arkadaşlar işte geldim kitabı bu kadar sevdiğinizi bilseydim daha dvam ederdim ama ilgi son zamanlarda daha da arttı hepinize teşekkür ederim ve bana yardımcı olmayı teklif eden arkadaşıma sizler harikasınız :D
Ada
ahhh yeni bi güne tekrar başlıyoruz dün çocuklarla maçımın zaferini konuşurken o ego yığını bizi resmen takip etii acaba bunu neden yapıyorduki ? kim bilebilir.
yine o saatin lanet olasıca sesiyle uyandım aslında bu günün benim için değeri çok büyüktü . hihihihihiih çılgın bir nsan olarak doğum günümden 1 hafta önce bi hediye listesi yapar bunu son gün yatağımın üstünde unuturum (!) ve hepsi elimde olur ne harika bi ailem var değilmi ? neyse bu gün çenemmi tutuldu ne doğum günü heyecanıdır .
yataktan sürünerek çıktım ve doğruca banyoyo koştum maymuna benzeyen yüzüme bakmadan dfek duşun altına girdim . soğuk bir duştan sonra rahatlamış bir şekilde üstümü giyindim ve saçlarımı topladım . koşarak aşağıya inerken telefonumu yukarıda unuttuğumu fark edip homurdanarak telefonu almaya çıktım . Elime telefonu aldığımda ''17 cevapsız ve 10 mesajla irkildim ve hemen çınarı aradım .
- Alo Ada iyimisin kızım sen beni delirticekmisin neden telefonlarını duynuyorsun !
-sakin ol noldu önemli bir şey mı var resimci
resimci diyerek onu yumuşatmaya çalışıyordum ama biraz daha bağırmaya devam edersen cici kız modundan çıkıcaktım
- ah prenses sana bir şey oldu sandım
- neden ne oldu ki ?
- dün gece birisi aradı ve ' benim olanı alamıcaksın ya benim ya da kimsenin ' ardından yüzüme kapattı .
aslında ne düşünüceğimi bilemedim yoksa peşimde bi sapık mı vardıda benim haberim yoktu yani bence hiç kaşınmasın ona bir numaralı pislik bakış ve aldığım korunma dersinden sonra koşarak kaçar zaten egomun tavan yaptığı yerdeyiz .
- tamam , okula gelince konuşuruz babam çağırıyor .
- tamam bekliyorum cadı
- sakın bana bi daha ca.....
yüzüme kapattı ve ben ona yapacağımı biliyordum cadıymış resimci . homurdanarak babamın yanına gittim ve kahvaltımı yapıp Su'yun arabasına atladım . bence listenin başında bi araba olmalı babacık keseyi açmalı . bir süre sonra okula geldik sürtüğümüz bu gün makyaj yapmamış hala aşk acısımı çekiyor hahahaah ona bir yerimle gülerim . o kız o ego yığınıyla zaten mutlu olamaz hangi salak onunla çıkar kı ? ha yakışıklı mı evet hemde çok fazla . okula girerken yavaş yavaş buraya alıştığımı hissettim .
arkamdan bi el benim gözlerimi kapattı ve olduğum yerde sıçradım .
' kimim ben bil bakalım '
ahahahhaahah bu çocuk bi alem birisi ona sesini değiştiremediğini söylemeli .
' ımmmm Ayaz sen misin canım ' ahahahahaha bu sabahın intikamı olsun çınar bey .
'' ne ayaz mı kim o kızım ya nerden çıktı şimdi bu ' ahahahahhah kudur işte .
'' sen tanımazsın küçük bey en azından o suratıma telefonu kapatmıyor '' yüzü bi anda düştü ardından bi hareketle beni kucağına yine aldı hoppala yine aldı bak bu çocuk hiç uslanmıcak deli danalar gibiyiz diyorum anlamıyo ya .
'' demek Ayaz ha '' bir yandan gülüyor bir yandan inmek için tepiniyordum .
'' bak resimciii tama şakaydı seni kızdırmak için söylemiştim yeter indir beni aşağıya .'' tepinirken Çınar beni merdivenlerden bırakırken ayağım kaydı ve aşağıya doğru düşmeye başladım . ve bilin bakalım nereye düştüm ego yığını .
alev saçan gözlerini gördüğümde bi anda yerin dibine girmek beni kaydırdığı için Çınar'a içimden sövüyordum . hemen Çınar yanıma gelip kaldırdı ve özür dilercesine baktı senine görüşcez bakışı atıp onu başımdan savdıktan sonra bay egı dan özür dilemek zorunda hissettim . o üstünü düzeltirken .
'' şşeeey ben özür dilerim bi anda ayağım kay.....'' elini kaldırıp beniş susturdu kaba şey geri zekalı nefes almadan konuşmaya başladı
'' sen nasıl yüzsüz bir şeysin ya az ye de biraz kilo ver bi de özür diliyo sus ve işine git '' demesiyle çocuğun üstene atlayıp .
'' sana insanlık yapanda kabahat az yiyipte kilo vericekmisim asıl sen az ye kas yığını ! '' çınar beni belimden tutup çekmeye çalışırken bi anda Deniz geldi ve beni Suyun yanına götürdü o sırada çınar ateşin kulağına eğilip bir şeyler dedi ve ayrıldılar . ne olduğunu kesin öğrennicektim
çınar yanıma geldi ve elimi tuttu bi anda elim terlemeye başaldı neden bu kadar heyecan yapmıtım ki yani şimdi bana bakıp o tapılası gülüşlerinden bir tanesini attı . ahh resmen içim eridi christan olsa şimdi beni bura öldürür yanımada Çınarı yollmaz ayrı olalım diye burdda işkence çektirirdi . ya benim ruh öküzüm oysa banane vermem .
'' ne bakıyosun resimci açık bri yer mi var '' dememle ensesine vurmam bi oldu hahahhaahah yaşasın kötülük .
'' hiçç bana nasıl hayran hayran baktığına gülüdümde '' dedi -ve diğer elini cebine koyarak kendinden emin bie şekilde yürümeye başladı . egoist nolcak .
'' aaa ben sana bakmıyordum ki sana bakıcağıma şu ateşin egosunu çekerim daha iyi '' bunun onu delirticeğini bilyordum ama bu kadar değil bi anda bütün yzü gerildi elini çekti .
'' sakın bi daha onu adını ağzına alma Ada '' neden miş o yanı onun buna kızıcağını biliyordum ama bu kadar tepki vereceğini hiç düşünmemeiştim ama ben cici kızmıyım hayıırr bu yüzden bunun sonucunu hak ediyor .
'' sen kim oluorsunda bana karışıyorsun ha seizin o kadar uyarınızın üstüne benim gidip onunla görüşüceğimimi beni hiç tanıyamamışsın Çınar '' aynı sertlikte cevabını vermiştim sınfa girmek için gittiğimde hemen bileğimden tutup beni kendine çevirdi .
'' özür ilerim bak onun adını duyunca birden delirdim seni kimseyle paylaşmak istemiyorum '' o kadar masum bakıyorduki kıyamam ki ben ona içimdeki vicdan bi anda ortaya çıktı v
'' taamam affettim resimci ' diyip burnuna dokundum ardından kocaman bi güşlümsemeyle bana karşılık verip kucağna aldı ve döndürdü .
ahh hiç sıkılmıcak demi beni kucağına almaya .
'' kucak istiyordun al sana kucak ' dedi ve elimi bırakıp sınıfına doğru gitti kalbim bu gün benile oyun oynuyrdu galiba
sınıfa girdiğimde sadece Savaş ın yanının boş olduğunu görüp isemyerekte olsa yanına oturdum.
'' günaydıın '' dedi aslında sempatik çocuktu ama onun arkadaşıydı sonucunda onunla arkadaş olamazdım .
'' günyaydın '' dedim çok soğuk bi sesle .
'' dün için tebrik ederim herkes senin kazanıcağını bilyordu '' bana kocaman gülümsüyordu ama ben tepki bile vermiyordum çok lötüyüm evet ama napıyım ...
'' neden bu kadar soğuksun yoksa yine mi huysuz cadı olmaya karar verdin .'' sesi üzgün çıkmıştı ne planlıyordu bu çocuk biilmiyorum . cevap vermeme gerek kalmadan hoca sınıfa girdi ve konuşmaya başaldı .
''' evet çocuklar resim ve spor dersi eşleimeleri koridorda asılı 3 ay boyunca birlike olucasınzı şimdiden başarılar ha bi de sonunda yarışama ve ödül var unumayın '' dedi ve gülerek derse devam etti . almira derste yoktu acaba yine mi ağlıyordu umruda mı hayır kendisi seçmiş .
zilin çalmasıyla direk koridora çıktım ve kağıtta ismimi bulmaya çaıştım .
.....
deniz - almira
çınar - ece
ateş - ada
su - savaş
...