A. Bölüm 6 :)

170 11 0
                                    

uyandığımda başımı Çınar'ın boynunda buldum aa olmaz bütün gece onunla uyumuştum müthiş bi kokusu vardı benii rahatlatan . Yüz hatları çok düzgündü sanki gülüyordu uyurkenbelli zaten normaldede bu kadar cıvık yani kim bilir rüyasında ne görüyordu . ne diyorsun sen Ada kendine gel iç ses kapa şu çeneni daha yeni geldin ve arkadaşına mı sulanıcaksın . 

' çok mu beğendin beni bebeğim  ?''   dedi Çınar uykulu ve pişkin bi sesle olamaz beni görmüştü napcam evet çok tatlı uyuyorsun seni izliyorummu dicektim tabiki hayır.

'' yoo bende şimdi uyanmıştım '' çok korkan çıkmıştı sesim ve birden ayağa kalktım . tanrım kalbim durucaktı yooksa Çınardan mı hoşlanıyordum hayır Ada hayır.

'' hmm bende beni izlediğini sanmıştım uyurken izlenilmek hoşuma gider yeni '' dedi ve gö kırptı .

'' bana yeni demeyi kesermisin resimci '' dedim ve birden ayağa kalktı ona sesiz ol dedim arkamı dönüp dil çıkarttım biliyorum çok çocukça ama Çınardan bahsediyoruz .

'' sen şimdi görürsün cadı '' dedi ve beni kovalamaya başladı . aaa bak sen şu işe bir numaralı pislik bakışımı atıım ve dışarıya doğru koşmaya başladım . arkamdan çok hızlı geliyordu bi anda ayağım takıldı ve düşücek gibi oldum belimdeki eli hıssetmemle yukarıya kalktım .

'' dikkat etmelisin yeni sana bir daha bir şey olsun istemeyiz '' dedi . sesi tehtitkardı nefesini boynumda hissediyordum tanrımk çok güzel kokuyordu .

'' ben zaten dikkat ediyordum '' dedim bilmişbi tavırda ve beni aşağıya indirmesi için debelenmeye başladım .

'' şştt küçük cadı sana ban resimci deme demiştim bunun cezasını çekiceksin '' arkamdan sırıttığımı hissede biliyordum .

'' sende bana yeni dedin ama '' dedim mızmızlanarak çok güçlüydü .

'' sana iki seçenek sunuyorum cadı dediğin bahaneler hiç bi şeyi değiştirmez ya seni şu havuza atarım ki saat saat 7 ya da beni öpersin '' dedi .

oha ne dedi o birini öpmekmi hayır ilk öpücüğümü ona veremem hayır . kucağında daha da debelnedim ama daha çok sıkıyordu beni .

'' havuz '' dedim ağlamaklı bi sesle .

'' farklısın cadı hangi kız olasaydı diğerini seçerdi ama sen cezanı çekeceksin '' dedi ve beni suya fırlattı . buz gibi soğuk iliklerime işlemişti . ve resmen titriyordum . bunun acısını senden çıkaıcam çınar görürsün sen .

'' nasıl su güzel mi cadı iyi geldimi sabah sabah '' resmen zevk alıyordu sadist .

'' ilk öpücüğümü sana vereck halim yoktu '' dedim kızgın bi sesle . çınar şaşkın bi ifadeyle bana baktı ve bi anda beni yukarıya çıkardı.

'' hasta olmanı istemem prenses yukarıya gidiyoruz '' dedi sesi neşeliydi . prenses ? noldu cadı ve yeni ye evet ben kazandım ! yaşaşasın içimden gülüyordum ama ona ceza vericektim bu kesin kucağından inmeye çalıştım ama izin vermedi yukarıya çıkartıp odaya götürdü tek kelime etmedi sadece sırıtıyordu .

'' neye gülüyorsun sen '' dedim kızgın bi şekilde .

'' seni kızdırınca çok tatlı oluyorsun '' dedi bana demek tatlı oluyordum haa sana da acı olucak Çınar bey bekle .  beni yatağa bıraktı .

'' 15 dakkan var parenses sadece kahvaltı hazırlarım sonra cadı olucaksın ona göre bekliyorum ''

dedi ve bakıs attı . tanrım nasıl arkadaşlarım vardı benim ama iyiki vardılar üstümü giyinmeye başladım Çınar'ın bakışaları  kokusu bir saniye olsa aklımdan çıkmıyordu benden onu öpmemi istemişti resmen hayır olmicak . ve üstünmü giyinmeye başladım nedense güzel gözükmeye çalışıyordum dolabımı açtım ve eşyalarımdan şotumu ve üstüne atletimi giyindim saçlarımı kurttum ve aynada son kez baktım  bu gün sondu ve yerın okul vardı ne yapıcağımı bilmiyorum bir yandan heyecanlı bir yandan korkuyordum .

AteşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin