Παρέλαση

681 52 4
                                    

Δεν ξέρω καν από που να αρχίσω.

Καταλαβαίνω πως η παρέλαση είναι κάτι σημαντικό για να τιμήσουμε τους προγονους μας και την πατρίδα μας και λοιπά αλλά υπάρχουν κάποια θεματακια...

1. Οι Πρόβες

Και ναι! Η δύο στιγμές τις χρονιάς που σε κάνουν να νιώθεις χαζός και κοντός.
Χαζός γιατί δεν είσαι στη σημαία (το ξέρεις από πριν πως δεν θα είσαι αλλά είναι λίγο σκατά να βλέπεις ανθρώπους που δεν χωνευεις να κορδωνονται πως είναι πιο έξυπνοι από εσένα...).
Κοντός γιατί όσους πατους και να έχει το παπούτσι σου, δεν είσαι ποτέ στην πρώτη σειρά. (Παντα θα υπάρχει κάποιος ψηλοτερος).

Οι πρόβες παρέλασης είναι από την μία cool γιατί χάνεις μάθημα αλλά πίστεψέ με! Θα παρακαλεις να κάνεις μάθημα μιας και πια είσαι ο μικρότερος και πίσω πίσω και οι μεγαλύτεροι σε σνομπαρουν (είναι ο μόνος χώρος που είστε συγκεντρωμενοι όλοι μαζι) και τέλος πάντων η κατάσταση είναι κάπως αμήχανη.

2. Οι Στολές

Όχ! Υπάρχουν σχολεία που έχουν ωραίες και μοντέρνες στολές και αυτό είναι ωραίο. Όμως υπάρχουν και αυτά (όπως το δικό μου) που οι στολές είναι απλά....ΧΆΛΙΑ!
Κυρίως αφού συνδυάζουν μπλε με σατεν πορτοκαλί φουλάρι και wait for it...wait for it...
Και κάτι που ονομάζεται ΤΑΓΕΡ!!!

Ξες, σαν αυτό που φοράει η γιαγιά σου στην εκκλησία (ναι, μαζί με το φουλάρι στον λαιμό), μόνο 100 φορές πιο κακογουστο.
Πρέπει να το αγοράσεις και 5 νούμερα μεγαλύτερο για να κρατήσει για 3 χρονιές μιας και κάνει 75€.
Έτσι μοιάζεις με μπλε σακί πατάτας.

3. Νόμιζα πως...

Το καλό ας το πω με αυτές τις στολές, είναι πως όλοι μοιάζουν το ίδιο. Έτσι, ακόμα και οι πιο όμορφες που σε κομπλαρουν, γίνονται σαν και εσενα.
ΝΟΜΙΖΕΙΣΣ!
Αυτό θα ήθελες αλλά με κάποιον τρόπο αυτές κάνουν και την ηλίθια στολή παρέλασης να τους πάει γάντι! Κάνουν ένα σακί πατάτας όμορφο! Και φυσικά ενώ εσύ έχεις αλογουρα, λιποζαν και μπαλαρίνες, αυτές έχουν μασιά, κραγιόν και τακούνια.
ΓΙΑΤΊ; ΓΙΑΤΊ; ΓΙΑΤΙ;

Εντομεταξυ αυτές είναι οι ίδιες που θα μιλήσουν με όλους μιας και τυχαίνει να τους ξέρουν όλους!
(Εννοώ παιδιά από αλλά σχολεια)
Ξέρω! Σπαστικεςςςςς!!!
👸👈

4. Γυμναστες

Ναι, μιλάω για αυτούς που φυσανε την χαζή σφυριχτρα τους μέσα στο αυτί σου και σε γεμίζουν με σάλια και ωττιτιδα.(άμα γράφεται ετσι).
Και μετά τρέχουν πίσω σου και φωνάζουν λες και μιλάνε σε νήπια
"Έν δυο, εν δυο, εν δυο, ένα."
Και μετά "Ένα στο αριστερό!!"
Και "Ένα κι ένα δυο!!"
Ο,τι και να ναι αυτό....🔫🔫🔫

Οδηγός Επιβίωσης Της Α' Λυκείου✔ (Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora