Fajn tak to jsem vám řekla jak jsem přišla k moderní gymnastice. Mimochodem to nadšení z tréninku mi vydrželo do teď. Ano je to celkem divné ale me prostě gymnastika baví a jak jste si všimli tak už od mala.
A jak to probíha teď? Všechny ty tréninky a soutěže? Fajn řeknu vám to.
Ve 14 letech jsem už zapadala do skupinky "lepších" holek (to jsou holky co už to umí da se říct perfektně). No neměla jsem tam moc kamarádek, ale přece jenom jich tam pár bylo. Měla jsem 3 celkem dobre kamarádky a to Brigit, Elis a Domču. Tyhle 3 holky tam jsou se mnou už od té doby co jsem přišla na první trénink.Jak jsme tak soutěžily nasbirala jsem plno krásných medailí. Byly tam nejen bronzové a stříbrné, ale taky zlaté medaile a to jen za sólo. Ale byly tam i nějaké ty medaile za duo a trio.
Soustředění
Soustředění s těma všema holkama je strašně super už sama od sebe.
Ale když mám něco k tomu říct tak tady to máte.
Jeden den prijedeme a jdeme se ubytovat. Většinou jsou pokoje po 4 a po 5. Což je celkem super. S holkama se nemusíme rozdělovat a jsme všichni spolu.Vybalíme si věci a jdeme na oběd. Po obědě máme odpolední klid v kterém zažijeme plno krásných zážitku a vždy se nasmějeme. Ještě sníme skoro všechny sladkosti (teda jestli ještě zbyly po té cestě).
Po odpoledním klidu jdeme trénovat a tam je taky plno srandy.Zase rozcvička a pak už trénování. První si vezmu stuhu ( kterou mám nejradši) pak si vezmu kruh a míček. Ale bohužel musíme používat vše tak musím trénovat i s "kuželkama". S tim mi to moc nejde. Pořad mi to padá, ale ja nejsem holka co se jen tak vzdá a tak trénuji a trénuji.
Po tréninku jdeme buď ven a nebo na bazén, který je v hotelu a je vnitřní. Ma dobře teplou vodu, takže tam nemusím skákat. A protože za chvili bude večeře tak se jdeme na pokoj připravit a vyrazíte na večeři. Po večeři už máme klid a tak se jdeme osprchovat, umýt zubu a dívat se na televizi. Holky k nám můžou na návštěvu a tak zase zažijeme legraci.
Takhle to běží na soustředění moderní gymnastiky každy den, ale nikdy to neomezí.
Za tyden prijedeme domu a zase musíme trénovat. Protože v moderní gymnastice musíte pořad trénovat, aby jste byli nejlepsi.Tak Jo tady mate slíbenou 2.kapitolu doufám ze se vám líbí a za chvili tu bude 3.kapitola tak cauky
YOU ARE READING
Gymnastika
RandomNebudu vám to tady říkat o čem to je. Proste si přečtete můj příběh a doufám ze se bude líbit