No, ako som povedal, s Ros sme všetko vyriešili no nie?
Nie. Nevyriešili, teda vyriešili alebo vlastne len predĺžili dobu kedy nám dali pokoj.
,,Oci, mám 19, môžeš prestať myslieť na to čo sa deje a oslavovať?" spýta sa ma Ros.
,,Počkaj hneď som tam" pohladím ju po vlasoch a ta s úsmevom odíde.
Och áno, mám 37 rokov a stále žijem, paráda nie?
Za tých pár rokov sa toho neudialo až tak moc, okrem toho že Nic študuje tanec, Ros sa stala súčasťou gangu a ide jej to naozaj super, už teraz sa jej všetci boja.
Vyzerá to tak, že sa všetci máme dobre no nie? Nie, nemáme. Nic sa zamilovala do istého Patricka, milý chlapec, ale iba výzorom. Je to pekný hajzel ktorý zabíja a odkedy je v blízkosti Nic, opäť sa objavil chuj ktorý zanecháva lístočky. Nemôže sa ukázať alebo čo? Neviem.
Neviem, ako mám svojej dcére povedať čo je ten jej "úžasný" Patrick zač, neviem ako sa ho zbaviť bez toho aby moja dcéra trpela.
Posledný rok, odkedy s ním chodí, sa snažím chrániť ich čo najviac, nikdy nevieme. Vždy myslím na všetko najhoršie, jedine šťastie že som stále vo svojej forme aj keď mi ťahá na 40. Každý deň myslím na možné stratégie čo ak, čo keby. Zatiaľ nič čo ak, ani čo keby nenastalo a tak dúfam že sa dožijem peknej smrti v starobe, ako budú vnučky behať okolo mňa a hrať sa, ale to všetko sú len nesplniteľné predstavy.
,,Fajn oci. Ja viem, tiež nie som nadšená z Patricka ale sľubujem že vymyslím spôsob ak sa ho zbaviť a neublížiť tým Nicole" povie Rosalie, čím ma vyruší z myšlienok a smutne sa usmeje. Nechcem aby bola smutná, a to je len kvôli mne.
,,Vieš, že taký spôsob nie je. Zaľúbila sa do niekoho, kto je falošný a nehovorí jej pravdu. Nemiluje ju. Prečo jej proste nedá pokoj a nehá ju mužovi ktorý o ňu bude bojovať svojím vlastným životom? Zavádza v premávke, a ktomu je z iného gangu" poviem a povzdychnem si.
,,To ale nie je pravda, musím namietať" ozve sa za nami.
Pred nami sa hneď nato objaví Patrick.
,,Vieš že načúvať sa nemá?" spýta sa Rosalie.
,,Nenačúval som, ale nie je pekné ma ohovárať ak o mne nič neviete" namietne.
,,Viem toho o tebe dostatok, aby som mal svoj názor. Poznáme ťa už predsa dlhý rok"
,,Áno, ale nie vždy sa z papierov dozviete všetko. Vašu dcéru milujem celým svojim srdcom a som ochotný za ňu obetovať svoj život ak to má znamenať, že ona prežije. Zo začiatku, to s ňou bola hra ale postupom času som zisťoval aká naozaj je, ona zistila aký som ja a napriek tomu že som vrah odomňa neutiekla. Milujeme sa, nebráňte nám v tom, to, že som z iného gangu už tak celkom pravda nie je, odišiel som odtiaľ pred pol rokom tak, že som zaplatil pekne veľké odstupné. Chcel som sa spýtať o miesto vo vašom gangu ale neviem, bola by to blbosť spýtať sa to" povie.
S úsmevom na perách sa postavím oproti nemu a vrazím mu.
,,To máš za to, že si sa zo začiatku zahrával s citami mojej dcéry"
Potom mu vrazím aj druhý krát.
,,Toto je za to, že ťa napadla taká blbá otázka o tom či môžeš byť v mojom gangu"
Potom mu vrazím aj poslednú a s úsmevom na perách si utriem krv z ruky do vreckovky čo bola na stole.
,,Toto je výstražná, ak sa jej niečo stane si mŕtvy, a ak zistím, že si v inom gangu taktiež. No najmä, ak sa dozviem, že si donášal hajzlovi ktorý sa chce zbaviť Rosalie, tvoje telo rozporcírujem na malé časti a zabalím do igelitky ktoré pošlem tvojej rodine, následne to zopakujem aj s nimi. Drž sa ďalej" zavrčím a odídem do druhej strany dvora kde je oslava s ľudmi a kamarátmi Nicole a Rosalie.
,,Kde je Patrick?" spýta sa Nicole keď prídem ku ním, Rosalie šla hneď za mnou ale ostala pri jej kamarátkach.
,,V zadu na dvore" odpoviem a ona sa tam hneď vyberie.
,,Ani neprivítaš ocka?" spýtam sa, dá mi pusu na líce a odíde za ním.
Musel som si povzdychnúť, je pravda, že s ňou nemám dobrý vzťah no snažím sa ju ochrániť rovnako ako Rosalie. Ale, to jej nevysvetlí človek, je to s ňou extra ťažké.
,,Musíš ju pochopiť" ozve sa za mnou.
Otočím sa a stojím tvárou v tvár Margaret. Ak by ste chceli vedieť, nie, nie som s ňou.
,,Myslím, že tu sa nedá ani čo pochopiť" poviem a zakrútim hlavou.
,,Trávil si vždy viac času s Ros kvôli mafii a všetkému naokolo. Teraz končí pubertu, nevie sa vyrovnať s tým, že nemáš rád jej priateľa. Je to tak aj s Ros, tá zas nemá super vzťah so mnou" povie.
,,Myslím, že nebude spokojná keď uvidí pamiatku na nose Patricka" poviem a uchechtnem sa.
,,Čože si?" spýta sa.
,,No len, sme si proste určili pravidla" poviem akoby nič.
No, o chvíľku už vidím ako sa za nami rúti Nicole, s nie moc nadšeným výrazom v tvári.
Upps?
Ľudia moji, chcela som sa opýtať či vás tento príbeh naozaj baví. Mám predpísaných nejakých 11 častí, ak sa tu dnes objaví minimálne 5 komentov, pridám dnes ešte jednu ☺
VOUS LISEZ
Mafiánska Princezná 4
Roman d'amourPáni, nikdy človek nevie čo mu osud dá tentokrát za prekážku, nevieme čo nám hodí pod nohy a nevieme ani ako dlho všetko ustojíme. Ale kto by bol povedal, že môj narodeninový deň to všetko len začne? Ja teda určite nie.... Best rating in Romance -#1...