Βασικα ξέρω πως λέει από εξω completed αλλά σκεφτόμουν που και που να ανεβάζω και τπτ καινούργια...έτσι για αλλαγή.
Λοιπόν πως πάει η ζωή στο λύκειο;
Βοήθησα καθόλου;
(Μάλλον όχι αλλά τεσπα😂)Εε λοιπον τελικά είναι πολύ διαφορετικά από ότι νόμιζα.
Πιο πολύ διάβασμα, πιο πολλές απαιτήσεις, πιο πολλά αγόρια...
Και ναι ξανα μ'αρέσει κάποιος άλλος!
(γεγονός βέβαια για το οποίο αδιαφορειτε τελείως αλλά εγώ θα το αναφέρω ούτως ή άλλως για να το βγάλω από μέσα μου😋)Να τι έγινε.
Όπως έχω αναφέρει εμένα μου αρεζε κάποιος για 4 με 5 χρόνια.
Νόμιζα λοιπόν πως θα μου αρεζε και φέτος αλλά άλλαξαν τα δεδομένα μόλις αντικρισα για πρώτη φορά το καροτο (όταν λέω καροτο εννοώ αυτόν που μου αρέσει εδώ και 2 μήνες).Μπαίνει που λέτε στο λεωφορείο για πρώτη φορά σε αυτό το σχολείο και ναι, κεραυνοβολος έρωτας. Κατευθείαν στο κουτελο.
Και ενώ λοιπόν εμένα με αρεζε και κλασσικά πάλι φοβόμουν να πάω και να πω ένα γεια, μαθαίνω πως πηγαίνει στην ίδια ομάδα με έναν πολύ καλό μου φίλο.
Και τελικά έμαθα πως έχει κοπελα και δεν είναι από την Θεσσαλονίκη. (Δλδ δεν είναι μόνιμος στην πολη)Όχι πως με ενοιξε πολύ βέβαια. Θα ήθελα να του κάνω παρέα έστω και σαν απλή φίλη.(λες και είχα πολλές ελπίδες για κάτι παραπάνω αλλά λέμε τώρα...💔)
Και ναι τον έκανα follow στο instagram αλλά δεν με έκανε πίσω.
Και ναι έκανα like σε φωτογραφίες του αλλά πάλι με αγνόησε.
Έκανα και Facebook μπας και καταφέρω τπτ αλλά πάλι nada.
Μέχρι τον κανω add και με κάνει πίσω. Χαρά εγώ, να χοροπηδω από εδώ και από εκεί...μόνο και μόνο για να με κάνει delete ή τέλος πάντων να με αφαιρέσει από φίλη 2 εβδομάδες μετά.. (ναι σήμερα).Οπότε αποφάσισα πως αξίζω κάτι καλύτερο και από εδω και πέρα τον χεζω. (Σορρυ αλλά δεν μπορώ να βρω πιο κατάλληλη λέξη.)
Τέλος λοιπόν με αγόρια.
Πάμε για... καθηγητές;
Μπα πολύ βαρετό...
Ας πούμε για την κατάρα του 2016.
Και ναι πιστεύω πως αυτή η χρονια είναι καταραμένη. Κακά πράγματα συμβαίνουν από τον Ιανουάριο.
(Συμπεριλαμβανομένου θανατους, σχολείο, αρρώστιες, αγγλικά κλπ)Οποίος έχει εναποθεσει τις ελπίδες του στο 2017 ας το γράψει στα comments για να κάνω κανένα οργανογραμμα να δω πόσοι είμαστε...
😂😂😂Το συμπέρασμα είναι πως το λύκειο δεν είναι τόσο χάλια όσο περίμενα και πως η ελπίδα πεθαίνει πάντα πρωτ....Εεε...τελευταία.(Εκτός άμα αφορά αγόρια, τότε η ελπίδα έχει πεθάνει πριν ακόμα υπάρξει...)
Αυτά από εμένα!!
Τα λέμε soon και ναι, δεν είσαι ο μόνος με ακμή.(έβγαλα μερικούς μήνες πριν και δεν λέει να φύγει...)🙂🙂🙂
VOUS LISEZ
Οδηγός Επιβίωσης Της Α' Λυκείου✔ (Completed)
Aléatoire(ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ) Είσαι περίπου 16, λίγο πριν το λύκειο και δεν ξέρεις τι να κανεις; Ε λοιπόν, δεν είσαι ο μόνος... Μερικές συμβουλές, σκέψεις και εμπειρίες σχετικά με το γυμνάσιο του παρελθόντος και το λύκειο του μέλλοντος για να νιώσεις καλύτερα... Ή...