Ajándékok

1K 38 0
                                    

    Az ebéd befejeztével mindenki ajándékokkal lep meg minket. Scorpék egy általuk készített parfümmel... Mind a kettőnknek egyet-egyet... Annak ellenére, hogy a Roxfortban csak most fogják kezdeni a negyediket, nagyon ügyesek... Anyáék egy üres varázsalbummal... "Hogy legyen mibe tenni az emlékeket" - ahogy anyum mondja... Apósoméktól egy titokban, a manóktól "megrendelt", minket esküvői ruhában ábrázoló varázsfényképpel díszített tortát kapunk... Mintha nem lenne elég finomság így is... Nagyon megköszönjük és örömmel fogyasztjuk el mindannyian...
- Kedvesem, úgy érzem, hogy az lenne helyes, ha most én következnék - állok fel, majd Draco mellé lépve kezébe adom a levelet.
Mindenki feszült figyelemmel nézi férjem reakcióját... Kivéve, persze, engem és Narcissát... Egymásra nézünk, kis mosollyal az ajkaink szélén... Draco az utolsó bekezdést kezdi el felolvasni... A társaság tagjain körbe pillantva látom, hogy tudják, milyen fontos nekem a párom és hogy érzek iránta... Ahogy befejezi, feláll és elém sétál.
- Nagyon köszönöm, kedvesem, a levelet és a veled eltöltött két évet - mondja és megcsókol. Erre asztaltársaságunk hatalmas tapsviharban és éljenzésben tör ki. De pár másodperc múlva Draco hangjára elcsendesülnek:
- Ezért is szeretném ezt neked odaadni... Ezzel köszönöm meg mindazt, amit nekem az esküvőnk óta adtál nekem... Annyi boldogságban még soha nem volt részem... Csak melletted - jelenti ki, majd egy díszdobozt ad át. Felnyitom a fedelét és egy gyönyörű, gyémánt, szív alakú fülbevaló-nyaklánc szettet pillantok meg.
- Draco... Ez... Ez csodálatos... - emelem ki a dobozból a nyakéket.
- Amilyen te vagy, drágám - lép mögém - Szabad?
- Persze - válaszolom a kérdésére, mire felteszi a nyakamba és a fülembe rakja a fülbevalókat. Mindenki bámulja az ajándékomat.
- Ez tényleg csodaszép, Draco - mondják anyuék.
- A tökéletes választás - halljuk férfi társainkat is.
- De még valami hiányzik! - szól ismét Draco - Zara!
- Igen, Gazdám?
- Hozhatod... De nagyon vigyázz rá! - parancsol a párom a manóra, mire az eltűnik és pár perc múlva egy csodaszép vörösrózsa-csokrot hoz, majd átadja parancsolójának.
- Szívem, ez még a tied! - adja át a virágokat, miután megcsókolja a kézfejemet.
- Ó, Draco... - veszem át - Nagyon szeretlek - mondom és megcsókolom. Hosszan... Mindenkit kizárunk magunk körül... Csak egymással foglalkozunk...

~~~

Vacsora után mindenki aludni tért. Fürdés után az ágyunkban betakarózom... Már éppen az álom határán vagyok, amikor a karomon érzek egy simogató érzést... Felébredek. A fejem a vállam felé fordítom és férjemet látom magam mellett, ahogyan végighúz a kezemen egy szál vörös rózsát...
- Édesem... - suttogja - Mérhetetlenül szeretlek...
- Én is, Draco... - mondom, majd megfordulok. Erre leteszi a virágot az éjjeli szekrényre... Megfordul, és a hátamra fordít. Végigsimogatja az arcomat, a nyakamat, a vállamat. A simogatást lassan felváltja a csók... Szerelmes és lágy... Vad, de mégis gyengéd... Ajkai alig észrevehetően haladnak a nyakam irányába... Az érintésébe beleborzongok... Két éve vagyunk együtt, de mindig újat tud hozni ebbe a kapcsolatba... Hogy igazán boldog legyek mellette... Keze lassan vándorol simogatás közben a melltartóm pántjához, majd kikapcsolja... Leveszi rólam a ruhadarabot és most a mellemet árasztotta el csókjaival... Majd lassan, érzékien a hasamhoz közeledik... Majd egyre lejjebb...
Amint a csípőmhöz ér, lehúzza a fehérneműmet. Végigsimogat a lábfejemen, majd kezei lassan felfelé vándorolnak a lábszáramon. Amikor a combomhoz érnek, kissé megfeszülök, és kicsit széttárom a térdeimet. Ujjai lágyan megérintik szeméremajkaimat, mire apró lüktetés keletkezik a méhemben. Ujjai mélyebbre tévednek bennem. Pár percig még hagy örvényleni ebben a gyönyörűségben, majd az ajkai utánozzák le azokat a mozdulatokat, amiket az előbb az ujjai tettek meg. Mihelyt az ajkai a legérzékenyebb pontomat találják meg, elektromos vibrálás rabjaként érzem magam, egy pillanat alatt elönt a forróság... Csókokkal árasztja el vágytól pulzáló testrészemet. Zilálva várom a folytatást, amiről pontosan tudom, hogy mi is lesz. Ajkai szétnyílnak, és a nyelve lendül támadásba. Aminek egyszerűen nem tudok ellenállni. Combom a várva várt váratlan érzéstől azonnal megfeszül. Nem tudok vele betelni. Egyre gyorsabban kényeztet, én pedig egyre sürgetőbben várom, hogy minél hamarabb magamban érezzem. Nagyon kívánom. Felemelem a csípőmet, hogy még jobban hozzám érhessen.
Pár perc múlva befejezi. Elhelyezkedik a lábaim között és lassan belém hatol. Szinte szédülök az édes, feszítő érzéstől. Ahogy a légzésem gyorsul, úgy reagálja le ő is: lassan induló ki-be mozgását szédületes gyorsaságra váltja. Már nem bírom tovább, felsikoltok. Bíztatóan hat rá és szinte fénysebességre kapcsol. Ezzel az őrületbe kerget mindkettőnket, és mint egy hatalmas robbanás, egyszerre érjük el a legmagasabb csúcspontot.

Blessed And UnprotectedWhere stories live. Discover now