorunce sasirdim her halde babamla gorsmeye gitmisdir diye dusundum.
Zil caldi sinifa gitdim oyretmen birazdan sinifa yeni oyrencinin geliceyini soyledi ve cocukla kimsenin kavga etmemesini soyledi.Ders basladi ve birazdan kapi caldi ve iceri biri girdi hoca gel cocugum dedi.Aklim hala babam ve mudur beyde idi o yuzden yeni gelen kim diye basimi kaldirib bakmadim bile.Birden sinifda seslerin yukseldiyini duydum kizlar hebsi bir birlerine bakarak kikirdiyolardi.Ne oluyor diye basimi kaldirib bakdigimda sinifa onu gordum...Wu yolda kurtardigim cocugu gorunce sasirdim gorduyum icin diyil haa kiz lisesinde erkek birini gorunce sasirdim bayaa.Oyretmen buyur kendini acikla bakalim kimsin dedi.
Ben:Efe 17 yasindayim uzun suredi evde ders aliyordum hic okula gitmedim ve simdide burdayim bu kadar dedi.
Hoca:Tamam Efe gec bos siraya otur bakalim dedi.Hayir yaa bu bana tarafmi geliyor sanirim beni tanidi.Okadar bos sira ola ola neden benim yanimda oturduki su sinir sey.
Dersin sonuna kadar sesi solugu cikmadi ve zil caldi oyretmen sinifdan cikan kimi tum kizlar siraya ususdu sanki cocugu yiyicekler.Ben kizlari orda koyub cocukla birlikde hemen sinifdan cikdim ve mudur beyin odasina taraf gitdim belki bisey oyrene bilirim diye umdum.Gitdiyimde kimse yokdu uzulerek geri dondum.Sinifa taraf geldiyimde Efenin sinifin onunde beni beklediyini gordum.Gormemezdikden gelerek cabucak sinifa girmek isderke kolumdan yakaladi ve neden beni kurtardin diye bagirmaga basladi.Herkes bize bakiyordu ve ben cok utandim sanki bir domates gibi kizarmisdim.
Kolumu birakirmisin canim yaniyor yaa sana bir soru sordum diye bagirdi.Iyi yapdim sen olsaydin sende yapardin yalanmi yaa diye bende bagirdim ve sinifa gitdim.
Umarim beyemirsiniz bu bolumude iyi okumalar.Yorumlarinizi ve beyenmelerinizi bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özgür Ruh
Short StoryQadinlar dogulandan ölene qeder onlar üçün evvelceden müeyyen olunmuş yollar irelileyiler,bu yoldan salpma ehtimallari cuzi migdardadi.Her qadin ve her qiz oz ailesi ile birlikde xosbext yasamagi ister.Goren Ece yeni hekayedeki qiz nece yasayacax...