Sabah yüzüme dökülen bir bardak su ile uyandım.
''Allah belanızı versin hangi piç bu suyu döktü lan yüzüme!'' diye bağrınmaya başladığımda kocaman bir el ağzımı kapattı. Lan kim beni düğün günümde kaçırıyor. Dur yoksa Stefan aşkım sen mi geldin kaçır beni bu mal Çağakanla olan düğünümden.
''Stefan'' dedim aptal aşık gibi çıkan sesimle.
''Stefan kim lan!'' diye bir gürleme geldi. Ay dur yoksa bu Damon mı kesin Damon.
''Tamam Damon aşkım kıskanma hani seni kardeşin Stefan Salvator var ya o işte sakin, ama sende olursun yani beni Çağakan dışında herkes bu şekilde uyandırıp kaçırabilir''
''Lan Damon kim!''
''Damon değilsin Stefan değilsin kimsin ozaman sen!'' dedim hala nedense inatla açmadığım gözlerimle beraber.
''Damon ve Stefan kardeşler kim bilmem ama ben Çağakan bir kaç saat sonra kocan olcak Çağakan'' birden yataktan fırladım ve elim geçen ilk şeyi fırlattım. Ve Çağakan'dan 'Ahh' diye bir nida çıktı. Ohh canımada değsin sen misin beni bir bardak su ile uyanduran üstelik soğuk su.
''Ohh canıma değsin'' derken Çağakan'ın kıpırdamadığını gördüm eli başında öylece duruyordu.
''Numara yapma Çağakan kalk''
''Çağakan!''
''Kalksana ulan bağırtma beni bişi oldu sanacaklar'' hala kıpırdamıyordu. Yataktan koşarak çıktım ve onu dürtmeye başladım. İyicene sarsmaya devam ettiğimde hala kıpırdamıyordu.
''Çağakan! Anne koşun Çağakan kıpır-!!'' diye son gücümle bağıracakken Çağakan eli ike ağzımı kapattı. O elini ağzıma kapatırken kendisi gülüyordu. Bende ağzım onun eli ile kapatılırken ona saydırıyordum.
''Ököz''
''Doğ ayoso''
''Sororom bon sono''
''Moldozor''
''Bo-bo- bo'' diye dalga geçmeye başladı, ne ağzım kapalıyken ara harfler böyle çıkıyor. En sonunda elini çektiğinde
''Sen ne sığır birşeysin iki yıl seninle bu evde çekilmez bir kaç aya ayrı evlere çıkalım mümkünse birimiz gitsin'' dedim sinirli sinirli. Kapı tak diye açıldı ve içeri annem girdi. Bu sırada ben elim belimde Çağakan'a Allah ne verdiyse giydiriyordum. Giydiriyordum derken fesat anlamda değil saydırıyordum yani.
''Kız neden çemkiriyon çocuğa daha evlenmeden''
''Sabah sabah kafamdan aşağı soğuk su dökerek uyandırdı bu sığır''
''Vah vah oğlum haline şükret sen valla bu yaptığını en son yani senden önce en son Kahraman yaptı bu manyak çocuğun kafasında 5 yumurta kırdı birde çocuğun tüm elektronik tabletidir telefonudur bilgisayarıdır şarjıdır aklına gelecek her birşeyini su dolu kuvete atı vermişti''
''Yok artık sen nesin kızım valla bende abin olsam senle iyi geçinirdim''
''Zorakide olsa aynı evi paylaşıcaz iyi geçinmelisin bencede''
''Kız sen hala duruyormusun git giyin tek parça bol bir elbise saçın makyajın yapılacak sonra gelinliğin falan giydirilecek çok işimiz var hadi'' diyen annemi dinleyerek dolaba yöneldim iki gün önce kıyafetlerimin neredeyse tamamını buraya göndertmişti annem. Annem ve Çağakan çıkarken Çağakan kulağıma eğilip
''İstersen yardım edeyim dünkü gibi'' dediğinde ayak bileğine yediği tekme ile inledi.
''Ne oldu?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik #Wattys2016
ChickLitBabamın ve diğer tüm aile fertlerimin bana sormadan hayatıma yön vermeleri sinirimi bozsada artık alışmıştım. Kimse zaten Ece'ye hiçbir şekilde istiyormu diye sormaz, hep kendi istedikleri gibi yönlendirlerdi Ece'yi. Merhaba ben Ece ve buda benim dı...