Když jsem byla tak dobra na kladině, trenérka sportovní gymnastiky mi řekla ať jdu na bradla. Bradla mi vůbec nejdou a tak jsem řekla jednomu klukovi, který s tim souhlasil. Trochu jsem se bala, ale ten kluk (Nikolas) mě začal učit co a jak mám dělat. Udělala jsem jeden cvik a..... Šlo mi to. Vyzkoušela jsem si ho ještě parkrat a pak Nikolas zavolal trenerku. Ten stejný cvik jsem udělala a povedl se mi. Ale když jsem ho dělala podruhé spadla jsem na zem a cítila v ruce takovou tu bodavou bolest. V tu chvili jsem nevěděla co se děje. Chtělo se mi brecet.... Ale nemohla jsem, vždyť se tam na mě všichni koukali.
Trenérka za mnou hned běžela a zeptala se mě. „jsi v pořádku? Boli te něco Emily?" Musela jsem ji odpovědět, ale v mem tónu hlasu bylo poznat, že se mi chce brecet. „boli mě levá ruka." Celkem rychle jsem ji odpověděla a postavila se. „Uka podívám se!" Řekla mi trenérka a divala se mi na ruku. Fakt hodně to bolelo! Nemohla jsem s ni hýbat.
Bala jsem se hlavně toho, že ji budu mít zlomenou a budu mít sádru. „Emily musíš do nemocnice... Mas zlomenou ruku!" Řekla mi trenérka a ja jsem se v tu chvili malém rozbrečela jako malé dítě. Někdo šel hned do lekarnicky pro obvaz a jak ho donesl začal mi tu ruku zavazovat. Potom trenérka zavolala mamce ať si pro mě přijede s jede se mnou do nemocnice. Já se bála, že už nikdy nebudu chodit do gymnastiky....
Když máma přišla byla vystrasena a ja ji v tom moc nepomahala. Vzala jsem si věci a šla za mamkou. „mami to je v pohodě!" Řekla jsem ji a chtěla jít ke dveřím. „no to teda neni Emily! Mas zlomenou ruku!" Krikla po mě Mamka a šla za mnou. Když jsme nasedly do auta a vyjely do nemocnice, zeptala jsem se mamky na jednu věc, ktere jsem se v tu chvili bala. „ale mami budu chodit do gymnastiky že jo?" Podívala jsem se na ni a ona na chvili na mě a pak mi řekla. „Emily mas zlomenou ruku!" V tu chvili se mi zase chtělo brecet. Máma to asi viděla a řekla mi. „ale Emily.... Tak potom se rozhodneme." Ulevilo se mi, ale ne moc, protože jsem věděla, že budu mít sádru a nebudu moct dělat gymnastiku.
Už jsme byly před nemocnici. Vylezly jsme z auta a šly do nemocnice. Bala jsem se ještě víc, když jsme přešly ty dveře co tam jsou. Už jsme byly před na traumatologii a sedly jsme si tam. Byla tam televize. Pouštěla tam program o zvířatech.... Alespoň že tak! Přišla na mě rada. Šla jsem za doktorem a ten, když pak viděl moji ruku poslal mě na rentgen.
Na rentgenu bylo dost vidět, že mám zlomenou ruku, ale ja ji měla zlomenou dvakrát.......
Takže ahojky mate tady další díl.. Doufám ze se vám líbí
Trochu te aktivity!! Jste málo aktivní.. 😕
Ale u dalšího dílu čau
YOU ARE READING
Gymnastika
RandomNebudu vám to tady říkat o čem to je. Proste si přečtete můj příběh a doufám ze se bude líbit