5.časť

1.7K 121 6
                                    

Domov som došiel o hoďku. V obývačke boli Josh, Michael, Nic a Ros. Všetci sa smiali a pozerali Mimoňov, dnes tých rozprávok naozaj veľa striedajú.

,,Ocko je doma" zakričím aby si ma vôbec všimli, zabralo to, obe sa hneď rozbehli ku mne a tak ako vždy som ich poriadne objal, nikdy neviete, či to nie je naposledy a pri mojej práci úplne.

,,Ideme na zmrzku?" spýta sa Nicole a dá psie oči, načo sa musím z chuti zasmiať. Pamätám sa keď som toto skúšal na otca, museli ste si to vyskúšať aj vy a dúfať že to zafunguje no nie? Ale, príliš časté psie oči na vašich rodičov nezaberú, po istom čase budú voči tomu odolný ako napríklad proti chrípke.

,,Jasné" odpoviem a hneď sa obom rozžiaria očká, toľko radosti pre zmrzku, ja by som sa takto rozžiaril keby niekto vymyslel drogu ktorú nikto na svete nemá, len ja a išla by poriadne na dračky.

,,Ale aj Josh a Michael, bez nich nejdem" zahlási Ros a ako dôkaz sa rozbehne ku obom kde si sadne na Michaela a Josha chytí za ruku.

,,No, tak potom sa ideme obuť, vyrážame" poviem.

Ros a Nic sa obúvali trošičku dlhšie než som predpokladal ale po 20 minútach mali zaviazané šnúrky a prehodenú mikinu cez seba. Josh a Michael už čakali vonku s cigaretou v ruke, musel som sa zasmiať viem aká je Ros keď ich vidí fajčiť (cigarety samozrejme).

,,Zas? Viete ako vám to škodí?! Niečo ste mi sľúbili" povie a zatvári sa ublížene načo hneď obaja zahasia cigarety a vyhodia.

,,Prepáč" povedia obaja naraz.

,,Odpustené" povie Ros a zasmeje sa akoby pred chvíľkou sa nič nedialo, netvárila sa že jej umrela rybičku ktorú nemá a zistila že jej jednorožca ukradol škriatok.

,,Tyyyy maláá" zakričal so smiechom Josh a začal ju naháňať.

Cesta na zmrzku teda neprebehla že, všetci pri sebe ale Josh naháňajúc Ros, Michael kričiac pretože Nic mu hrýzla do prsta na ruke, jedine ja som išiel v pohode. Som asi jediný v poriadku keď to tak vidím.

,,Chcem citrónovu a šmolkovú" zahlási Nic predávačke pri stánku.

,,Ja chcem cookies a šmolkovú" povie Ros.

,,Citrónovú" Josh.

,,Jablkovú" Michael.

,,TO bude všetko ďakujem" poviem pri platení. Áno naozaj, aj tí dvaja dospelý ľudia, MAFIÁNI si dali zmrzku a nehali to zaplatiť MŇA. Cítim sa dotknuto, ale nie žartujem.

,,Oci? Chceš si líznuť?(nič pervérzne)" spýta sa Ros na ceste domov, aspoň teraz idú kľudne.

,,Nie zlatíčko ďakujem" poviem jej a venujem jej milý úsmev.

Keď dojdeme domov je už 5 večer a tak sa obe najedli večere ktorú pripravil náš kuchár a potom som obe uložil spať.

Keď som odišiel z ich izby, musel som im prečítať rozprávku, bohužiaľ-podľahol som psím očiam ktoré na mňa dali, si sadol do obývačky.

Hneď mi prišla sms od Margaret.

OD:Margo

Deti už spia? Čo ste robili? Sú v poriadku?

PRE: Margo

Kľud preboha. Deti sú živé a zdravé, boli sme na zmrzke, mali potom večeru a uložil som ich. Neverila by si, ale naozaj psie oči zaberajú. Musel som im prečítať rozprávku :D

OD: Margo

Viem, viem, dúfam že si im nekúpil 10 kopčekov. Áno zažila som to každý večer, je to hrozné dúfam že už prestanú robiť psie oči.

Pre:Margo

Keď vedia že im to funguje? Ani náhodou. Neboj obe mali po 2 kopčeky.

Od:Margo

Zajtra robím v Starbuckse ale ak by si mohol, dojdi s nimi okolo obeda na čokoládu a muffin :)

Pre:Margo

O 12 mám obchod ale predpokladám že prídem okolo pol 2 domov. Zastavíme sa okolo 3, napíšem ti.

OD:Margo

Fajn. Pozdrav ich ráno a daj im božtek aj za mňa :/ je blbé byť v novom dome bez nich. Je to tu dosť prázdne :(

Pre:Margo

Toto na mňa nezaberá a ty to veľmi dobre vieš

OD:Margo

Myslím že viem, ak si nezmenil úplne všetky veci na sebe. Fajn, idem spať tak ich pozdrav. Ahoj

Príde mi posledná správa no na tú už neodpíšem, načo odpísať ahoj?

Z smskovania ma vyruší Josh, Michael a Lou ktorí si pustili horor a sadli ku mne na gauč.

,,Počujte chalani? Nepôjdeme zajtra na párty večer? Trošku vypnúť. Cítim sa ako 30 ročný chlap s peniazmi, bez ženy a 10 detí na krku. Chcem sa rozbiť a ráno sa sťažovať na bolesť hlavy, konečne na chvíľku vypadnúť" poviem a všetci s radosťou prikyvujú.

,,Zajtra v Grey Lady je dobrá párty. Konečne po dlhej dobe nejaká zábava. A teraz pšššt" povie Lou a tým skončí naša debata.

S chalanmi sme si pozreli ešte dva horory a o pol 2 ráno sme išli spať. Krátka noc keďže ma určite o 7 zobudia tie dve.

OCH. Nabudúce používaj kondómy Tyler.

Jeeeej moje podvedomie.

Prepáčte, že takto neskoro ale mám meniny a trošku som bola s kamoškami a tak ☺

Mafiánska Princezná 4Where stories live. Discover now