Loockwood-ul nu a fost intotdeauna un oras plin de case si masini, defapt numele orasului, se trage de la insula pustiita, ce a fost cu mult timp in urma, mai exact inainte ca orice picior de om, sa ii calce tinuturile impadurite. Multe povesti soptite la colt de strada, in noptile de vara, de catre marinari, se roteau in jurul acestei insule. Multi spuneau ca, desi nu apare pe nici o harta, aceasta se arata in mijlocul Pacificului, doar in noptile cu ceata si luna plina. Altii susutineau ca, acolo ar exista cele mai mari comori ale omenirii, pazite de creaturi mitologice. Insa cu totii erau de acord in privinta unui singur lucru, nimeni nu vazuse vreodata aceea insula, marea majoritate a oamenilor auzisera de ea doar din povesti. Insa in realitate taramul considerat neexistent, de catre multi intelepti la aceea vreme, era real si locuit, de o specie ce semana foarte mult cu oamenii, insa doar cu doua exceptii: durata vietii a acestor creaturi era mult mai mare, iar fiecare dintre ei, avea abilitatea de a impetri pe oricine dorea, doar atunci cand voia.Locuitorii Loockwood-ului nu cunosteau prea bine lumea de afara, stiau doar ca, pamantenii nu erau ca ei si ca, oriunde acestia mergeau aduceau boli si razboaie.
Itr-un astfel de loc intr-o zi furtunoasa din Octombire a naufragiat o barca de lemn in care se afla un singur barbat, numele lui era Orion. Norocul lui Orion, pescar de meserie a fost ca, Zaya, un vraci extrem de priceput, l-a gasit si a decis sa aiva grija de el, aruncand inapoi in ocean ramasitele barcii acestuia.
Un miros puternic, il facu in cele din urma pe pescar sa deschida ochii. Imaginea unor cranii micute si a unor pene imbibate in sange, nu-l linistira deloc, incerca sa se ridice in picioare, insa o durere cumplita il tranti inapoi pe pamant.
Zaya:-Ar trebui sa te odihnesti.
Orion:-Ce...cine a spus asta?Un om in varsta, ce purta haine specifice bastinasilor, cu pielea neagra ca taciunele si ochii de culoarea mustarului, intra in cort. Parul lung si negru, era prins intr-o coada impletita, in timp ce pe fata avea diferite semne, cel mai probabil facute cu un fel de vopsea.
Zaya:-Numele meu e Zaya Wiseroot. Sunt un vraci destul de cunoscut in aceste meleaguri. Dar tu, tinere pescar?
Orion:-De unde...?
Zaya:-Fie ca, te deranjeaza sau nu, am fost nevoit sa arunc in ocean resturile barcii tale si plasa de pescuit. Sper ca, intelegi de ce.
Orion:-Orion si unde sunt?
Zaya:-Loockwood. Sper ca, stai comfortabil, fiindca nu o sa pleci prea curand de aici.
Orion:-Loockwood? Dar asta e imposibil, insula aia nu exista. Batrane sigur nu te-ai lovit la cap?
Zaya:-Singurul care s-a lovit la cap esti tu. Daca nu ma crezi, iesi afara si verifica cu proprii tai ochi.Desi inca nu avea stabilitate completa in picioare, reusi sa iasa afara din cort, tot ce vazu in fata lui fu oceanul, iar in spate o padure imensa.
Zaya:-Daca nu insist prea mult te-as putea intreba, ce mama dracului cautai in mijlocul oceanului, pe timp de furtuna?
Orion:-Nu eram in mijlocului oceanului, iar furtuna a venit de nicaieri. Presupun ca, asta inseamna ca, nu ma ma-i pot intoarce acasa...
Zaya:-Aici nu te pot contrazice. Toti locuitorii acestei insule, sunt sceptici cand vine vorba de pamanteni, deci nu vei duce o viata usoara.
Orion:-Pamanteni?
Zaya:-Presupun ca, voi nu aveati de unde sa stiti ca, va numim asa. Adica, ce tot spun acolo, pun pariu ca, marea majoritate credeti ca, locul acesta e doar un mit.
Orion:-Si ce e asa de special la bastinasii de aici?
Zaya:-Vei invata cu timpul. Acum o sa lucrezi pentru mine. Am sa le spun celorlalti ca, esti ucenicul meu, in acest fel nu vor suspecta nimic.
Orion:-Serios? Multumesc. Ce trebuie sa fac?
Zaya:-Nu prea multe. In mare parte, o sa te invat cum sa prepari medicamnete si potiuni. Esential e sa te intelegi cu fiica mea.
Orion:-Fiica ta?
Zaya:-Kamelya vino aici!O fata cu parul lung, de culoarea abanosului si ochii verzi, aparu de dupa un copac. In brate tinea un pui de vulpe. Corpul ii era acoperit de o rochita facuta din blana de iepure, pielea maslinie stralucea in lumina soarelui arzator.
CITEȘTI
Devil's trap
KorkuTiana este o eroare a Universului, ce incearca din rasputeri sa isi intemeieze un clan. Impreuna cu Hubert, un semi-demon sarcastic si prietenele ei, va incerca sa puna stapanire pe abis. Dar oare este pregatita "eroina" noastra, ca in drumul aceste...