A. bölüm 0 :)

1.2K 13 0
                                    

 

En sonunda olmak  istedeğim yere gidiyorum.Yani Türkiye'ye annemin ölümünden sonra New York'a taşınmak zorunda kaldık .Annem bana hamileyken babamın borcu yüzünden kaçırılmış ve ikimiz arasında bi ben kurtulmuşum . 17 yıl boyunca annem yerine bakıcılar tarafından büyütüldüm babamın sevgilileri iş ortakları... hiç biri anneyle büyümenin yerini tutamaz .Babam çok yoğun bir iş adamı (nasıl sevgililerine vakit ayırıyor bilmiyorum !) gecesi gündüzü belli degildir .Kırk yılın başı kedi olalı bi fare tuttu bizim peder ve Türkiye' ye taşınmaya karar verdi. Annem türk babam amerikan annemin hatırası olduğu için Türkiye' yi seviyorum .Burda evde eğitim görüyorum ve büyük ihtimalle orada ders çalışmama gerek bile kalmıcak. Allah kahretsin ki çok zekiyim ayrıcı bi o kadar mütavzıyımdır. Burda bir çok arkadaşım var tamam bu sefer bu kadar mütavazi olmıycam  çok popülerim  piyano ve çello çalıyorum ayrıca teniste de derecelerim var.Ailenin tek çocuğu olduğum için babam istediğim her şeyi yapıyor belki beni başından savmak içinde yapabilir yok yea benim babişkom yapmaz heralde.Aslında bu kadar sakin olduğuma bakmayın bu aralar cici kız tavrımı takınmak zorundayım yoksa babam beni köpeğimle birlikte barınağa verir.Ben köpek maması yiyememki ıyk . neyse konuya dönelim Türkiye'ye taşınıyoruz ve beni tek üzen şey salalk aptal mal hayvan kankam Christan dan ayrılmak . Öküzüm benim çok özlicek beni o bensiz donunu bile giyemez . Orda özel bir okulda okucam babam yeni bi ortaklık yaptı asıl amacı buydu zateni beni sevindiren 2. şey onun bi kızı olması belki bu benim kısa süreli boşluğumu doldurur . nihahahah yaşasın kötülük .bu gün son kez Christan'la uyucam ha bu arada ben Ada Alison Gray ünlü iş adamı Jordan Gray'in cici kızı yeaahh ! . 

 multimedia ada :D bu sadece girişti kitap devam olarak gelicek :D

AteşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin