Imediat ce Ela pleca in oras ca sa faca obisnuitele cumparaturi, Tiana incuie usa si trase perdelele geamurilor din sufragerie. Apoi isi puse degetul aratator si cel mijlociu in gura si dadu drumul aerului din plamani, sunetul rezultat fiind un fluierat asurzitor. Hans si Hubert isi astupara amandoi urechile, insa tot nu reusira sa blocheze complet zgomotul iritant, care inca le impanzea creierul.
Hubert:-Esti tacanita? Cred ca, te-a auzit tot cartierul! Parca trebuia sa fim tacuti...
Tiana:-Hmm...sunt surprinsa.
Hubert:-De ce?
Tiana:-Am fluierat pe o secventa, pe care numai animalele cu auz sensibil ar trebui sa o perceapa. Vezi? Ti-am spus eu ca, esti special.
Hubert:-Ma rog.
Un zgomot ii puse in alerta pe baiat si pe Hans, insa cand se pregateau sa atace persoana ce aparuse in pragul usii de la sufragerie, amandoi se trezira azvarlitit pe hol. Hubert se ridica primul in picioare, iar cand cauta inamicul, tot ce zari fu un rucsac, ce semana izbitor cu un panda. Cand se apropie de el si incerca sa-l ridice realiza ca, era extrem de greu.
Hubert:-Ce nai...
In urmatorul moment ursul panda se ridica in picioare si il pocni din nou pe baiat peste fata, facandu-l sa imbratiseze usa de la intrare si sa plece intr-o scurta calatorie cu aceasta, pana in curtea din fata. Hans ramase paralizat, inca nu-si revenise de la lovitura primita, isi simtea corpul precum un bolovan, tot ce putea sa faca, era sa priveasca neputincios cum stapanul sau si-o ia pe coaja. Cand incerca sa se ridice, realiza ca, picioarele ii erau rupte, complet sfaramate. Cu groaza privi din nou rucsacul necunoscut, care isi scutura scamele din jurul bratelor, intrebandu-se ce soi de monstru era.
Tiana:-Ghi nu crezi ca, i-ai lovit cam rau?
Ghi:-Nici pe aproape. Acela e periculos, daca nu-l puneam la pamant, ma-r fi facut bucati.
Hubert:-Doar te-as fi sfasiat. Nimic mai rau.
Ghi:-Vezi?
Tiana:-Macar vindeca cainele. L-ai lovit destul de rau...
Ghi:-Fie.
Cand se apropie de Hans, acesta incepu sa maraie, insa Ghi nu-l baga in seama, lua un ac din spate, unde avea fermoarul si se intoarse spre Tiana.
Ghi:-Ata?
Tiana:-A da.
Se apropie de amicul impaiat si isi facu o mica incizie in mana, apoi apuca o dara de sange, ce ii se scurgea pe piele si o ridica in aer. Curand sangele incepu sa se subtieze, pana cand deveni un fir de ata. Fata il introduse in ac, apoi cu o viteza fulgeratoare ii cicatriza complet ranile cainelui.
Ghi:-Frumos.
Hans:-Ce-a fost asta?
Tiana:-Cusatura lui Ramses. E o tehnica de tamaduire.
Ghi:-Doar cei din ramura alba o pot stapani.
Hubert:-Ramura? Tehnica?
Tiana:-Pff voi chiar nu stiti nimic?
Dupa un moment de tacere aceasta suspina.
Tiana:-Fie. Ghi explicale cum sta treaba cu magia.
Ghi:-Ok.
Acum Hubert si Hans stateau pe canapea, in timp ce Ghi era asezata pe un fotoliu din apropiere, Tiana statea pe pervazul ferestrei si citea o revista. Atmosfera era din nou una linistita, usa fusese reparata inainte ca vreun vecin sa suspecteze ceva. Ghi spre surprinderea baietilor, scoase un glob de cristal si il aseza pe masa.
CITEȘTI
Devil's trap
HorrorTiana este o eroare a Universului, ce incearca din rasputeri sa isi intemeieze un clan. Impreuna cu Hubert, un semi-demon sarcastic si prietenele ei, va incerca sa puna stapanire pe abis. Dar oare este pregatita "eroina" noastra, ca in drumul aceste...