1.kapitola

185 7 0
                                    

Jak už jsem minule zmínila mám strašně ráda moderní gymnastiku. A taky do ní chodím.. Ale moje nejoblíbenější je gymnastika se stuhou.

Vázne je to úplně nejoblíbenější sport na světe. Strašně ten sport miluji a jsem ráda že ho dělám.

Ale vezmeme to od začátku.
Ve svých 5 letech jsem se divala na olympijske hry a viděla jsem tam moderní gymnastiku. Hned jak jsem ji viděla, věděla jsem že do toho sportu chci začít chodit. Poprosila jsem mamku s taťkou a ti mi řekli že můžu.

Strašně jsem se těšila na první trénink. Už doma jsem pilně trenovala. Trénovala jsem hlavně šňůry, provazy a mosty. Strašně mě to bavilo.

Už za tyden jsem měla mít první trénink moderní gymnastiky. Hrozně moc jsem se těšila a nemohla se dočkat. Pořad mi Mamka na YouTube pouštěla videa s gymnastikou.

Už byl ten den. Den kdy byl první trénink. Mamka mi nabalila věci a vyjely jsme. Cesta byla dlouha asi 10 minut od našeho domu. Ale už jsme tam byli.

Těšila jsem se na holky, na trénink, no zkradka na všechno. Stala jsem před budovou, kde se trénink uskuteční a najednou mi otevřela nějaká holka. „ahoj ty jsi určitě ta nova holčička." Řekla mi a usmála se na mě. „Jo jsem." Rychle jsem ji odpověděla a taky se na ni usmála. Šli jsme dovnitř a ja už tam viděla to co v televizi. Viděla jsem tam ty kruhy, ty "kuželky", míč a hlavně stuhy.

Přišla ke mě trenérka a řekla mi. „ ahoj Emily, doufám že se ti tady bude líbit. Vyber si s těchle věci co chceš." Hned jsem věděla co si vyberu. „ vezmu si tu stužku." Řekla jsem jí šyšlavým hlasem. Šli jsme se rozcvičit. Dělali jsme šňůry, provazy, mosty, kotouly, hvězdy, no prostě vše co se dá.

Po rozcvičce jsme si vzali co chtěli (ja tu stuhu) a šli cvičit. Všichni byly lepší než já, ale to je jasné. Vzala jsem si stuhu a dělala s ni co jsem se učila doma.

Po tréninku ke mě přišla trenérka a řekla mi vetu, která potěší snad každou 5 letou holku. „Emily jsi tak šikovná. Umíš tolik věci, co se holky učí plno let." Byla jsem hrozně ráda a odpověděla jsem ji: „ děkuji, učila jsem se doma." Odjely jsme domu a já si šla lehnout.

Tak tady mate 1.kapitolu. Doufám ze se vám líbí a za chvili bude další kapitola.

GymnastikaWhere stories live. Discover now