A. Bölüm 3 :)

230 15 1
                                    

Araba ilerlerken büyük bir siteye girdik . rengarenk villalar vardı evlerin renkleri koyulaşırken villalar büyüyordu sonunda bi evin önünde durduk su gel dercesine beni çekti 

'' ve işte yeni evin adacık bizim evimiz ise tam yanınızda burayı seviceğine eminim zaten çoğu arkadaşımızda burda oturuyor olacak '' su gerçekten heyecanlı gözüküyordu ben ise daha fazla birlikte eve doğru yürümeye başladık kocaman kapıyı bi hizmetçi açtı

'' hoş geldiniz küçük hanım babanız geleceğinizi söylemişti arzu ederseniz size yemek hazırlata bilirim odanız istediğiniz gibi düzenlendi ''  odamın nasıl olacağını daha önceden yollamıştım '' teşekkür ederim biz odaya geçicez daha sonra yemek yeriz '' dedim tanrım çok cici olmuştum. eve tamamen girdiğimizde çok büyük bir giriş vardı etraf çok güzel dekore edilmişti babamın yapmadığı kesindi zaten . Su benim önümde merdivenlerden çıkıyordu bu insanlar işlerini iyi yapıyordu gerçekten insanın nefesi tutula bilirdi bu evde . 

'' evett işte geldik burası senin odan düzenlenirken bende burdaydım yardımcı oldum oldukça zevkli olduğunu söyleye bilirim '' dedi odayı bir kere turladım duvarlar bordo asma tavan çalışma masam güyünme odam raketlerim için bile ayrı bir dolap vardı sanırsam piyanom aşağıdaydı onsuz yapamazdım . 

'' teşekkür ederim galiba bu odada bana ihtiyaç kalmamış ben üstümü değiştiriyim geliyorum '' dedim su tamam dercesine kafasını salladı ve odadan çıktı .

vee işte başlıyoruz kıyafetlerimi çıkarttım banyoya gittim yüzümü yıkadım olamaz iğrenç gözüküyordum böyle bir yere gidemem hemen dolabimi açtım kot şortumu giyindim ardından üstüme siyah sporcu atletimi geçirdim aynanın karşısına geçip saçımın buklelerini duzelttim ve gözüme eyeliner sürüp parlatıcımı çantama attım . vanslarımı giyinip aşağıya indim .

''   güzel gözüküyorsun bebek '' dedi Su hoşuma gitmişti bu kızın beni övemsi lazımdı '' ah danım o senin güzelliğin '' dedim belkide geldiğimden beri ilk defa bu kadar içen gülümsemiştim . birden telefonuma gelen mesajla irkildim . tabikide christan ' napıyasun baş belası eğer bi erkee bakarsan seni gelir orda pataklarım ' ah bu çocuk benim ömrümden ömür aldı ' sen öyle san canım ' yazıp yolladım ve telefonu kapattım . Suyla evden çıkarken ''' istersen benim arabamla gidelim '' dedi '' haaha hadi koş '' dedim  

onların evinin önüne geldiğimizde kırmızı porsche vardı ağlamak istiyorum bende istiyorum bundan neden bende yok kesinli babama bi dilekçe halında vermeliydim cici kız rolünde iken . arabaya bindiğimizde çantamı arkaya attım ve müziği açtım .

'' orada herkes olucak sevgilim deniz zaten gittiğimizde hangisi olduğunu anlarsın onun en yakın arkadaşı Ege basketbolcudur sonra çınar var o gruba sonradan katıldı senin gibi o da yurt dışından geldi ama çok sık takılmaz genelde resim çizer ve ece ege' ye 3 senedir aşık ama hiç açılmaz ama hepsi cana yakın insanlardır seveceine eminim '' 

'' desene herkes birbirini seviyor '' gerçekten iyi birileri gibi hissettim belkide bu sene tahiminmden daha eğlenceli geçer .  '' merak etme sanada birini buluruz ama unutma oraya gittiğinde bi yeteneğini seçmelisin bir takımda bulunmalısın okul bu şekilde ayrılıyor  sporcular , müzikçiler , resimciler , bilim  ve teknoloji , dansçılar  genelde sporcular ve resimciler birlikte takılır aralarına giremezler sosyal sınıf diyebiliriz '' 

'' anladım sporu seçerim tenis oynuyorum derecelerim var '' dedim çok saçmaydı okulun bu şekilde ayrılması ama iyi bir şeyde olabilirdi bunu zaman göstericek . su birden şaşırarak '' ciddimisin demek tenis oynuyorsun inşallah iyisindir almira cadısını geçmelisin baya güzel bir sene olucak  '' 

gerçekten o kızla tanışmak isterdim . büyük bir alış veriş merkezine geldik gerçekten çok lüks mağazalar vardı .

Mağazaya girdiğimizde bir sürü göz bana bakıyordu . gerçekten hepsi zengin tiplerdi. bi anda yanımıza yaklaşan bi grup gördüm. 4 kişiydiler büyük ihtimalle  uzun boylu sarışın bi çocuk vardı christan çok benziyordu o denizdi .  diğerlerini bilmiyorum .

AteşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin