Tak ráno jsem vstala a šla si udělat hygienu, nasnídat se, prevliknout se a na chystat se do skoly. Dneska máme normálně na osm... Ještě ze tak. Ale i tak se mi tam vůbec nechce! Nevim proč šle každé ráno se rozcvičím. Pak se cítím tak nějak lépe a vyjdu do skoly. Po cestě do skoly si říkám, že se tam zase nic nestane a zase se budu jenom nudit.
Ale to už jsem byla před školou a uviděla Bellu. Jo o Belle jsem vám neřekla: je to moje nejlepsi kamarádka, ale bohužel nechodí na gymnastiku. Jezdí na koních, ale na koních děla nevim jak se tomu říká akrobacii? Stala jsem před ni a navzájem jsme se pozdravily. „čauky Bello" řeknu s ona mi to oplati „čau, mám skvělou novinu." Po téhle větě se trosku bojím co mi řekne. „budu chodit stebou na gymnastiku." Usměje se s ja se usměji na ni. „fakt?? To je skvělý" řeknu a trochu se ještě divím jestli to mysli vazne.
Asi to vazne mysli... Byla jsem štěstím bez sebe. „budeš me učit? Ještě před gymnastikou, ať alepoň něco umím." Promluví na me Bella. „jasně ale ty to potřebovat nebudeš, vždyť už to umíš" usměje me se navzájem. Zbytek dne ve školních lavicich byl nudný a tak vám to tady nebudu popisovat.
Po škole, když jsem přišla domů jsem hned mamce musela říct tu skvělou novinu. Když jsem to mamce řekla řekla mi: „tak to je super ne? To jsi rada." No myslela jsem si že zareaguje jinak, ale to jsem mohla tušit. „to je úplně mega super!" Odpověděla jsem šla do mého pokoje.
V pokoji jsem si sedla na postel s začla se učit. Na zítřek toho míč nebylo a tak jsem mohla jít skoro hned trénovat. Ano s tim trenovanim to uz fakt prehanim, šle dneska máme trenink a tak jsem se ani moc dlouho učit nemohla. Na trenink jezdím autobusem a pak tramvaji.
Po učení jsem si nachystala věci na gymnastiku, ucesala jsem se a šla se ještě najíst. Za 15 minut jsem vyšla na autobus a začla se bavit s Bellou. Pak jsme se potkaly z ostatními holkama a šly na tramvaj. Tramvaj jela cca za 5 minut a tak jsme se pobavily. Za chvili jsme staly před telocvicnou a ja uz se zase těšila, až budu trénovat. Byla jsem prevlecena jako první (jako vždy) a hned si zalezla do tělocvičny a začla si jen tak skákat. Za chvilicku přišly i holky a trenérka.
Dívaly se na mě jak na dementa, protože jsem tam jako jediná skakala a rozcvicovala jsem se. No co proste mě to baví tak co. Šly jsme se rozcvicit s naradim (stuha, kruh, kužely a švihadlo) Dnešní trenink byl celkem dost jiný... Na dnešní trenink došly i holky se sportovní gymnastiky (bradla, kladina a takové) mě taky baví kladina a tak taky na ni soutěžím. Ano o tom jsem vám neřekla ale patři to mezi gymnastiku a moc se mi s tim nadari se umístit na těch lepších medailových místech.
Přišly na trenink a začaly nám říkat jak se musíme zpevnit a tak na bradla. Bradla jsou velmi náročné na ruce a musíte je mít hodně silné, aby jste se na tom udržely. Pak jsme přešly na kladinu no a tam jsem byla nejlepsi, teda alespoň nejlepsi z moderni gymnastiky. Ze sportovní gymnastiky to věděly ze soutěžím na kladině, ale z moderni to nevěděl nikdo a tak se na mě dívali fakt nechápave.
Pak jsme holky učily my moderni gymnastiku, ale míč jim to neslo. Totiz moderni a sportovní gymnastky jsou takhle nejlepsi kamarádky. Máme někdy společně tréninky a společnou tělocvičnu a tak. Proste se spolu bavíme a bez toho by to neslo.
Ahoj mate tady po celkem dlouhé době další kapitolu. Nebudu se tady zase vymlouvat a tak no a zkradka se těšte na další kapitolu...
YOU ARE READING
Gymnastika
RandomNebudu vám to tady říkat o čem to je. Proste si přečtete můj příběh a doufám ze se bude líbit