Όσο σε αγαπώ,θα είσαι πάντα εδώ.

86 7 0
                                    

Καλημέρα αγάπη μου,

Είμαι σπίτι κι η ώρα είναι 12:00 το μεσημέρι.Έχουμε 18/9.Είναι σημαντικό να αναφέρω τις μέρες,ακόμα και τις ώρες.Γιατί αυτές τις μέρες κι αυτές τις ώρες ,είμαστε μαζί.Για την ακρίβεια,είμαστε...μερικά χιλιόμετρα μακριά,άλλα είμαστε μαζί.τουλάχιστον ,έτσι το βλέπω εγώ.Όπου κι αν είσαι..όσο σε αγαπώ,θα είσαι πάντα εδώ,μαζί μου.Ποτέ δε φεύγεις.Με ακολουθείς όπου κι αν πάω.Ξυπνάω κι είσαι "εκεί" συνήθως,και μου λες.."Καλημέρα αγάπη μου"...

Πηγαίνω στο μπάνιο κι έρχεσαι.Δε μιλάς,όμως ,με κοιτάς.Είσαι χαριτωμένος.Αντίθετα,εγώ είμαι αγουροξυπνημένη ,σε κοιτώ με μάτια μισόκλειστα και πρησμένα.Τα μάγουλα μου κρέμονται από το πρόσωπο μου και τα μαλλιά μου είναι μπερδεμένα ,κάνοντας με να φαίνομαι τόσο αστεία.Είμαι σαν ένα μικρό ζωάκι,που το έχουν ξυπνήσει βίαια κι απότομα.Όπου κι αν πάω με ακολουθείς,σε όλο το σπίτι.Είσαι σαν ένα μικρό παιδί ,που τρέχει σαν τρελό σε όλο το χώρο και δεν σταματάει στιγμή να γελάει.Όλα αυτά που ακούς σου φαίνονται παράξενα και παρανοϊκά.Κι όμως,για μένα είσαι μια αύρα,μια σκιά που με ακολουθεί,μου κρατάει συντροφιά,με προσέχει να μη φοβάμαι.

Είναι δύσκολο να γράφεις,ξέρεις.Κάθε λέξη κρύβει τόσα πολλά συναισθήματα.Όταν τα συναισθήματα αυτά είναι πολλά κι αληθινά,οι λέξεις,που κρατούν τα συναισθήματα δεμένα με κλωστές,βαραίνουν.Οι λέξεις δεν αντέχουν τόσο βάρος και κάποια στιγμή,η κλωστή σπάει ή οι λέξεις αφήνουν τις κλωστές.Τα συναισθήματα πέφτουν με δύναμη στο χαρτί και ξεχειλίζουν παντού.Τότε ,ο συγγραφέας βουρκώνει και στο έβδομο δάκρυ,αφήνει τη πένα και προσπαθεί να κρατήσει τη ψυχή,τη δική του ψυχή..Που με τόσες λέξεις γεμάτες συναίσθημα,αποκαλύπτεται.Η ψυχή είναι γυμνή.Προσπαθεί να βαδίσει κι ο κάτοχος της προσπαθεί να τη πιάσει,να τη βάλει πίσω στη θέση της,να τη κρύψει.Η ψυχή παραπατάει και πέφτει στο χαρτί..Κι ο συγγραφέας δε γράφει πια ,για όσα νιώθει,με μελάνι.Τα γράφει με το αίμα της ψυχής.

Αυτή τη διαδικασία λοιπόν,βιώνω κάθε φορά που σου γράφω,σου γράφω με τη ψυχή μου.Και τώρα τα μάτια μου βούρκωσαν,δε θα στο κρύψω.Σκουπίζω ,όμως,τα δάκρυα και συνεχίζω.

Σ'αγαπώ

Ένα μήνυμα σε εκείνον .Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang