Měla jsem sádru a prý jsem měla byt rada, protože jsem mohla jít na operaci. Odešla jsem s mamkou do auta jely domu. Zeptala jsem se Mamky na důležitou věc. „mami a muzu alespoň chodit na tréninky?" Koukla jsem se na ni smutným pohledem, ale mamka si toho beztak ani nevšimla. Divala se na cestu, ale po chvilce mi odpověděla. „Emily?! No fajn, když budeš chtít tak jo." Hned jak tohle dorekla, ulevilo se mi. Vždyť přeci jsem mohla chodit na tréninky! A to je fakt neskutecne super.
*v den tréninku
Už jsem se tak těšila. Až uvidím holky, trenerku a vlastne vsechno... Potom co jsem dorazila na trenink, všimla jsem si nové holky. Šla jsem k ni se s ni seznámit. „ahoj ja jsem Emily." Řekla jsem a usmála jsem se. „ahoj ja jsem Holly." Usmála se na mě. Ještě jsme si povidaly a pak šly do tělocvičny.„kolik ti je let?" Zeptala se me a ja ji hned odpověděla. „mě je 14 kolik tobě?" Koukla jsem se na ni a obě jsme se zastavily. „mě 13" a tak to nějak šlo cely trenink. Hned se z nas staly kamarádky a tak jsem se s ni domluvila ven. Holly taky přešla k nám na školu a tak jsme se mohly domluvit i tam. Je s ni sranda a to je dobre.
Přišla jsem domu a hned jsem mámě řekla, že mám novou kamarádku, která dneska přišla do gymu (tak se u nas říká gymnastice) Ta byla rada a hned mě vyslechla. Smaly jsme se a povidaly jsme si. Tátu nemam.... Zemřel, když mi bylo 5 let. Vždy na to vzpomínám a brecim.
Potom jsem šla do pokoje a lehla si na postel. Vzala si mobil a zjistila, že máme za necelý tyden soutez. Bohužel mám tu sádru a ta soutez je dost důležitá.... Mohlo se z ni posunout o "příčku" vise. Šla s brekem dolu za mamkou a ta se mě hned zeptala. „ co se stalo Emily?" Musela jsem ji odpovědět.... „v pátek je ta důležitá soutez a ja tam nemůžu" začla jsem brecet ještě více. „Emily.. To je mi moc líto. Neboj to vyřešíme!" Přiletěla mi rychla odpověď. Po doreknuti teto věty jsem se usmála, protože jsem věděla, že budu moct soutěžit.
Další den jsem šla s Holly ven. Oblíkla jsem se, ucesala, trochu namaloala, vzala peníze, mobil a šla. Venek vám vypisovat nebudu, protože se nic zajímavého nestalo. Když jsem přišla domu bylo 18:30. Bylo ještě celkem brzo (alespoň pro me) a tak jsem si vzala jídlo a šla do pokoje. Na mobilu jsem si Najedla na FB a pak na insta. Potom jsem se ještě mrkla na youtube. Hlavně na moje nejoblíbenější youtubery a youtuberky. Byl to Vadak, Martin, Natyla a carrie. Za tu dobu ubehla hodina a půl.
Šla jsem se naveceret, okoupat a dívat se na televizi. Zrovna jelo ohnivé kuře.
Na to se dívám nejradši. Zrovna mi cinkl mobil.
Mia (kamarádka ze skoly): ahoj tak co budeš mě teda pak doucovat tu gymnastiku??
Já: čau Jj jasne, ale až pak
S Miou jsme se domluvily, že ja ji naučím něco z gymnastiky.Ahoj mate tady další kapitolu... Doufám ze se vám líbí a u další kapitoly Cau
YOU ARE READING
Gymnastika
RandomNebudu vám to tady říkat o čem to je. Proste si přečtete můj příběh a doufám ze se bude líbit