Φεύγω

84 13 0
                                    

Γεια σου και πάλι φίλη μου αδελφική.
Είμαι εγώ, η κολλητή σου.

Τι εννοείς δεν θυμάσαι;

Είμαι εγώ αυτή που έλεγες πως αγαπάς,πως την βλέπεις σαν ένα ακόμα μέλος της οικογένειας σου.

Τι εννοείς κάνω λάθος;

Αλλάξαμε λες..Γνωρίσαμε νέους ανθρώπους,αγαπήσαμε νέα άτομα και δεθήκαμε μαζί τους  ,γιατί βλέπεις με αυτά ζούμε, αυτά μας περιτριγυρίζουν ,αυτά είναι πιο κοντά μας.Βλέπουμε αλλιώς την ζωή λες,μάθαμε νέα πράγματα.

Όλα αυτά εσύ.
Εγώ ακόμα σε αγαπώ.
Εγώ ήλπιζα ακόμη  πως ήμουν η κολλητή σου,η αδερφή σου όπως έλεγες.

Μα απάντησε μου ,σε παρακαλώ,τα πραγματικά σου αδέρφια τα ξεχνάς;

Τα αδέρφια σου τα απομακρύνεις και τους μιλάς ψυχρά όταν "υιοθετείς" καινούρια όπως όταν βρίσκεις νέες παρέες;

Κι αν όχι, τότε σε εμένα γιατί τα κάνεις αυτά; Εσύ με έλεγες αδερφή σου ,όχι εγώ..εγώ μεγάλα λόγια δεν ξεστόμισα.. 

Βλέπεις τουλάχιστον εγώ κρατάω τον λόγο μου κι όταν λέω κάτι το εννοώ..

Νομίζω ξεχνάς ή μάλλον θες οι άλλοι να ξεχνάνε όσα λες ,γιατί έτσι σου είναι πιο εύκολο να τους παράτας. Η αγάπη θέλει προσπάθεια κι εσύ πίστευες ότι έδινες  αρκετά ,ίσως γιατί έτσι σου έλεγα κι εγώ μέσα στην ανασφάλεια μου ..

Όμως κοριτσάκι μου, δεν φτάνει να απαντάς στα μηνύματα αν ποτέ δεν στέλνεις ,δεν φτάνει να απαιτείς από εμένα να κάνω βήματα όταν εσύ απομακρύνεσαι ..

Οι σχέσεις είναι σαν το εμπόριο..

Δίνεις ,παίρνεις..

Όταν σταματάς να δίνεις,σταματάς και να παίρνεις..Έτσι είναι οι συναλλαγές κάθε είδους. Όταν ένας από τους δυο παύει να προσφέρει ,κάποια στιγμή οι συναλλαγές θα καταστραφούν..

Δεν γίνεται να δίνει μόνο ο ένας. ..Και πραγματικά το μόνο που παίρνω από εσένα τα τελευταία δύο χρόνια σχεδόν,είναι πόνος ..

Ξέρω ότι κι εγώ δεν είμαι τέλεια ,όμως δεν φέρομαι σαν παιδί..Είμαι στην άγνοια γεμάτη ανασφάλεια ως το λαιμό..Δεν μου λες τα προβλήματα σου,δεν υπάρχω στην ζωή σου ,πόσο μάλλον στην καθημερινότητα σου,...

Με ξέχασες και δεν σε νοιάζει που με χάνεις.

 Έχεις έτοιμους αντικαταστάτες και χαίρομαι τουλάχιστον, που δεν θα'σαι μόνη. Παίρνω το φταίξιμο στις πλάτες μου κι αποχωρώ..

Δεν θα σε κουράσω άλλο με τις ανόητες σκέψεις μου και τα χαζά αισθήματα μου ..
Φεύγω,φεύγω από τη ζωή σου ,στην οποία ήμουν απλά ένας κομπάρσος..Το θεατράκι μας τελείωσε.Παραστάσεις μόνο σε θέση πρωταγωνιστή..

Φεύγω.

Ένα μήνυμα σε εκείνον .Où les histoires vivent. Découvrez maintenant