Ateş suyun ikizimydi . acaba bunu bana neden anlatmamıştı gidip ona sormalmıyım yoksa onun demesinimi beklemeliyim belki ailevi bi konudru Çınar 'da neden olduğunu anlatmadığına göre . zamanı geldiğinde bunu anlatır bence . ikiz olmalarına şaşmamak gerek biri çok yakışıklı biri çok güzeldi. zaten ateş'in bana olan bakışına aklımdan çıkartamıyorum .
'' Ada orda mısın eve geldik '' dedi Çınar dalmıştım etrafa baktığımda eve geldiğimi anlamıştım .
'' teşekkür ederim resimci '' dedim gülümseyerek .
'' dua et yeni seninle uğraşacak vaktim yok yoksa sana yapıcağımı biliyorum ben '' dedi ve inmemi bekledi .
arabadan indiğimde kapı direk açıldı babam beni bekliyormuş.
'' kimdi seni o bırakan '' dedi babam .
''Çınar baba Suyun arkadaşlarından eve yalnız gitmemi istemedi '' dedim babama '' yukarıya çıkabilirmyim dedim nazikçe galiba bu cici kız tavırları bana alışkanlık yapıyordu .
''tabi yemekte görüşemicez akşam bi toplantım var gece geç gelirim bekleme beni '' dedi bende '' tamam baba dikkat et diyip yukarıya odama gittim .
bazen hatta çoğu zaman annemin yokluğu beni üzüyordu şimdi olsa yalnız bile kalmazdım ya da Suyun neden bana bunu anlatmadığını danışırdım . Aslında Christan benim için her şeyi resmen beni o büyütmüştü . bunun için ona minnettardım .
yatana kadar kimse aramamıştı . ta ki telefonum çalana kadar arayan Su'ydu
-hadi hazırlan gidiyoruz herkes orada olucak yarım saate gelirim
-ne nereye bu saatte ?
gerçekten saat çok geçti babam duysa öldürürdü .
-çocuklarla bara gidiyoruz ada ve hayır cevabını kabul etmiyorum buna alışmalısın güzellik öptümmm
hoşçakal demeden kapatmıştı telefonu demek bara gidiyorduk ne giyinmeliydimki tamam manyaktım ama bu kız benden daha manyaktı . üstümdekileri çıkarttım dolabımı açtım siyah kısa şortumu ve üstüne tül gölegimi giyindim altına topuklu ayakkabılarımı geçirdikten sonra aynada makyajımı yapmıştım saçlarıma şekil verdikten sonra telefon çaldı
-hazırmısın evinizin önündeyim
-tamam geliyorum
dedim ve telefonu kapattım hava sıcaktı evin önünde duran arabya bindim tanrım çok kıskanmıştım benimde arabam olmalıydı . '' uuuu çok çekicisiniz bayan '' dedi Su gülerek .
'' o sizin çekiciliğiz dedim'' gerçekten çok güzeldi kıpkırmız bi ruj ve güzel bir elbise bu kız can yakar . arabada sesszilik olmuştu bende Ateş konusunu açmalıydım.
'' var ya hani Ateş mağazadaki çocuk ''
'' evet '' dedi sesi bu gibiydi yüzünün gerildiğini bile göre biliyordum .
'' dün siz gittikten sonra çınarla şakaşrken almira'ya çarptım yanında o vardı kız bana bağırırken Ateş kızı çekip aldı yolda giderkende Çınar'da uyardı beni '' dedim soğukça .
'' evet daha dikkatli olmalsn Ada o iyi biri değil ''
'' Tamam '' dedim sakince . içimden hadi ama Su de artık şunu diye bağrıyordum . araba büyük bir barın önünde durdu .Araba durar durmaz bi görevli kapımızı açtı arabadan indikten sonra karşımda Çınarı gördüm . ıslık çaldı köpek beni utandırmıştı .
'' off off offf bu ne güzellik matmazel benimle eşlik ederimisiniz ?'' dedi o çapkın bakışıyla gerçekten çok tatlıydı kolunu karnına çekti ve beni bekledi .
'' Su bu yakışıklı bey bana asılıyor '' diye bağırdım yanında Deniz vardı.
'' Çınar kıza sahip çık oldukça güzel gözüküyor bu gece '' dedi deniz ve çınarın koluna girdim . ordan Su deniz'e yumruk atmıştı denizin inlemesini duyunca kıkırdadım .
sonra bi anda araba önümüze kırdıı .
'' dikkat etsene ! '' diye bağırmıştım kolum sızlıyordu arabadan çıkan kişiyi görünce şaşırdım Ateş 'ti .
sonra bi anda Çınarın ateş'e yumruğunu gördüm ayırmaya çalıştım ve ortalık bi anda karardı .
bu kısa bi kesiti devamı yarın gelicek okuduğunuz için çok teşekkür ederim :D multimedia çınar :D