kolyem kolyemmm kayıptı yoktu boynumdaydı nerdeydi ama neredeydi olamaz annemden bana kalan belkide son seydi bu ! kaybetmiş olamam salak ada mal ada nasıl keybederim . aşağıya doğru ağlayarak koştum . Çınar koşarak yanıma geldi.
'' Ada noldu bi yerine bir şeymi oldu iyimisin ?!! '' sesi o kadar kokmuştuki sadece diyebildiğim şey .
'' kolyem annemin kolyesi yok '' herkes etrafıma toplanmıştı .
'' tamam sakin ol şimdi deniz le su yukarıya bakcak bizde dışarıya ege ece de etrafa ağlama lütfen bulucaz '' dedi sesi çok gergindi inşallah bulabiliriz lütfen nolur bulalım .
''tamam '' dedim sesim çok sakindi herkes dağıldı ve dışarıya koşarak gittim . bi anda Çınar havuza atladı galiba orada düşürebilceğimi düşündü .
'' yok allah kahretsin !! hepsi benim yüzümden seni suya atmamalıydım '' kahrolmuştu sesi çok kötüdü . belkide deliliğim tuttu ve gidip ona sarıldım ağlamya başladım .
'' şşştt prenses onu bulucaz onu bulucam sana söz '' bana sarıldı ve elimi yüzüme alıp alnımdan öptü .
dokunuşları çok sıcaktı belkide Çınar'a ihtiyacım vardı . eve girdik hep birlilkte .
'' Çınar üstünü değiştirmelisin sırıl sıklam oldun '' sesim biraz dah iyidi yukarıya çıktığımızda Deniz ile Su hala kolyeyi arıyordu .
'' Burda yok Ada en son nerede taktın '' suyun sesi yorgundu o da üzülüyordu onun benim için ne kadar değerli olduğunu biliyordu .
'' o geceki partiye giderken '' dedim ve aklıma orda düşüre bilme olasılığım geldi . odaya Ege geldi .
'' Abi ne duruyorsunuz hadi çıkalım Su sen burda kal '' dedi içime bi umut düştü belki bulabilirlerdi .
sonra çınarın kollarından sıyrılıp ona kıyafetleri verdim ve gitiiler .
'' eminim bulduklarında bizi ararlar '' dedi su ve bana sarıldı .
'' çok iyi dostlarsınız sizi ne kadar teşekkür etsem az '' bende ona sarıldım .
'' hep yanında olucaz Ada sende bizdensin unutma bunu '' dedi sesi çok sıcaktı .
2-3 saat sonra Su evine gitti ama arayan yoktu belkide babamın fark etmemesi için erkenden yatmalıydım yicek bir şeyler alıp odama gittim nasıl düşürdüm nerede düşürdüm ben bunu olmaz babama ne derim annem keşke yanımda olsaydın . yarın okul vardı yatmalıydım telefonumu tam şarja koyacakken mesaj geldi Çınar'dan .
'o kolyeyi bulucam prenses ve senin boynuna takıcam ' ne kadar düşünüyordu beni bu söz bile yeterdi .
' sana güveniyorum '
' iyi geceler yerın görüşürüz '
'sanada ' dedim ve telefonu sarja koydum . odaya son bir kez göz gezdirip uyudum....
-------------------------------------------------------------------------
Bu sabah yeni okulumun ilk günü aslında annemin kolyesi olsaydı daha rahat olurdum .Yatağımdan kalktığım gibi banyoya koştum ilk günden yağlı saçlarla okulda dolaşmak istemiyorum zaten bar olayından sonra kesin göze batarım . .5 dk lık şok banyomu yaptıktan sonra saçlarımı açık bırakmaya karar verdim göz kalemi rimel ve birazda parlatıcı sürdükten sonra korna sesi duydum tabi yaa su beni almaya gelcekti koşar adımlarla merdivenlerden indim(uçtum) ben çıkıyorum diye bağırark Su'yun arabasına atladım her zamanki gibi mükemmeldi okul formaları ayrı bir yakışmış