Ιδιοτροπία

68 6 0
                                    

Ο καθένας σε αυτό το πλανήτη ,είναι ξεχωριστός.Η ιδιαιτερότητα του καθενός από εμάς, μας κάνει αυτό που είμαστε.Συνεπώς, κι εγώ όπως όλοι,διαφέρω.Όμως, ώρες -ώρες, νιώθω τόσο παράξενη.Είμαι παράξενη,το ξέρω.Δυστυχώς ή ευτυχώς,έτσι είμαι,αυτή είμαι.Αν δε με αντέξεις,θα το καταλάβω,υπάρχουν στιγμές που ούτε εγώ δε με αντέχω.Όμως,δε μπορώ να υποκρίνομαι ότι είμαι κάτι άλλο, πέρα από αυτό που είμαι.Είναι κι αυτή η παραξενιά που έχω,ότι κάνω θέλω να το κάνουν κι άλλοι,το απαιτώ.Ότι θεωρώ ηθικό,σωστό και πρέπον ,θέλω να θεωρείται αντίστοιχα και από τους ανθρώπους μου, κι εσύ είσαι ο άνθρωπος μου.Είναι εγωιστικό όμως,αυτό που απαιτώ.Καλώς ή κακώς ,πάντα θα υπάρχει μια ή παραπάνω απόψεις και διαφωνίες.Δεν γίνεται να μου δώσουν όσα δίνω,δε γίνεται η ηθική μου να ταιριάξει απόλυτα με την ηθική των υπολοίπων.Η ηθική μου,ο τρόπος που αγαπώ και δίνω απλόχερα το είναι μου,η αξιοπρέπεια μου ,ο εγωισμός μου,οι επιθυμίες μου,τα "πιστεύω" μου,η συμπεριφορά μου ,τα αισθήματα μου,οι φόβοι μου ,η "ευγένεια" μου ,δεν συμπίπτουν με τον κόσμο,όπως δεν συμπίπτουν και τα δικά σου "θέλω" και" πιστεύω".Αυτό μας κάνει διαφορετικούς και συνάμα ενδιαφέροντες..

Απλά ,μερικές φορές..εύχομαι να μπορούσε κανείς να με καταλάβει,να μου φερθεί όπως θα φερόμουν εγώ στη θέση του..

Εγωιστικό,ξέρω..

Ένα μήνυμα σε εκείνον .Onde histórias criam vida. Descubra agora