What's wrong with Confidence?

682 69 9
                                    

Πολλοί από εμάς νιώθουμε πως δεν είμαστε αρκετοί. Πως είμαστε ασχημοι ή χοντροι και συγκρίνουμε τους εαυτούς μας με άλλους που στο μυαλό μας θεωρούμε καλύτερους. Φαντάζομαι σου έχουν πει πως δεν πρέπει να νιώθεις έτσι και πως είσαι το πιο όμορφο κορίτσι ή αγόρι του κόσμου και το μόνο που ακούς είναι μπλα μπλα μπλα.

Συνήθως αυτό σου το λένε φίλοι σου, οι γονείς σου και άνθρωποι που σε αγαπάνε οπότε δεν δίνεις και πολύ σημασία αφού στα μάτια τους είσαι όμορφη ή όμορφος.
Είναι και το γεγονός πως δεν έχεις αγόρι που δεν βοηθάει και πολύ την αυτοπεπιθηση σου.

Οπότε λοιπόν άκου το από κάποια που δεν σε έχει δει ποτέ, δεν σε ξέρει και πιστεύει πως είναι όχι τόσο ομορφη.

ΕΊΣΑΙ ΌΜΟΡΦΟΣ. ΔΕΝ ΠΕΙΡΆΖΕΙ ΠΟΥ ΈΧΕΙΣ ΣΠΥΡΑΚΙΑ, ΠΑΡΑΠΆΝΩ ΚΙΛΆ, ΛΊΓΑ ΚΑΙ ΦΡΙΖΑΡΙΣΜΕΝΑ ΜΑΛΛΙΆ, ΦΟΡΑΣ ΤΕΡΆΣΤΙΑ ΓΥΑΛΙΆ Ή ΤΈΛΟΣ ΠΆΝΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΟΙΆΖΕΙΣ ΜΕ ΜΟΝΤΕΛΟ. ΕΊΣΑΙ ΌΜΟΡΦΟΣ ΓΙΑΤΊ ΕΊΣΑΙ ΕΣΎ. ΓΙΑΤΊ ΔΙΑΒΆΖΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΉ ΣΤΗ ΔΙΑΠΑΣΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΝΆΣ ΤΑ ΣΆΒΒΑΤΑ ΣΤΟ NETFLIX. ΕΊΣΑΙ ΌΜΟΡΦΟΣ ΓΙΑΤΊ ΌΤΑΝ ΒΓΕΙΣ ΈΞΩ ΘΑ ΦΟΡΈΣΕΙΣ ΤΟ ΠΙΟ ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΜΩΒ ΚΡΑΓΙΌΝ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙΣ. ΕΊΣΑΙ ΌΜΟΡΦΟΣ ΓΙΑΤΊ ΠΑΡΌΛΟ ΠΟΥ ΒΑΡΙΈΣΑΙ ΤΡΟΜΕΡΆ ΘΑ ΠΑΣ ΣΤΟ ΣΠΊΤΙ ΤΟΥ ΦΊΛΟΥ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΤΙ ΈΓΙΝΕ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΎΜΕΝΟ ΒΡΆΔΥ ΣΤΟ ΠΆΡΤΙ ΠΟΥ ΠΉΓΕ. ΕΊΣΑΙ ΌΜΟΡΦΟΣ ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΕΊΣΑΙ ΊΔΙΟΣ ΜΕ ΆΛΛΟΥΣ. ΕΊΣΑΙ ΌΜΟΡΦΟΣ ΓΙΑΤΊ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΦΟΒΆΣΑΙ ΌΜΩΣ ΤΟ ΚΆΝΕΙΣ. ΚΑΙ ΑΥΤΌ ΓΙΑΤΊ ΞΈΡΕΙΣ ΠΩΣ ΤΑ ΠΡΆΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΦΟΒΆΣΑΙ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΆ ΠΟΥ ΑΞΊΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ.

Κάνε μου λοιπόν την χάρη και περπάτα την πρώτη μέρα του σχολείου λες πιο καμαρωτα και από παγώνι. Θα σου αρέσει, trust me!!! 🙌🙌🙌

Οδηγός Επιβίωσης Της Α' Λυκείου✔ (Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora