Ζεις μια φυσιολογική ζωή,είσαι μόλις 10 ετών, όταν ξαφνικά μαθαίνεις ότι θα αποκτήσεις και δεύτερο αδερφάκι.Το πρώτο ,ήσουν πολύ μικρή ,όταν έκανε την εμφάνιση του,οπότε δεν είχες μπει σε διαδικασία σκέψης.Βλέπεις αυτή τη γλυκιά κοιλιά να μεγαλώνει μέρα με τη μέρα ,μήνα με το μήνα.Όπως όλοι,έτσι κι εσύ πέρασες από διάφορες συναισθηματικές φάσεις ,ύστερα από την είδηση του ερχομού του νέου οικογενειακού μέλους.Ίσως ένιωσες φόβο,ανησυχία για το τι πρόκειται να γίνει,πως θα είναι αυτό το μωρό,πως θα μοιάζει,πως θα μιλάει,αν θα είναι έξυπνο,αν θα περνάτε καλά ή θα σου σπάει τα νεύρα και κυρίως ,αν θα είναι κοριτσάκι ή αγοράκι.Οι εννιά μήνες περνάνε γεμάτοι περιέργεια,φόβο,χαρά.Η μέρα έφτασε,η μικρή σου αδερφή γεννήθηκε.Είναι το πιο στρουμπουλό πλάσμα που έχεις δει,με μεγάλα μάγουλα,στρογγυλή μύτη,μαλλάκια ακόμα κι αν είναι νεογέννητο,νυχάκια,πεταχτό πηγούνι και κάτι μπουτάκια για δάγκωμα.Ο καιρός περνάει,η μικρή είναι αφασία,σε κάθε φωτογραφία στέλνει φιλιά στη μαμά.Εσύ τσακώνεσαι με τους υπόλοιπους για το ποιος θα την κρατήσει.Την αγαπάς και ήδη έχεις πάρει το ρόλο της μεγάλης αδερφής...Η μαμά σε βάζει υπεύθυνη για τις ώρες που λείπει,γίνεσαι η δεύτερη μαμά..μαζί παίζετε,τρώτε...Μεγαλώνετε μαζί και τη βλέπεις να τα καταφέρνει ή να αποτυγχάνει κι εσύ είσαι πάντα εκεί δίπλα της.Σε εμπιστεύεται.Όχι γιατί είσαι η μεγάλη της υπόθεσης ή γιατί είσαι η δεύτερη μαμά,σε εμπιστεύεται και συζητάει μαζί σου γιατί είσαι η καλύτερη φίλη της,αυτή που δεν θα χάσει ποτέ,που δεν θα την αφήσει για μια καλύτερη παρέα.Όσο και να μεγαλώνετε κι οι δύο,όσο κι αν αλλάζετε σαν άνθρωποι ,πάντα θα υπάρχει κατανόηση και επικοινωνία,πάντα θα υπάρχει αγάπη,γιατί αυτή η αγάπη είναι αληθινή κι ανιδιοτελής.Δεν σε χρησιμοποιεί,δεν έχει κανένα όφελος από εσένα,είναι αληθινή,είναι η αδερφή σου.Καλύτερο στήριγμα από την οικογένεια δεν υπάρχει.Η αγάπη είναι ευλογία.Είναι υπέροχο να έχεις αδέρφια,όσο κι αν πληγώνει ο ένας τον άλλον όσο και αν τσακώνεστε,πάντα συγχωρείς το αίμα σου γιατί έτσι είναι η αγάπη!Η οικογένεια είναι το καλύτερο παράδειγμα για να μάθουμε να αγαπάμε...
STAI LEGGENDO
Ένα μήνυμα σε εκείνον .
Storie breviΕνα μήνυμα σε εκείνο το άτομο που σκέφτεσαι...ένα μήνυμα για όσα νοιώθεις ..μηνύματα γεμάτα αγάπη ,μηνύματα λυπημένα..μηνύματα από την καρδιά βγαλμένα..