Jak by jste vlastně definovali strach? Jako něco, co vás zžírá zevnitř a vy se toho nemůžete zbavit? Nebo jako něco, co chcete překonat a buď se vám to povede nebo ne? Všichni tvrdí,že překonáváni strachu záleží jen a jen na psychice. Bohužel, momentálně tohle nemůžu překonat neustálým opakováním věty Všechno bude dobré a jinými metodami, když venku řádí mutant, kterého nejde definovat a z nějakého důvodu má spadeno na mojí kamarádku a její dítě.
,,Musíme jí někam odvézt, to je jasné."promluvila Jean, sedící na Scottově klíně ,,Problém je, kdo s ní pojede a kam vlastně."
,,Všechny nemovitosti, které moje rodina vlastnila a tím pádem přepadly na mne, veřejnost zná." řekl profesor, položil ruku na stůl a podepřel si s ní hlavu ,,Na ranči se návštěvníci učí jezdit na koni, kemp je plný stanujících lidí po celý rok a k tomu je až moc na samotě. I když chceme Raven ochránit, bylo by dobré, aby byla v dosahu co nejblíže civilizaci. Přece jen, nemáme tušení jak rychle se může dítě dvou mutantů vyvinout a dostat na svět."
,,To máte pravdu," přikývl Jake, který byl na schůzce proto, že si po maturitě vystudoval medicínu a teď tu seděl po boku našeho hlavního (a celkem sexy) doktora Lance ,,ještě nikdy se nic takového nestalo. Vždycky jsem si myslel, že jen mutant s člověkem může mít dítě. Jsme teď v jasné nevýhodě, protože nevíme, kdy přijde čas na první kopání, ultrazvuk a nebo dokonce porod."
Doktor Lance si odkašlal a převzal od Jakea slovo ,,Jake má pravdu. Vzhledem k tomu, že se normální dítě vyvíjí devět měsíců, vývoj mutantského dítě by mohl trvat jen polovinu toho lidského. Nebo nejen to, také se může stát, že paní McCoyová bude mít za týden termín."
,,Takže by bylo dobré, aby tam kde bude Raven jste byl vy." kývl profesor
,,Já ne, ale Jake ano. Máme speciální vysílačky a jejich frekvenci můžeme chytit jen my dva. Kdyby se něco dělo, pošle mi zprávu a já dorazím."
,,Dobře," souhlasil profesor ,,takže lékařský doprovod bychom měli. A teď, kdo půjde jako ochrana."
,,Chci Hanka." řekla rozhodně Raven, která celou dobu mlčky seděla v křesle ,,Musím ho mít u sebe až se to stane."
,,Je mi líto Raven, ale Hank s tebou nemůže." ozval se Kurt ,,Jeho schopnosti se dají až moc dobře vycítit, bez něj by jsi byla ještě víc v nebezpečí než teď."
,,Mezi kým mám na výběr? "zeptala se a její smutný pohled se setkal s Hankovým
,,Storm, Jean, Bella a možná Peter."
,,V tom případě chci Bellu." řekla rozhodně a podívala se na mě ,,Důvěřuju jí nejvíc a vím, že ona je pro mě ochotná udělat cokoli."
,,Jake jako doktor a Bella jako ochránce." kývl Charles ,,Zbývá vyřešit, kde budete."
,,Můžete bydlet u mě." nadhodil Peter ,,Máma odjela s novým přítelem do zahraničí a doma teď bude jen sestra. Máme dostatek ložnic pro každého."
,,Ty máš sestru?" zeptal se Scott ,,Jak je stará?"
V knihovně se ozval tichý smích, když Jean praštila Scotta do ramene.
,,Sedmnáct. " zasmál se Peter ,,Ale to je jedno, hlavní je, že náš dům je vzdálený akorát od školy. Takže budeme blízko, kdyby se něco dělo a daleko od dosahu jakéhokoli telepata."
,,To máš pravdu, takže ti to nebude vadit?"
,,Mám jen dvě podmínky." založil si ruce ,,Za prvé, pojedu taky jako druhý ochránce. A za druhé, mojí sestru budete ignorovat, protože je teď v pubertě a není moc dobrý se s ní začít hádat."
ČTEŠ
Me, He And...She?
FanfictionMe, He and X-men 2 ,,Nebyla to přeci tvoje chyba," namítla jsem ,,byl jsi zraněný a nemohl si nic udělat." ,,Ale mohl!" vykřikl na mě a po tvářích mu stekly slzy ,,Dokázal bych jí zachránit, ale v ten moment jsem ani nechtěl! To je to co mě trápí ne...