Sabah saat 10:00'da çalan alarmımla kalkmak için tüm bedenimi zorladım. Çünkü dün bay pezevenk yüzünden sabah 06:00'da uyumuş ve 4 saatlik uyku ile sürünüyordum. Ve odama pat diye giren Çağakan ile şok geçirdim.
''Ne oluyor be!'' diye çemkirdim.
''Benim kıyafetlerim sana fazla büyük küçük hanım''
''Pezevenk bey odamdan çıkarmısınız'' dedim
''Ne! Ne demek Pezevenk! '' bir saniye lanet olsun ben neden şimdi pezevenk dedim dün akşam olanları bildiğimi bilmemeliydi.
''Ya valla aklımda öyle kalmış adın'' diyerek dahada işi batırdım.
''Sen dün akşam-'' dediğinde sinirlenip patlamıştım
''Evet dün o kızın ve senin inlemelerini gayet net duydum''
''Dün akşam neden numara yaptın ozaman!'' diye bağırmaya başladı.
''Duymamın bir önemi yokta ondan, senin de benim duyduğumu bilmene gerek yok!'' diye bağırdım bende bu sefer.
''Evet yok ama yalan söyleme! Yalan söyleyen insanlardan nefret ederim!''
''Kavganız bittiyse aşağıya kahvaltıya inin!'' dedi Çiğdem Hanımdan gelen katı ses.
''Anne aşağı in karışma!'' diye tısladı bu sefer Çağakan
''Kes sesini Çağakan bu konuda her türlü suçlusun kızda suç arama''
''Anne in aşağı!'' diye bağırdı son gücüyle. Çiğdem Hanım aşağı inerken Çağakan bana dönüp
''Neden sustun dün bir bok duymamış gibi davrandın!''
''Duyduğumu bilsen ne yapacaktın?'' dedim sakince
''Evde olduğunu bilsem getirmezdim onu eve''
''Mal sorun eve getirmen mi! Sen tek sorun evde ben olduğum için mi sanıyorsun!''
''Evet başka ne var ki?''
''Biz bugün nişanlanıyoruz ve ben gazete ve televizyonlara bakmaya korkuyorum benim ailem ve senin ailen hakkında ne diyecekler. Eminim magazinlerde baş sıradasındır!''
''Sikerim itibarınızı sizin! Siz itibar yapacaksınız diye ben zevklerimden mi vazgeçicem!''
''Bende senin zevklerini sikeyim Çağakan oldu mu! Sen kimsin ya kimsin sen! Sen kimsin ki nişanımda birgün önce haberlere çıkıp beni rezil ediyorsun! Sen kimsin ki benim itibarımı geçtim gururumu yok edebilecek şeyler yapıp beni milletin ağzına sakız yapıyorsun!''
''Birincisi birdaha küfür ettiğini duyarsam kötü olur. İkincisi ben senin nişanlınım''
''Hahaha.'' Dedim gülme taklidi yaparken. Ve sonra ekledim
''Birincisi ben istediğim kadar küfrederim bu seni ilgilendirmez. İkincisi sen benim nişanlım değilsin çünkü senin gibi boktan bir adamla nişanlanmıyacağım''
***
Aradan 6 saat geçmişti hazırlıklar, provolar derken şimdi yüzükler takılıyordu. Öğlen dörtte yapmak istemiştik çünkü altıda falan bitsin istedim. '6 saat önce nişanlanmayacağım diyordun ne oldu' diyen iç sesime okkalı bir küfür savurduğumda yüzüklerin olduğu tepsiden Çağakan'ın dedesi yüzükleri aldı ve parmaklarımıza yerleştirdi.
''İnşallah bu yüzükleri ömrünüzün sonuna dek parmaklarınızda, sevginizi ise kalbinizde taşırsınız'' dedi ve makası alacakken Elif makasa el koydu ve eli ile para istediğini belirten bir işaret yaptı. Çağakan'ın dedesi Ömer Amca cebinden bir miktar para çıkarıp Elif'e uzattı sonra baktı Elif hala vermiyor tak diye çekti kızın elinden makası ve kurdeliyi kesti sonra Elif'e dönüp
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik #Wattys2016
أدب نسائيBabamın ve diğer tüm aile fertlerimin bana sormadan hayatıma yön vermeleri sinirimi bozsada artık alışmıştım. Kimse zaten Ece'ye hiçbir şekilde istiyormu diye sormaz, hep kendi istedikleri gibi yönlendirlerdi Ece'yi. Merhaba ben Ece ve buda benim dı...