Ας μιλήσουμε λιγο για τις καλοκαιρινές διακοπές..!
Όλοι έχουμε ένα εξοχικό κάπου ή το χωριό μας που επισκεπτόμαστε κάθε χρόνο! (Αν δεν εχεις τοτε δεν εισαι Έλληνας. Let's be honest, ειναι ένας απο τους λόγους που μας μισούν οι Γερμανοί.)
ΚΑΙ έχοντας λοιπον ενα μέρος που επισκέπτεσαι συχνά, αποκτάς και φίλους σωστά; Φίλους που τις περισσότερες φορές βλέπεις μονο τα καλοκαίρια και καθόλου κατα την διάρκεια του χρόνου!
Με αυτούς το τους φίλους εχεις κάνει βλακείες, εχει περάσει αμέτρητα απογεύματα στην πλατεία/ σχολειο/ γήπεδο του χωριού/ περιοχής, εχεις εξερευνήσει δυσεύρετα μονοπάτια, εχεις μαλακιστει, εχεις κλάψει, παρηγορηθεί και παρηγορήσει!
Αυτοί αγαπητή/ αγαπητέ μου ειναι οι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ φίλοι. Δεν ειμαι αρκετά σίγουρη γιατί. Ισως επειδή τους βλέπεις για λιγο καιρό κάθε χρόνο και δεν "παραγνωρίζεστε" ή κάτι τέτοιο. Ποτέ ομως, ποτέ δεν θα τελειώσουν οι διακοπές σου και θα πεις "Δεν θελω να ξανάρθω εδω.".
Και αυτο ειναι υπέροχο. Πίστεψε με. Φτάνεις την τελευταία μερα και μπαίνοντας στο ΚΤΕΛ, αυτοκίνητο, καράβι ή οποιοδήποτε άλλο μεταφορικό μέσο χρησιμοποιείς για να φύγεις και σκέφτεσαι ποσο γαματα πέρασες και ας μάλωσες Κανα δυο φορές με την φίλη σου την Μαρια ή είχες κανα δυο μικρό ατυχήματα. Ξαφνικά, ολα μοιάζουν ασήμαντα. Στεναχωριέσαι που άλλο ενα καλοκαίρι πέρασε και θα αναγκαστείς να ξαναδείς τα ιδια πρόσωπα οχι πιο πριν απο μετα έναν ολόκληρο χρόνο. Στεναχωριέσαι που θα ξαναγυρίσεις στην απαιτητική πραγματικότητα που το μονο που ξέρει ειναι να σε κοροϊδεύει και να σε ρίχνει κάτω.
Ομως εσυ ξανά σηκώνεσαι. Και ξερεις γιατι; Γιατι οι φίλοι σου σε περιμένουν.
Ετσι ειναι και εμένα τα καλοκαίρια μου. Γεμάτα γέλιο, συγκίνηση και αγαπη.
ΘΕΛΩ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΞΑΝΑ.
Σχολίασε αν ταυτίζεσαι.
Till next time...
YOU ARE READING
Something like a blog?
RandomΕντός θα βρείτε: Gifs (παρα πολλα) Challenges Τα παράπονα μου Σε ποιους εύχομαι θάνατο Book promotion Σειρες ...