Multimedia: Kahraman
ECE'NİN AĞIZINDAN;
Abim gittikten sonra yüzümü yıkadım ve çıkan makyjımı yeniden yaptım. Ardından çantamı alıp dışarı çıkmak için aşağı indim. Tam kapıdan çıkacakken annem seslendi;
''Ece biraz konuşabilirmiyiz?''
''Neyi konuşacağız beni nasıl sevmediğim hatta onu da geçtim tanımadığım bir adamla evlendirdiğinizi mi!''
''Hayır şunu bilmeni isterim ki babana gerçekten yemin ederim bu konuda hiç hak vermedim ama şirketin geleceği için yapmak zorundayız 3-5 aya ayrılırsınız be kızım ya da belki aşık olursunuz belli mi olur lütfen en azından birde bu yandan düşün üstelik çirkin tipsiz bir çocukta değil gayet yakışıklı biri''
''Anne banane adam yakışıklı ya da değil''
''Sadece akşam Sarıhanlarla şu işi konuşmak için dışarı yemeğe çıkacağız sorun çıkarma ve biraz yüzün gülsün istiyorum sadece, ve akşam 20:00'de şu her herzaman gittiğimiz lokantada olursan iyi olur geç kalma'' dedi ve yanağımdan öpüp yanımdan ayırıldı. Elimin tersi ile yanaklarımı sildim. Hepsinden iğreniyordum.
Dışarı çıkıp karşıma çıkan ilk taksiye bindim ve Elifle buluşacağımız yerin adresini verip arkama yaslandım.Etrafa bakınırken gözüme annesi ile babasına sarılıp onları öpen bir çocuk takıldı. Aklıma 8 yaşında annem ve babam ve abimle gittiğimiz tatil geldi. Gözlerimden yaşlar akmaya başlayınca taksi şöförü arabayı durdurdu ve;
''İyimisiniz bacım'' diye sordu.
''İyiyim'' dedim ve içimden sadece gözüme huzur hasreti kaçtı diye ekledim kendi kendime... Adam arabayı sürmeye devam etti. Yaklaşık tahminen 5-10 dakika geçmişti ve varmıştım. Parayı ödeyip arabadan indim ve göz yaşlarımı elimin tersi ile sildim. Kafeye doğru ilerlerken gözüm bir yandan Elif'i arıyordu. Çok geçmeden bir el sallanmaya başlayınca Elif'in çoktan gelip bir masada oturduğunu ve lattesini yudumladığını görüdüm. Çok geçmeden bende onun yanına geçip garsondan bi kola rica ettim.
''Eee anlat bakalım gene ne yaptılar bu nesli tükenmekte olan Pandaya?''
''Beni Çağakan Sarıhanla evlendiriyorlar''
''Nee!! Yılların playboyu evlenmeye asla iyi gözle bakmaz ki! Yoksa bir saniye şirketle ilgili bir sorun mu var!!''
''Akıllı olmanı seviyorum. Evet şirket batıyormuş ve Sarıhanlar bize Çağakan ile evlenirsem ancak bunun olabileceğini söylemiş yani zorla evlendiriliyorum akşam sekizde de onlarla yemeğe çıkıyoruz''
''Kızım sen daha 17 yaşındasın evlenemezsin ki?'' dedi sorarcasına.
''Aile izni ile çocuk evlenebiliyor'' dedim bana baktı ve
''Çocuk'' dedi sadece o an kafama dank eden benim henüz gerçekten genç olsam da kanunen çocuk olduğumdu.
''Biliyorum ama sevgili ailemin götünü kurtarmak zorundayım en azından abimin'' sandalyesinden kalktı ve yanıma gelerek bana sarıldı ve kocaman sulu bir öpücük kondurdu. Bu kızı seviyordum beni rahatlatıyordu.
'' Ozaman '' dedi sanki önemli birşey söylicekmişçesine ve öksürdü. Kaşlarımı 'neler oluyor' dercesine kaldırdığımda arkasına yaslandı ve normal sesine geri döndü
''Her neyse ozaman işim güzel tarafından bakalım evleneceğin çocuk bir meteor ve...'' dedi ve duraksadı ardından.
''Sanırım bu kadar'' dediğinde ikimizde gülmeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik #Wattys2016
ChickLitBabamın ve diğer tüm aile fertlerimin bana sormadan hayatıma yön vermeleri sinirimi bozsada artık alışmıştım. Kimse zaten Ece'ye hiçbir şekilde istiyormu diye sormaz, hep kendi istedikleri gibi yönlendirlerdi Ece'yi. Merhaba ben Ece ve buda benim dı...