Διάλεξε ποιος θα σε πληγώσει,με την αγάπη του

180 4 3
                                    

Ζεις έναν έρωτα.Τον απόλυτο έρωτα της ζωή σου.Δεν ερωτεύτηκες και δεν αγάπησες κανέναν πιο πολύ,ποτέ.Ίσως ο έρωτας αυτός να χαθεί κι η απώλεια του να σε σκοτώσει αργά και έντονα όσο οι μέρες θα περνάνε.Ίσως,ο έρωτας σου να βρίσκεται ακόμα κοντά σου.Ίσως να θεωρείς ότι ο έρωτας αυτός έχει αρχίσει να σε πνίγει,η "αγάπη" σε έχει πιάσει από το λαιμό..Η αγάπη πρέπει πάντοτε να σε συνοδεύει ,να σου κρατάει συντροφιά,να γέρνεις στον ώμο της και να ονειρεύεσαι..Αν πέσει πάνω σου και σε πλακώσει,τελείωσες.Έτσι δεν πιστεύεις;;Όταν είσαι εγκλωβισμένος σε μια αγάπη που πονά,τι πρέπει να κάνεις;Να φύγεις ή να μείνεις;Και οι δύο επιλογές είναι σίγουρος θάνατος.Όμως,τον θάνατο σου θα τον επιλέξεις εσύ.Δεν μπορείς να αποφύγεις τις πληγές που θα σου προκαλέσουν οι άνθρωποι γύρω σου,μπορείς όμως να επιλέξεις ποιος θα είναι αυτός που θα σε πληγώσει.Ότι κι αν περνάς,όσο κι αν πληγώνεσαι από μια αγάπη ,πάντα θα πρέπει να κοιτάς τι δείχνει η ζυγαριά.Οι μεγαλύτερες αγάπες δεν είναι αυτές που γεννιούνται στην καρδιά..Οι μεγαλύτερες αγάπες είναι αυτές που γεννιούνται και μεγαλώνουν παράλληλα στην καρδιά και το μυαλό.Αν η ζυγαριά δείχνει να γέρνει στον πόνο κι όχι στην χαρά,τότε η φυγή σου είναι η μόνη λύση.Αν όμως η ζυγαριά ισορροπεί ανάμεσα στον πόνο και την χαρά,τότε μάτια μου όμορφα μη βιαστείς να φύγεις,μην πας παρακάτω,μην αρχίσεις να διαγράφεις τον άνθρωπο σου και καθετί που σχετίζεται με αυτόν.Μεγαλώνουμε και πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι γύρω μας είναι έτοιμοι να μας αγαπήσουν και να μας δώσουν την χαρά απλόχερα.Δεν είναι έτσι.Λίγοι καλώς ή κακώς θα ενδιαφερθούν για εσένα και θα θελήσουν πραγματικά να σε κάνουν χαρούμενο καθημερινά.Τον άνθρωπο που προσπαθεί να χτίσει κάτι μαζί σου να τον εκτιμάς μικρό μου,γιατί το κάνει από επιλογή.Κανείς δεν είναι υποχρεωμένος δυστυχώς,να σε αγαπήσει,για αυτό όσο κι αν το θες ,μην έχεις την απαίτηση.Όταν όμως,βρεθεί αυτός που θα έχει ως στόχο να ανατέλλει καθημερινά το χαμογελάκι σου σε αυτά τα όμορφα χείλη,μην τον πληγώσεις,μην φύγεις.Κανείς δεν είναι τέλειος,το ξέρεις γιατί καταλαβαίνεις πως κι εσύ ο ίδιος σαν άνθρωπος δεν είσαι..Στην αγάπη δεν υπάρχει μόνο η χαρά.Οι σχέσεις μας,κάθε είδους,σχέσεις αίματος,ερωτικές,φιλικές,είναι γεμάτες από ένα συνονθύλευμα συναισθημάτων.Χαρά,λύπη,μελαγχολία,ξεγνοιασιά,θυμός,συγχώρεση,θυσίες,υποχωρήσεις,πόνος,συγκίνηση..Όλα υπάρχουν στην αγάπη.Όλοι κάνουμε λάθη,μπορεί να θέλω να σε κάνω ευτυχισμένο,μα από λάθος μου θα καταφέρω το αντίθετο..Όμως, η μέχρι τώρα ιστορία μας σου έχει δείξει και μου έχει δείξει ,ότι αγαπιόμαστε αληθινά,ότι όντως θέλω να είσαι χαρούμενος και να γελάς συνέχεια,θέλω να έχεις επιτυχία,να κάνεις τα όνειρα σου αληθινά κι εγώ να είμαι εκεί να σε υποστηρίζω και να σε συμβουλεύω.Θα είμαι εκεί όταν πονάς για να σου παίρνω το πόνο μακριά ή έστω για λίγα δευτερόλεπτα να σε κάνω να χαμογελάσεις.Σε αγαπάω,κι η αγάπη είναι καθημερινή προσπάθεια.Δεν σε ξεχνάω,είσαι προτεραιότητα στην ζωή μου κι ακόμα κι αν κάνω λάθη θα κάνω τα πάντα για να το διορθώσω.Σε αγαπάω κι έχουμε τόσες όμορφες αναμνήσεις μα κι άλλες που ήταν άσχημες .Η ζωή δεν είναι γεμάτη χαρά ,έχει και πόνο ,για αυτό δεν έχω την απαίτηση να μην τσακωνόμαστε ,να μην διαφωνούμε ,να μην πληγώνει ο ένας τον άλλον.Όμως ξέρω πως με αγαπάς,το έχεις αποδείξει και θα συνεχίσεις να το κάνεις από την στιγμή που με αγαπάς πραγματικά.Φαντάσου ,όμως αν σε πλήγωνα ή αν έφευγα από την ζωή σου κι είχες την δυνατότητα να με διαγράψεις διαπαντός από την μνήμη σου.Όλα τα αντικείμενα μου θα τα μάζευες ,κάθε στοιχείο που όταν θα το κοιτούσες θα σκεφτόσουν μόνο εμένα και θα τα έκρυβες μακριά.Μετά από τη διαγραφή μου δεν θα ήξερες που θα βρίσκονταν και κυρίως ακόμα κι αν με έβλεπες δεν θα με αναγνώριζες.Οι σκέψεις σου για εμένα,τα συναισθήματα σου,οι ζωγραφιές μου,οι φωτογραφίες μου,καθετί που θα απεικόνιζε εμένα,όλα θα διαγράφονταν και θα χάνονταν στην λήθη.Το κομμάτι του μυαλού σου με τις μνήμες από εμένα,τις αναμνήσεις μας θα καθάριζε σαν αρχείο με έγγραφα,μέσα σε μια νύχτα.Την επόμενη μέρα,δεν θα θυμόσουν τίποτα από εμένα.Εγώ δεν θα μπορούσα να σε επηρεάσω πια,δεν θα μπορούσα να σε πληγώσω ξανά μα ούτε και να συνεχίσω να σε αγαπώ.Ίσως αν μπορούσες να σκεφτείς την ώρα αυτής της διαγραφής,τι κάνεις,ίσως να το μετάνιωνες και να με ζητούσες πίσω ,μα τότε θα ήταν αργά.Για αυτό μην με διαγράψεις ποτέ,ούτε εγώ θα το κάνω ..Ακόμα κι αν δεν καταλήξουμε μαζί,ακόμα κι αν το θεωρείς χάσιμο χρόνου όλο αυτό που ζούμε,μην το κάνεις.Σ'αγαπώ κι αξίζει να το ζήσουμε όλο αυτό μαζί,αξίζει να περπατήσουμε αυτό το μονοπάτι μαζί κι ας είναι η μοίρα μας να χωριστούμε.Μην μου αφήσεις το χέρι σε αυτό το ταξίδι για δύο,δεν θα μπορέσω μόνη να φτάσω στον προορισμό.Ή κι οι δύο ή κανένας,με ακούς;Όλα είναι μοιραία στη ζωή μας.Κάθε κίνηση,κάθε σκέψη,καθετί καινούργιο ...Όλα έχουν τη δική τους μοίρα,τη δική τους προδιαγραφή.Σε αγαπώ.Είμαι ο κανένας στη μέση του τίποτα ,χωρίς εσένα.

Δώσε μου το χέρι σου,

Σε αγαπώ.

Ένα μήνυμα σε εκείνον .Donde viven las historias. Descúbrelo ahora