ZE - 5

66 1 0
                                    

Odada mal gibi olanları çözmeye kavramaya benimsemeye algılamaya herneyse işte bir şekilde olayı algılarıma sokmaya çalışıyordum. Aras neden öyle demişti. Bana aşık olmazdı daha 1 gün bile olmamıştı tanışalı. Elena'nın söyledikleri geldi aklıma ''Çağakan'ın kuzeni Aras Bey daha iyi bir seçenek. Tam bir evlilik adamı''. Bu konu beni aşıyordu açıkçası. Şuanda Çağakan ile zorlada olsa nişanlıydım ve malesef bu konuyu onunla konuşmam şarttı. Neden sonuçta istemeyerek nişanlandınız diyeceksiniz belki ama şöyle bir gerçek var ortada bir sözleşme vardı. Babamların şirket ortaklığı için yaptığı ve beni bu hale düşüren sözleşme. Çağakanla konuşmamın sebebi ise bu sözleşmenin cayma tazminatı vs. Ama öncelikle Aras konusunu konuşmam gerekiyordu.

Üstümü değiştirmeye başladım dün abimin getirdiği şort ve crop top üstümü giydim. Sonra ayağıma güzel bir sandalet geçirdim. Ardından makyaj yapmak için çantamdan eyeliner aldım. Nişanda iyiki saçımı yaptırmadım çünkü birde bu saçtaki spreyleri arındırmakla uğraşamazdım. Çok az uç kısımlarına dalgalar yaptırmıştım okadar ama sprey sıktırmamıştım bu yüzden şuan doğal bir görüntüsü vardı. Yüzümdeki makyajı masanın üzerindeki pamuk ve makyaj temizleyicisi ile temizledikten sonra eyelinerımı sürmeye başladım. Kısa bir kuyruk yapıp bıraktım. Ardından Lipbalm markasının çilekli lipbalmını sürdüm ve çantama geri koydum işte hazırdım. Çantamı alıp odadan çıktım.

''Aras! Ben hazırım!'' diye seslendim.

''Aşağıdayım gel ben arabayı çalıştıtıcam!'' diye o da bana seslendiğinde merdivenlerden inmeye başladım. Kapıya geldiğimde çantamı kontrol ettim eksik birşey varmı diye ama herşeyim tamdı. Dışarıdan korna sesi gelince hemen dışarı çıktım. Arabaya binmek üzere ilerledim.

''Dediklerimi düşündün mü?'' diyen sese döndüm.

''Aras bu konu için tek başıma haraket edemem üzgünüm''

''Tek haraket edebilsen cevabın ne olurdu?''

''Bilemiyorum emin değilim. Açıkçası yalandan da olsa nişanlımın kuzeni ile yüzüğü atıp evlenemem. Zaten yeterince kötü bir durumdayım. Çağakan sağolsun itibarım iki paralık oldu. Birde sürtük damgası yiyemem. Açıkçası bu konuyu Çağakanla konuşma taraftarı değilim. Az önce konuşulanları ve olanları unutmak iyi olabilir''

''Olanları?'' dedi sorarcasına.

''Omzumu öpüşünden bahsediyorum''

''Sen ciddimisin ben yaptıklarımdan pişman değilim ve söylediklerimden de!'' diye bağırdı bir anda.

''Neden benimle evlenmek istiyorsun?''

''Çağakan iti için fazla masumsun'' dediğinde Çağakanla ilk tanıştığımız gün geldi aklıma. Oda aynı şeyi demişti. ''Fazla masumsun'' demişti oda.

''Hey! Nereye daldın?'' diye gelen bir ses ve önümde sallanan bir adet elle kendime geldim.

''Hiç aklıma birşey geldi''

''Çağakanla konuşmanı istiyorum''

''Ne-neden?''

''Sen konuş nedenini sorma''

''Anlamıyorum neden benle evlenmek istiyorsun neden ben neden bir başkası değil. Bana aşıkta olmazsın henüz tanışalı bir gün bile olmadı''

''Sadece Çağakanla konuş'' dedi ve arabayı sürmeye devam etti.

***

ARAS'IN AĞIZINDAN

Zoraki Evlilik #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin