-Tiana ce tot faci acolo?
O femeie cu parul tuns scurt, bob si blond aparu in pragul usii, expresia fetei ei era o combinatie intre curiozitate si plictiseala. Rochia alba cu imprimeu floral ii scotea in evidenta formele generoase si soldurile bine definite, iar bijuteriile ce ii impanzeau urechile, gatul si mainile, ii dadeau un aer de contesa sofisticata, genul de femeie care cumpara trei rochii scumpe si vreo zece perechi de pantofi doar pentru ca, colectioneaza plase de cumparaturi, de la firme cunoscute. Ochii de culoarea chihlimbarului, o priveau insistent pe micuta fetita ce statea pe pervazul ferestrei, cu un binoclu in ambele maini.
-Te holbezi la casa cucoanei aleia batrane, de cand si-a inmormantat fiica. Ce nu e in regula cu tine?A-i vreo inclinatie spre femeile in varsta sau ce?
Fetita, care nu isi incetase activitatea cand sora ei intrase in camera, lasa jos binoclul si o privi pe acesta, imitand expresia fetei unei persoana ce a fost jicnita. Apoi isi duse mana la ochiul stang si isi apuca pleoapa tragand insistent de ea, de parca vroia sa o rupa.
-Inceteaza, ti-am spus ca, esti scarboasa cand faci asta.
Tiana:-Eeee...cum, daca nu-ti place poti pleca si sa ma lasi imi pace. Mereu te-am considerat o durere in fund.
Ela apuca un puisor de perna, de pe patul surorii mai mici si il arunca spre aceasta, insa fara efect fata se feri imediat, sarind pe biroul din apropiere si azvarlind pe jos acvariul in care se aflau doi pestisori auri. Acesta se sfaramita in cateva bucati mari de sticla si nenumarate cioburi mici, intregul continut risipindu-se pe podea. Apa invada rapid o mare parte din parchetul rosiatic, in timp ce micutele creaturi subacvatice se zbateau precum pesti pe uscat, la propiu.
Ela:-La naiba! Uite ce a-i facut.
Tiana ateriza pe podea, langa propria capodopera si apuca cei doi pestisori, strivindu-i in maini, pana ce intestinele acestora isi facura aparitia printre degetelei fetei. Apoi puse tot continutul plus cioburile, care ii provocara cateva rani pe maini, intr-o cutie de cadou si o infasura bine cu o funda neagra.
Tiana:-Gata ma duc sa ii ingrop in gradina.
Ela:-Esti bolnava dar fie.
Cand fata ajunse la capatul scarilor, sora ei ii striga de pe hol.
Ela:-Si sa nu te prind in casa nebunei aleia. Lopata e in garaj apropo.
Tiana:-Sigur.
Ingnorand complet ce spusese sora ei, pleca in vecini evident, pentru a cere o lopata inprumut. Casa spatioasa de alaturi avea o gradina imensa, in care Tiana nu pasise niciodata, dar pe care o urmarise cu binoclul ei, timp de 4 ani intregi, de cand primise si ea vestea de la alti vecini necunoscuti din cartier, despre moartea ficei femeii batrane ce locuia in masiva constructie. Deasemenea multe zvonuri aruncate ici si colo de oameni bagaciosi, sustineau ca, batrana Doamna Betty ar avea un nepot din flori si multi spuneau, ba chiar se jurau ca, din aceasta cauza fiica acesteia, ar fi murit. Unii spuneau ca, femeia intr-un acces de manie, si-ar fi ucis fiica si nepotul impuscandu-i pe amandoi, nepotul fiind ingropat sau ars in semineu mai tarziu, altii credeau ca, cel mai probabil fata murise din cauza sarcinii, iar batrana de rusine, ar fi ascuns baiatul in casa si nu l-ar fi lasat niciodata sa iese in lume. Un singur lucru era sigur, nimeni nu stia exact ce secrete ascundea misterioasa si totusi absurd de generoasa si prietenoasa Doamna B.
Tiana ajunse in fata micutei portite, unita de garduri mari din fier ce inconjurau casa, care daca o priveai dintr-un unghi mai critic, semana mult cu o inchisoare. Usa de la intrare era imensa si cel mai probabil din otel, toate ferestrele aveau zabrele, iar pereti erau construiti in asa fel, incat nici macar un buldozer nu ar fi putut trece prin ei.
CITEȘTI
Devil's trap
HorrorTiana este o eroare a Universului, ce incearca din rasputeri sa isi intemeieze un clan. Impreuna cu Hubert, un semi-demon sarcastic si prietenele ei, va incerca sa puna stapanire pe abis. Dar oare este pregatita "eroina" noastra, ca in drumul aceste...