Ráno jsem se probudila a šla se nasnídat. A protože nebyla škola, mohla jsem ty cely den doma a jen tak ležet a nic nedělat. I když stejne vím, že budu dělat gymnastiku... Problém je v sádre, ale ta mě nezastaví a tak budu dělat snury a provazy a hvězdy o jedné ruce.
Cinkl mi mobil. Podívala jsem se kdo mi zase napsal na messenger a byla to Niki. Niki je moje nejlepsi kamoska ze skoly a chodí se mnou taky do gymnastiky.
Niki: ahojky Emily nechces dneska zajít ven??
Ja: ahoj Jo jasne v kolik a kde?
Niki: tak třeba na hřišti v 15:00?
Ja: oki budu tamUž jsem se hrozne těšila na Niki a venek. Pořad jsem si říkala ať uz jsou 3, ale musela jsem jít umýt nádobí a uklízet... To me to přemýšlení přešlo.
*ve 14:30
Za půl hodky jsem měla jít s Niki a ja uz se hrozne moc těšila. Jen jsem odpočítávála tu půl hodinu. Nejak jsem usla a probudila se v 14:40... "No super" řekla jsem nahlas a rychle šla na misto setkání s Niki. Byla jsem tam sice trochu později a Niki uz tam byla. "Nevypadas moc překvapeně, ze jsem přišla tak pozde.„ řekla jsem a čekala na odpověď. Odpověď přišla celkem rychle. "Tak klasika„ řekla Niki a ja myslela ze ji zabiju.S Niki jsme šly společně do parku, kde jsme nebo spis Niki dělala gymnastiku. No ja tak trochu taky... Třeba takové hvězdy o jedné ruce, premet o jedné ruce a tak. Araba jsem radši nedělala. Ale i tak to byla sranda a venek s Niki jsem si užila. Pak jsme se rozloučily a každá šla domu.
Doma byla nuda a tak jsem si vyráběla něco jako takovou "gymnastickou nástěnku". V te nástěnce byly výtisk muže fotky me jak dělám gymnastiku. Okolo byly medaile ze soutěži a vsechno bylo proste o gymnastice. Cela výroba mi trvala asi hodinu a pak jsem se rozcvičila a dělala šňůru. Potom uz byl vecer tak jsem šla spát, šla jsem spát celkem brzo, protože další den jsme měli soutez. Celou dobu jsem měla sen o tom ze jsem na soutěži vyhrála a byla rada.
Ahoj mate tady další část. Ano po hodně, hodně, hodně dlouhé době... Omlouvám se vám 😂 ale no proste nechtělo se mi vůbec psat.
YOU ARE READING
Gymnastika
RandomNebudu vám to tady říkat o čem to je. Proste si přečtete můj příběh a doufám ze se bude líbit