A. Bölüm 11 :)

101 8 3
                                    

grupları gördüğüm anda başımdan sanki kaynar su dökülmüştü ne yani ben onunla 3 ay boyunca çalışıcakmıydım yok Çınar la konuşmam lazmdı ya da gidip hocaaya söylesem direk daha iyi olucaktık o ego yığınıyla birlikte ben hiç bir şey yapamazdım .

'' Ada sende gördüğüm görüyormusun ?!''  sesi gerçekten şaşkındı çümkü bu olmicak bi rastlantıydı .

' evet su ve ne yapıcaz bilmiyorum Çınar görmeden bu listeyi yok etmek lazım sanki biri bize bunu kasıtlı yapıyor ''

'' oooofff napıcaz şimdi ya Deniz beni keser bende denizi nerden çıktıki bu uygulama yani '' sesi sıkıntıloydı gallia benim kiminle eşleştiğimi görmemişti . 

'' bence biri beni gerçekten kesicek gibi duruyor baksana sadist '' kafamı çevirmemle ego yığınını görmem bir oldu nerden çıkmıştıki şimdi bu fena rezil oldum ama ne yai yanlışlmı nedense içimde bi üzüntü oldu ama onu yüzünde tek bir mimik bile oynamamıştı .

hemen arkaı dönüp suyun kolundan çektim ve bizimkilerim yanına doğru yürümeye başladım 

'' duydu galiba ama sakın takma sana bir şey yapamaz '' he he tabi su bana hiç bir şey yapamaz sadist resmen ya 

'' bilmiyorum hocayla konuşucam '' baya sıkıntılı çıkmıştı neden onu düşnüyordum ki ?

sınıfa girdiğimizde Çınar kızgınca bir eyler konuşuyordu telefonda bu aralar ne oluyor bu çocuğa bi anlasam yani .

'' naber prenses ? '' dedi telefonu kapatıp .

'' iydir senden '' dedim sesimin bu kadar durgun çıkmasına çok şaşırmıştım .

'' galiba eşleşmeleri gördün '' dedi Çınar . off evet eşleşemeleri gördüm ve çocuğun arkasından sadist dedim mi desetdim 

'' yooo iyiyimn resimc '' dedim ve bi kahkaha patlattım . resimci dememle birlikte belimi sarıp beni sarsmaya başladı galiba kusucaktım .

'' duuuurrr kusucamm Çınar çbuk sana diyorum bak çok fena olucak '' galiba tehtiilerim işe yaramamıştı. sarsmaya davem etti bıraktığı anda tuvalete doğru koşaya başladım . Çnarında arkamdan geldiğini fark etmiştim . koşarken karşıma kim çıktı sanarsınız 

almira sürtüğü .

karşıma geçmiş tuvalete girmemi engeliyordu .

'' noldu küçük çok mu çişin geldi '' dedi anlaşılan buna bi tokat yetmiyordu . 

'' almira çekil !!!! '' bağırmamla herkes bize dönmüştü hemen Çınar arkamdaydı ve bi anda Almiranın üstüne kustum . 

'' ıyyyyyyy iğrenç şey seni ne yaptınnn kıyafetime '' arakmdan bağoroyordu ve bende bu tuvelete girip kusmaya başlamıştım .

arkamdan '' Çıkın çabuk !! '' diye güreleyen Çınar 'ın sesini duymuştum .

sonra kapıyı açıp saçalrımı yukarıya kaldırdı .

'' özür dilerim böyle olucağını bilmiyordum '' diye mırıldandı .

ayağa kalkıp '' önemli değil nerden bilebilirdin ki '' dedim gözlerim bi anda çökmüş yüzüm bembeyaz olmuştu . elimi yüzümü yıkayıp dışarıya çıktım sonra bi anda Çınar benim belimi sardı ve kendine yapıştırdı bende o yorgunlukla başımı omzuna koydum 

beni sınıfa bıratı ve bende başımı koyup uyumaya başladım .

--------------------

yanımdan biri beni dürtüyordui küfür edicektim ki bi anda okulda olduğumu hatırlayıp uyandım .Savaş bana gülerek bakıyordu . 

AteşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin