Güvenlik görevlisine dalmış bakarken yangın alarmının sesiyle kendime geliyorum. 5 dakika sonra tüm okul dışarıdaydı. Görevli bana ters ters baktıktan sonra dışarı çıkanları yönlendirmek için yerinden ayrıldı. Ben de abimi göremesem de fırsattan istifade dışarıya çıktım. Ben yürümeye devam ederken abim yanımda belirdi. Sonra adımlarını hızlandırdı ve bana yetiş dedi. İlk karanlık sokağa girdiğinde epey korkmuştum fakat sonrasında normal gelmeye başladı. Nereye gittiğimizi sorduğumda sadece eve diyordu ama başka bir şey soylemiyordu. Terkedilmiş bir deponun karşısına geldiğimizde durdu ve etrafa bakinip içeri girdi. Takip ettim. İçeride abimin eşyaları ve benim esyalarimin bir kısmı vardı.
+ Burası yeni evimiz
-Ama burası neresi, neden buraya geldik, ne zamandır buradasın, okula nasıl geldin?
+....
Sadece gözlerini devirip bana baktı ve koltuktan bozma yatağına girip uzandı.Ertesi gün bana anlatması gereken şeyler olduğunu soyleyip yanına çağırdı.
+Seni inandirdiklari şeylerin hepsi yalan. O gün o yaratıkla gerçekten karşılaştık ve onu öldürdük. Bizi ayırdıktan sonra beni verdikleri ailenin evinde araştırma fırsatım oldu. Tüm verileri birleştirdim. Onlar doppelganger, çift gezenler. Bir çok kültürde farklı isimle biliniyorlar. Shapeshifter, kabulgan, correno...
Bizi neden öldürmeye çalıştılar, amaçları neydi bilmiyorum ama öldüklerinde asıl şekillerine dönüyorlar. Hızlı şekilde kılık değiştirip başkasına benzeyebiliyorlar. Çok hızlı şekil değiştirdikleri için hücre yenilenmeleri de çok hızlı oluyor ve öldüklerinde de çabuk çürüyorlar. Bu bizim evde olanlarla uyuşuyor. Biz doğruları gördük fakat kimse bize inanmadı. Bizi ayırmalarına izin vermeyeceğim. Artik burada yasayacagiz...
Okuyosunuz Allah razı olsun da bi de oy verin ne var
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çift Gezenler
Fantasyİki kardeşin ilerlediği karanlık bir yol ve yolun sonunda onları bekleyen tuhaf bir yaratık... Bu yolda onlarla birlikte bir adım atmaya hazır mısın?